TheNamelessGuy 02.12.2010 15:44:57 | |
---|
Ei kyllä ole takut oikea vaihtoehto jos hetimullenyt pitäisi saada valmiit pötköt. Kuukausiahan noissa kestää tiivistyä pysyviksi. Itse kannatan hiustenhoidon suhteen nykyään ns fuck this shit -tekniikkaa, eli en tee niille mitään paitsi pesen aina joskus. Takkupötköjä on lähes koko pää täynnä, niskassa tosin vielä vähän suorempaa jäljellä. Keväällä siis viimeksi kampasin. Vuoden tai parin päästä varmaan näyttääkin jo joltain tämä. |
Super-Jari 03.12.2010 09:18:46 | |
---|
Naigou123321: Hiukan vituttaa kun pesin Hienolla Suomalaisella tänään ja hiuslaatu aik liukasta tai semmost ni ei meinaa nää hemmetin solmitut takut pysyy kasassa :D alkaa koht vituttaa sne verran et revin auki :P ja alan pesemään jollai muulla Älä hättäile. Pyörittele pötkylöitä aina pesun jälkeen ja anna aikaa. Pese välillä mäntysuovalla. |
papitsu 03.12.2010 15:13:25 | |
---|
TheNamelessGuy: Ei kyllä ole takut oikea vaihtoehto jos hetimullenyt pitäisi saada valmiit pötköt. Kuukausiahan noissa kestää tiivistyä pysyviksi. Itse kannatan hiustenhoidon suhteen nykyään ns fuck this shit -tekniikkaa, eli en tee niille mitään paitsi pesen aina joskus. Takkupötköjä on lähes koko pää täynnä, niskassa tosin vielä vähän suorempaa jäljellä. Keväällä siis viimeksi kampasin. Vuoden tai parin päästä varmaan näyttääkin jo joltain tämä. Aika samalla hengellä vedellään. Huhtikuun alussa, muistelisin, viimeisen kerran harjasin hiukseni. Silloinkin kyllä jo muutamia takkuja oli päässä, mutta täytyi yhtä projektia varten aukoa suurin osa hoitoaineen, harjan ja jumalattoman repimisen avulla. Sen jälkeen olen pari kertaa viikossa pessyt jollain hajusteettomalla ja väriaineettomalla ja silikoonittomalla ja semmoisella shampoolla, muuten täysin hoitamatta ovat jääneet hiukset. Toimii. Kovasti on kyllä takkuja, ihan pötköjä päässä, mutta jonkin verran on suoraakin hiusta vielä jäljellä. Itse kyllä tykkään tästä välimuotoratkaisusta, sopivan härö ja persoonallinen. Hius vaan lyhenee ja lyhenee koko ajan, tiivistymisen ja takuttumisen seurauksena. Odottelen innolla sitä aikaa, kun alkavat hiukset taas kasvaa pituutta. Mielipiteeni on fakta. |
Mr.Sit.com 31.12.2010 02:14:47 | |
---|
Nyt on about 24 pökkylää päässä. Kamman kanssa eka vähän tupeerausta latvasta ja sit käsien välissä pyörittelyä. Nyt sit odotellaan mimmoset näistä lopuks muodostuu... Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Mr.Sit.com 13.01.2011 14:21:09 | |
---|
Kuiva päänahka ja siitä johtuva hilseily plus takut, vinkkejä päänahan hoitoon? Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Mr.Sit.com: Kuiva päänahka ja siitä johtuva hilseily plus takut, vinkkejä päänahan hoitoon? millä peset? ei sitte |
Mr.Sit.com 13.01.2011 17:39:06 | |
---|
pehko: millä peset? Hienolla suomalaisella, sen about kerran viikossa. Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
pehko 14.01.2011 09:40:46 | |
---|
Mr.Sit.com: Hienolla suomalaisella, sen about kerran viikossa. hilseileekö kuinka paljon? takkujen kanssa hilseilyä on melko mahdoton estää kokonaan. ei sitte |
Mr.Sit.com 14.01.2011 11:23:06 | |
---|
pehko: hilseileekö kuinka paljon? takkujen kanssa hilseilyä on melko mahdoton estää kokonaan. Sillee et jos koskeeki päähän ni olkapäille putoilee hiutaleita ja vituttaa hieman Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
pehko 14.01.2011 11:33:22 | |
---|
Mr.Sit.com: Sillee et jos koskeeki päähän ni olkapäille putoilee hiutaleita ja vituttaa hieman mjaa, että oikeen hiutaleita. ilmeisesti ei sovi sun päänahalle sitten moinen toiminta oikeen. tiedän erään tyypin, jolla joskus oli pötköt ja sen päästä irtos semmosina isoina levyinä hilsettä. se oli ällöttävää. itsellä onneksi pysyy melko normi asteella tuo hilseily. talvella tietty enempi kun kuiva ilma jne. ei sitte |
Mr.Sit.com 14.01.2011 12:25:18 | |
---|
pehko: mjaa, että oikeen hiutaleita. ilmeisesti ei sovi sun päänahalle sitten moinen toiminta oikeen. tiedän erään tyypin, jolla joskus oli pötköt ja sen päästä irtos semmosina isoina levyinä hilsettä. se oli ällöttävää. itsellä onneksi pysyy melko normi asteella tuo hilseily. talvella tietty enempi kun kuiva ilma jne. Ilmesesti ei. Pitäis varmaan tosiaan tommosta hiuspohjarasvaa kokeilla... Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Mr.Sit.com 26.01.2011 11:37:54 | |
---|
On ittestään vähentynyt hilseily. Ihan mukava juttu. Ja lisätty omiin kuviin kuva päivän vanhoista takuista :D Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Läpistö 29.01.2011 14:09:12 | |
---|
Itsellä on ollut nyt omissa pikkutakuissa n. kuukauden jatkot ja hyvältä vaikuttaa. Tarkoituksena on antaa hiusten kasvaa ties miten pitkään ja sitten lopulta napsia jatkot pois ja jatkaa omilla hiuksilla "loppuun" asti :) |
Mr.Sit.com 05.03.2011 15:28:50 | |
---|
Hei sanokaas vinkkejä takkujen juurien tiivistämiseen. Itse takut on jo ruvennu tiivistymään aika hyvin, pitäis vielä joku saada irtohiuksia huovuttamaan tonne sisälle mut juuret on vähän huonot monessa takussa, eli liian selvät. Voisko sinne laittaa jotain töhnää, mikä ei olis huonoks pitkää aikavälia ajatellen? Ku tuntuu et ei saa niitä kunnolla pyöritettyä ja aina aukee yön jälkeen. Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
markus16 14.03.2011 15:00:55 | |
---|
Old school? New school? Shit! I didn't even go to school. |
Mr.Sit.com 14.03.2011 15:29:56 | |
---|
Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Mr.Sit.com 18.04.2011 09:32:17 | |
---|
Sain viikonlopun aikana huovututettua noita pötkylöitä vähän siistemmiksi, ei tosin ollu vaikee saada siskoa piikittämään päätä :D äitiä oli vähän vaikeempi saada tekemään sitä mut loppujen lopuks se ehti niitä enemmän siistiä. Niin ja töi pyörittely on ainaki omasta mielestäni auttanu. Nyt toi huovutus osaltaan siisteytti kans. Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Super-Jari 18.04.2011 18:12:10 | |
---|
Mr.Sit.com: Sain viikonlopun aikana huovututettua noita pötkylöitä vähän siistemmiksi, ei tosin ollu vaikee saada siskoa piikittämään päätä :D äitiä oli vähän vaikeempi saada tekemään sitä mut loppujen lopuks se ehti niitä enemmän siistiä. Niin ja töi pyörittely on ainaki omasta mielestäni auttanu. Nyt toi huovutus osaltaan siisteytti kans. Heitä kuvaa pötkyistä. |
Mr.Sit.com 18.04.2011 18:13:29 (muokattu 18.04.2011 23:14:27) | |
---|
Vasara: Heitä kuvaa pötkyistä. Jos olis kamera, jos en näyttäisi idiootilta valokuvissa ja jos olis joku ottamassa valokuvaa :D e. Perustelu keskimmäiselle väittämälle lisätty omiin kuviin Ihan vitun sama mä oon vittu rock-stara |
Super-Jari 14.05.2011 14:33:24 | |
---|
Mistä ostatte pääaineita kun Rastashop lopetti? |