Jumalauta, että särkee ainakin. Huhhuh sentään. Rummut tulee helvetisti yli, mutta kitara kuulostaa mukavalta. Vähän kun saisi vielä lisää tarkkuutta soittoon. Liikaa säröä on vokaaleissa kans, ei saa paljonkaan selvää. Uudelleenmiksaus voisi pelastaa paljon, sillä idea on hauska! |
Hauskahan tämä olisi, jopa ilman noita sanojakin, mutta miksaus on tosiaan mennyt vähän reisille. Kaikkia tasoja jos aluksi vaikka pudottaisi puoleen jne. Mitähän syvempää merkityistä noilla sanoilla muuten mahtaa olla? "Bentseeni, elohopea, etanooli, glykooli, glyserooli, valopetrooli, rikkihappo, vesi, ammoniakki, metaani, happi, ilma, otsooni, typpi..." Jotain tuollaista olin kuulevinani. Joku lista johonkin kemiankokeeseen? Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
Mitähän syvempää merkityistä noilla sanoilla muuten mahtaa olla? Niin kun voi helposti olettaa, niin teksti ei käsittele mitään elämää suurempia asioita....:). Kuulit siis oikein. Fysiikan kirjasta. Tämä on jokseenkin pimeetä meininkiä Loistavaa, tähän juuri pyrinkin! Jumalauta, että särkee ainakin. Huhhuh sentään.
Juuh. Siellähän se mittari vilkku oikeen komeasti punasella! Mut nyt on ehkä hitusen parempi miksaus, ainakin hiljasemmalla....... Sanat ei kuulu, kun mielestäni niiden ei tarttekkaan kuulua.... Kiitos kommenteista!
|
Heti helpotti, melkein liiankin hiljaiseksi jo meni. ;) EDIT: Tuli vielä mieleen, että joku yksinkertainen urkujuttu jollain pervoilla soundeilla voisi tähän soppaan vielä sopia. Jani The Rock: "Älkää kertoko mustapukuisille miehille, mutta olen oikeasti Krypton-planeetalta..."
Alttoviulisti: "Ei kerrota..valkopukuisille vaan." |
Heti helpotti, melkein liiankin hiljaiseksi jo meni. ;) EDIT: Tuli vielä mieleen, että joku yksinkertainen urkujuttu jollain pervoilla soundeilla voisi tähän soppaan vielä sopia. Hitto, kotona olis erittäin pervot urut, mutta ne rikki. Mutta ei paha idea. loistavaa kamaa. Yeah! |