Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gibson Explorer -84 Reissue
1 2 3
Victor Helldriver
13.01.2011 14:24:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

p130: 2000-luvusta on kyllä mun mielestä puhuttu enimmäkseen Gibsonin uutena kulta-aikana. Pyörin varmaan väärillä sivuilla...
 
uus kulta-aika!
AIKA paha!
 
en taida alle kirjottaa tota :D
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
akim2
13.01.2011 14:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Sijoituksena" tosiaan lainausmerkeissä ihan sen takia, että laitoin tukun "ylimääräistä" rahaa kitaraan, eikä raha päässyt esim. kaatumaan ajan kanssa kurkusta alas ja menemään muuhun. Ei tässä mistään voitoista haaveilla, vaan siitä, että saisi omansa pois jos olisi akuutti rajantarve myydä kitara. Korkeampi kynnys myydä tavaraa, kuin ottaa sitä lompakosta.
 
Joo ja kyseessä tosiaan muutaman vuoden takainen reissue-malli, jonka kohdalla laaduntarkkailu ei onneksi ole pettänyt. Muutehan olisin jättänyt kitaran ostamatta. Netistä tosiaan lukaisin aikoinaan toiselta foorumilta kuvien kera noista maanantaikappaleista. Eli niitäkin on tullut.
 
p130
13.01.2011 15:13:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Victor Helldriver: uus kulta-aika!
AIKA paha!
 
en taida alle kirjottaa tota :D

 
No, mikä on sitten 2000-luvussa huonompaa kuin 90-, 80-, tai 70-luvuissa? Jätetään sitä vanhemmat pois, harvalla on niistä kovin laajaa kokemusta.
 
Mulle vastaan tulleista viime vuosikymmenen Gibsoneista ei ole ollut umpipaska yksikään, ei edes huono. Vanhemmissa on muutama sellainen yksilö tullut eteen etten ostaisi itselleni, mutta se täysin paska Gibson on edelleen minulle urbaanilegendaa.
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Karvamammutti
13.01.2011 15:15:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

p130: No, mikä on sitten 2000-luvussa huonompaa kuin 90-, 80-, tai 70-luvuissa? Jätetään sitä vanhemmat pois, harvalla on niistä kovin laajaa kokemusta.
 
Mulle vastaan tulleista viime vuosikymmenen Gibsoneista ei ole ollut umpipaska yksikään, ei edes huono. Vanhemmissa on muutama sellainen yksilö tullut eteen etten ostaisi itselleni, mutta se täysin paska Gibson on edelleen minulle urbaanilegendaa.

 
Gibsonin suurin ongelma laadussa on Gibson-allergiset ihmiset. Ite tykkään, mutta esimerkiks kaikki ESP:t on miulle testaamatta paskaa.
 
"Me? The 13th Duke of Wybourne? Here? At a farm? Unattended? With my reputation? They must be absolutely stark raving bonkers!"
Victor Helldriver
13.01.2011 15:29:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no siis lähinnä nää halvat gibsonit mitä on tullu 2000-luvulla ei kaikki oo laadultaan ollu oikeen mitään erikoista.
 
sitten toisaalta mulla on 2001 exploreri mikä on aivan helevetin hyvä.
 
yks 85 flygari ja lp custom 90 mitkä pitäs olla aikakaudelta millon gibsonin laatu ei ollu kovinkaan hyvä mut nuo ei puhu kyllä paskuuden puolesta.
 
yks fadedi flygari oli...myin pois...tuntu vähän epiphonelta.
fadedi sg löytyy...ei valittamista mut ei parhaasta päästä plus melody maker mikä nyt on tietty halpuuden maksimointia eli sitä en viitsi edes kommentoida.
 
aika montaa noita faded-malleja on tullut kokeiltua ja ne on ollu vähän mitä on...
 
toisaalta jos nyt oli kyse pelkistä kalliin luokan giboista ni...
mut eli ei ole gibson mikään kirosana mulle vaan lempisana mut pitäähän niistäkin nyt objektiivinen olla. monia hyviä 2000-luvun giboja oon kokeillu mut myös huonoja.
vanhemmissa en oo hirveesti törmänny ihan paskoihin eli sillä perusteella 2000-luvun näkemykset on ollu köyhempiä ku vanhemmat mitä oon testannu
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Victor Helldriver
13.01.2011 15:31:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karvamammutti: Gibsonin suurin ongelma laadussa on Gibson-allergiset ihmiset. Ite tykkään, mutta esimerkiks kaikki ESP:t on miulle testaamatta paskaa.
 
aika negatiivinen katsomus...
ymmärtäisin jos sanoisit et LTD:t on testaamatta paskaa vaikkei tääkään ihan totuus oo. ESP:t mitä ite on tullu käteen on 90% ollu helvetin hyviä.
 
ja kuten huomaat ylläolevasta G ei oo mulle kirosana vaan päinvastoin
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Karvamammutti
13.01.2011 15:38:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Victor Helldriver: aika negatiivinen katsomus...
ymmärtäisin jos sanoisit et LTD:t on testaamatta paskaa vaikkei tääkään ihan totuus oo. ESP:t mitä ite on tullu käteen on 90% ollu helvetin hyviä.
 
ja kuten huomaat ylläolevasta G ei oo mulle kirosana vaan päinvastoin

 
Kyllä vain. Totta puhut koko kirjoituksen alueelta. Mutta kun se on se allergia kato. Miulla. ESP. Heti rupes syyhyttämmään ikävästi kun kirjotin sen taas tuohon.
 
"Me? The 13th Duke of Wybourne? Here? At a farm? Unattended? With my reputation? They must be absolutely stark raving bonkers!"
Victor Helldriver
13.01.2011 15:38:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

p130:
 
BTW jäpällä omissa kuvissa ihan himomageet sg:t
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
Victor Helldriver
13.01.2011 15:40:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karvamammutti: Kyllä vain. Totta puhut koko kirjoituksen alueelta. Mutta kun se on se allergia kato. Miulla. ESP. Heti rupes syyhyttämmään ikävästi kun kirjotin sen taas tuohon.
 
itellä vähän epiphone ja ltd noista halvan luokan "hyvistä" kitaroista aiheuttaa samaa allergiaa mut koitan päästä yli siitä.
 
kumpaakin merkkiä kun on tullut hyviäkin vastaan.
 
eclipsen muoto on aivan jumalattoman kamala ja epiphonen lapa ja muovinen saundi on aivan eniten sitä "hyi vittu"-osastoa
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
rosberg
13.01.2011 15:48:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun exploreriahan joku vois yrittää ostaa. se on turha mulle.
 
Battaya Love Machine
Victor Helldriver
13.01.2011 15:51:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rosberg: mun exploreriahan joku vois yrittää ostaa. se on turha mulle.
 
ei jumalauta ruusperi!
 
ei tollasia tarjouksia tai joudun myymään heti jotain ja hakea ton pois kuleksimasta...
ihan helevetin hieno!
 
Bigger man is ALWAYS better than the little man...
rosberg
16.01.2011 12:25:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no rahaa tiskiin niin lähtee. samanlainen on ainakin omnium gatheringin markuksella. se on tosin käynyt meillä kotona tollasta soittamassakin.
 
Battaya Love Machine
Knoppix
16.01.2011 12:46:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika kaasuttava tarjous.... :( Markuksen omalla olen itseasiassa soittanutkin.
 
"Minun tiedetään menettäneen malttini, kun asiat eivät ole menneet suunnitelmieni mukaan."
machinehead72
16.01.2011 19:17:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pistähän siitä torille ilmotus (Ruusperi), vois kyllä tota tosissaan harkita...
 
http://www.cherubsband.webs.com/
rosberg
17.01.2011 15:03:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eiköhän kaikki tätä lukevat osaa laittaa pikaviestiä tulemaan tai meiliäkin.
 
MINT, kaikki pussit ja vermeet on tallella laukussa. Ei soitettu keikalla, ei naarmuja. Roikkunut telineessä pari vuotta.
 
Battaya Love Machine
rosberg
07.07.2011 19:12:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torilla on nyt tuollainen myynnissä. Hinta 1500€
 
Battaya Love Machine
Marzi
08.07.2011 02:14:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rosberg: Torilla on nyt tuollainen myynnissä. Hinta 1500€
 
Ylihinta. :)
 
Tarpeeksi on aivan liian vähän.
rosberg
11.07.2011 11:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllä mä myisin omani vähän (vain vähän) halvemmalla. siitä nyt vaan ostamaan niin saan hommattua tilalle valkoisen telecasterin.
 
Battaya Love Machine
Kyrsii
10.10.2016 00:37:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vieläkö joltain löytyy kyseistä mallia?
 
Swayne
10.10.2016 08:57:40 (muokattu 10.10.2016 08:58:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väärä ketju.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «