Kontiak 05.11.2010 21:21:46 | |
---|
aalataur: E1: Eipä toi Visionsin soolo imo mikään raiskaus ollut. Erilainen mitä aiempi, mutta ei se nyt mikään hirveen erikoinen ollutkaan.. Siinähän muistutetaan juuri ennen sooloa, että After us the road goes on forever Many changes lie along the path That's the price we pay for our selfishness We are headed for the end. http://www.truthinshredding.com |
Ambitus 05.11.2010 21:45:31 | |
---|
Kontiak: Siinähän muistutetaan juuri ennen sooloa, että Miten tämä Tolkin mahtava sanoitus nyt sitten liittyy "seisaaltaan soittamiseen"? Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti? Ja mikset tulisi tänne soittamaan nopeasti?!?! |
Wolfhound 08.11.2010 12:47:23 | |
---|
Ambitus: Miten tämä Tolkin mahtava sanoitus nyt sitten liittyy "seisaaltaan soittamiseen"? Ei kai se seisaaltaan soittamiseen, mutta tohon "soolon raiskaaminen ja erilaisuus"... ;) |
Sjömanni 11.11.2010 00:17:49 | |
---|
Itsehän olen täysi aloittelija mutta, mutta... Johan sen biologiakin sanelee, että plektraa heilutellaan helpoiten mulukun kohalla (tahi sen toisen värkin jos on munaton). Jos lasket käden alas koukkuun niin kas, tolohohan se siinä. Ja nimenomaan se ylös-alas -liike on helpoimmillaan tuolla korkeudella. Tässä on ripaus asiaakin mielestäni, hei! Nii, ja sitten sitä soittoa on mukava reenata unissannkin, kuulkaas! Haen rotsini... |
Mental_Schok0_Gummi 09.01.2011 14:44:34 (muokattu 09.01.2011 14:45:14) | |
---|
Minä yleensä soitan seisaaltaan. Hihna melkein yleensä täydessä pituudessa, jolloinka lapa on n. rintakorkeudella. Soitan plekukäsi melko alhaalla, jottei tulisi kramppeja. Flying V:tä ei muuten istualtaan voikaan kovin hyvin soittaa. Joo, mulla on HB:n 430 & B-Stockia vielä. Ei siis ollut mitensäkään hintava hankinta. 8-) |
Jucciz 09.01.2011 15:07:29 (muokattu 09.01.2011 15:09:44) | |
---|