Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Johnson J-Station ja win7
1
Zeeboo
11.01.2011 18:33:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näinköhän on edes mahdollista:
 
Minulla on otsikon mukainen verme. On ensimmäisiä mallintavia kitaravekottimia, joka kävi aikanaan ainakin mainosten tasolla kovaa kamppailua POD:in kanssa. Soundit ovat kestäneet aikaa hyvin ja laite pelittää ihan täyttä päätä, mutta editointisofta ei herää henkiin win7:ssa (64bit). muuten ohjelma asentuu, mutta kun sen käynnistää, tulee ilmoitus "Unable to register ActiveX controls". Ja siihenpä se sitten loppuukin. XP:llä tämä pelasi vielä, mutta onkohan kenelläkään tietoa, onko mitään toiveita saada tätä pelaamaan uudemmalla koneella?
 
White men can't Monk
mattim
13.01.2011 07:52:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zeeboo: Näinköhän on edes mahdollista:
 
Minulla on otsikon mukainen verme. On ensimmäisiä mallintavia kitaravekottimia, joka kävi aikanaan ainakin mainosten tasolla kovaa kamppailua POD:in kanssa. Soundit ovat kestäneet aikaa hyvin ja laite pelittää ihan täyttä päätä, mutta editointisofta ei herää henkiin win7:ssa (64bit). muuten ohjelma asentuu, mutta kun sen käynnistää, tulee ilmoitus "Unable to register ActiveX controls". Ja siihenpä se sitten loppuukin. XP:llä tämä pelasi vielä, mutta onkohan kenelläkään tietoa, onko mitään toiveita saada tätä pelaamaan uudemmalla koneella?

 
Onhan win7:ssasi asennettuna XP compatibility lisuke ? Tuli vain mieleen.
 
Matti
 
Novation Remove SL, M-Audio Profire 610, Mackie Onyx Satellite, Win7 Pro, Reaper, Ableton Live. Mixing and monitoring gear.
jhietala
14.01.2011 14:03:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mattim: Onhan win7:ssasi asennettuna XP compatibility lisuke ? Tuli vain mieleen.
 
Matti

 
Eikös tuo ollut vain Professional versiossa ja siitä ylöspäin?
 
Itse olen tuommoista miettinyt, mutta en ole ehtinyt vielä kokeilemaan: http://www.tietokone.fi/softa/windows/virtualbox_4_0
Eli kyseessä on siis ilmainen "virtuaalitietokone/emulaattori" johon voi asentaa esim. WinXP:n.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «