simosiili 24.03.2004 08:36:32 | |
---|
|
Basismi 24.03.2004 09:30:37 | |
---|
Behringerin ratkaisu varmaan suojaa elementtejä enemmän... Hae biltemasta kangasta ja liimaa härskisti vanhan ritilän päälle. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Mase 24.03.2004 10:43:50 | |
---|
Behringerin ratkaisu varmaan suojaa elementtejä enemmän... Hae biltemasta kangasta ja liimaa härskisti vanhan ritilän päälle. Komppaan tuota, turha sitä koko etuosaa on ruveta vaihtamaan... Kangas vaan nätisti päälle ja behringerin merkit pois ;) |
simosiili 24.03.2004 12:13:37 | |
---|
Komppaan tuota, turha sitä koko etuosaa on ruveta vaihtamaan... Kangas vaan nätisti päälle ja behringerin merkit pois ;) se vois olla.. kyllä mä ajattelin sen rautaverkon pitää siinä..suojaa se antaa..mut jotain hienostusta siitä marsu verhosta.. ja sitten ku ostan yläkaapin tuoho, sekin modaukseen, ni mulla on marsun fullstäkki..nuppi sentää oikeasti.. :D |
Penasol 24.03.2004 12:50:16 | |
---|
Minä kävin omaan Yamahaani hakemassa epämääräisen, edellisen omistajan itse väsäilemän verkon päälle kangaskaupasta ohuen verhokankaan jossa miellyttävät värit. "Puolustusvoimien huumekielto pätee vain rauhan aikana." |
KoskPaavo 24.03.2004 18:39:19 | |
---|
Niihin reunoihin vois laittaa ns. "terenauhat", Niitä saa verhoomoista ja on halpaa. Soittaja selviää aina. |
Niihin reunoihin vois laittaa ns. "terenauhat", Niitä saa verhoomoista ja on halpaa. mitäs ne on? hmm..pitää kyllä katella jos löytäisin lauantaina hesasta jostain mesa/boogien merkin, niin laitan sen siihen.. :D kyllä sitten porukat kateellisia :D |