Aihe: Paskimmat TV-mainokset vol.2
1 2 3 4 59 10 11 12 1342 43 44 45 46
jassi
26.10.2010 12:31:23
No ny on riipiny hermoja ihan helekkaristi joku sellanen mainos, missä joku Alatalon kuulonen jamppa vetää korkeelta jotain "...laulavava tyttö" tms. joikua. Sellane kantrihenkinen jokellus. Ei kertakaikkiaan kestä sitä.
¨"mies, jonka kasvot ovat raastinrautaa..Jone" Persiilleen kuulemani lyriikka=)
päänahka
30.10.2010 00:53:07
Virta, ta, ta, ta, ta...Voi jumalauta.
Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa.
Landola59
30.10.2010 02:18:33
Olen Hanna Partanen, ravitsemusterapeutti ja juon jatkuvasti aktimälliä.

Tervettä syödä light-tuotteita? Jepjep.
Voi onneton mikä nyt on miksi mun suuni on sanaton Mielessä hiljaa sanontaa lainaan sanaisen arkkuni sisällä vainaan.
Suisiideri
30.10.2010 04:46:19 (muokattu 30.10.2010 04:46:28)
Landola59: Olen Hanna Partanen, ravitsemusterapeutti ja juon jatkuvasti aktimälliä.

Tervettä syödä light-tuotteita? Jepjep.

Hei, olin juuri tvsarjassa jossa totesin että paskaa kaikki, mutta rahalla minunkin mielipiteeni muutetaan! Osta siis kilo ripulia. Ja tosiaan joo "Harkitsetko rekrytointia, älä" Hehjuum joo ei enää mitään vakiotöitä kenellekään.

Onhan noita, harva osuu "trendiydessään" kovin nappiin ja aiheuttavat lähinnä järjettömän myötähäpeän tsunamin.
foetor ex ore: billum maailmaam pyörittääm
AngusYoung
30.10.2010 05:25:22
Vihaan sitä berocca -mainosta missä ne ihmiset alkaa temppuileen niillä juoksumatoilla siellä kadulla. Vois sen mainoksen tekijä keksiä jotain itsekin seuraavalla kerralla.
DM
30.10.2010 07:53:21
Suisiideri: Hei, olin juuri tvsarjassa jossa totesin että paskaa kaikki, mutta rahalla minunkin mielipiteeni muutetaan!

Muistan itsekin Olet mitä syöt-sarjan(tai mikä se sarja olikaan) jakson jossa "Nuppu" paasasi Activian paskuudesta ja sokeripitoisuudesta, mutta jos se tuota Actimelia mainostaa, niin sitähän se ei tainnut vielä ehtiä haukkumaan.
Mr.Sexy's Pizza
VikiViljami
30.10.2010 10:15:08
Perkele sitä kurkkupastillimainosta missä ne vetää vittumaisen kuuloista accapellaa
HaloOfFlies
01.12.2010 21:38:58 (muokattu 01.12.2010 21:41:56)

K-marketin joulumainos, missä ne hyräilevät Kulkusia.

Pidän kyllä joulusta, mutta tuollaiset tekopirteät joulumainokset ottavat aivoon. Siinä vaiheessa kun se yksi tyyppi alkaa "Heeeeeiiiii", varsinainen myötähäpeän aalto kulkee kehon läpi.
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
Vainaja
02.12.2010 11:36:31
''Kukahan se soitti? no ei sitä saa selville ku repimällä puhelinjohtoo ja seuraamalla sitä. '' sitten se ärsyttävä renkutus ja kaiken kruunaa se kun Kovalainen huutaa ku pikkupoika:''Isä!?'' GRAAAAAH!!!
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
Jeszse
02.12.2010 12:55:29
No siis kaikki mainokset.
Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan.
Jeweli
02.12.2010 23:22:33
V?%# Kallen vessa!!! AAARGH! Otsasuoneni repeää, kun näen sen seuraavan kerran. Olen pasifisti, mut tekisi mieleni mukiloida kunnolla se saatanan ärsyttävä pentu! Paskois äpärä housuunsa!
Oot melkein kuin naispuolinen Captain Planet juttujes perusteella.. :) -pira
ukko idänmies
10.01.2011 20:04:12
danny: K-marketin joulumainos, missä ne hyräilevät Kulkusia.

Pidän kyllä joulusta, mutta tuollaiset tekopirteät joulumainokset ottavat aivoon. Siinä vaiheessa kun se yksi tyyppi alkaa "Heeeeeiiiii", varsinainen myötähäpeän aalto kulkee kehon läpi.

Ja nyt pyörii K-kaupan mainos, jossa samaisen mainoksen pervo kauppias kyylää sitä tomaatteja ostamaan tullutta brunetti-milfiä. "Eipä kestä" ja pervo tuijotus perseeseen ja hymy päälle.
Ei elämästä enää edes juovu.
Shemhamforash
11.01.2011 21:10:01

Keventäjien mainos. "Keventäjillä onnistut varmasti!" "Jos et saavuta tavoitettasi, saat rahasi takaisin."

Eli jos tämä firma on vielä vuoden päästä pystyssä, voimme syyttää sitä virheellisestä mainonnasta. Jos keventäjillä onnistuu varmasti, laihtuu ja saa rahansa takaisin. Täten firmalla ei ole mitään tuottoa. Jos sillä taas on, kaikki eivät ole onnistuneet. Either way, huijarit!
I AM CAPTAIN JESUS THE LEGENDARY BEHEMOTH DESTINED TO STEAL AND PILLAGE EVERYTHING
päänahka
12.01.2011 10:13:24
Shemhamforash: Keventäjien mainos. "Keventäjillä onnistut varmasti!" "Jos et saavuta tavoitettasi, saat rahasi takaisin."

Eli jos tämä firma on vielä vuoden päästä pystyssä, voimme syyttää sitä virheellisestä mainonnasta. Jos keventäjillä onnistuu varmasti, laihtuu ja saa rahansa takaisin. Täten firmalla ei ole mitään tuottoa. Jos sillä taas on, kaikki eivät ole onnistuneet. Either way, huijarit!

Nyt en tajunnut. Onko tavoitteena siis olla onnistumatta?
Shemhamforash
12.01.2011 18:46:54

päänahka: Nyt en tajunnut. Onko tavoitteena siis olla onnistumatta?

Ja minä kun luulin vääntäväni rautalangasta. Asiakkaan tavoite on laihtua 10 kiloa. Keventäjät lupaa, että autamme, maksat vain tietyn summan. Jos et laihdu sitä kymmentä kiloa, saat rahasi takaisin. Keventäjien slogan on jotain "Keventäjillä onnistut varmasti!" Asiakas ei laihdukaan kymmentä kiloa, saa rahansa takaisin = keventäjien slogan on huijausta. Vaihtoehtoisesti asiakas laihtuu kymmenen kiloa, saa rahansa takaisin, Keventäjille ei tule mitään tuloa = firma menee konkkaan.

Ergo, jos firma on vielä vuoden tai kahden päästä pystyssä, on se syyllistynyt harhaanjohtavaan mainontaan.
I AM CAPTAIN JESUS THE LEGENDARY BEHEMOTH DESTINED TO STEAL AND PILLAGE EVERYTHING
esprit de corps
12.01.2011 19:01:16
Shemhamforash: Ja minä kun luulin vääntäväni rautalangasta. Asiakkaan tavoite on laihtua 10 kiloa. Keventäjät lupaa, että autamme, maksat vain tietyn summan. Jos et laihdu sitä kymmentä kiloa, saat rahasi takaisin. Keventäjien slogan on jotain "Keventäjillä onnistut varmasti!" Asiakas ei laihdukaan kymmentä kiloa, saa rahansa takaisin = keventäjien slogan on huijausta. Vaihtoehtoisesti asiakas laihtuu kymmenen kiloa, saa rahansa takaisin, Keventäjille ei tule mitään tuloa = firma menee konkkaan.

Ergo, jos firma on vielä vuoden tai kahden päästä pystyssä, on se syyllistynyt harhaanjohtavaan mainontaan.

Mulla on kyllä muutama olut alla, joten tavallisesti veitsenterävä päättelykykyni voi olla väliaikaisesti päivityksessä, mutta en tajunnut ollenkaan.

Siis ensinnäkin, jos pohditaan mitä se mainos periaatteessa antaa ymmärtää on, että jos et laihdu Keventäjien neuvoilla vaikkapa sitä kymmentä kiloa, saat rahasi takaisin. Jos laihdut, niin et saa. Mikä tässä nyt on ristiriitaista?

Mutta se, mitä se todennäköisesti, tutkimatta ja googlaamatta, tarkoittaa on, että Keventäjät antaa sulle tietyt laihdutusmetodit, kuten kaloreita 1200 päivässä ja liikuntaa tunti säännöllisesti kuukauden ajan kello 17.00-18.00, joista joka toinen päivä juostaan ja joka toinen päivä kävellään.

Nyt jos noudatat tuota ohjetta, niin kyllähän sinä laihdut. Mutta nämä laihduttajat niin kovin usein vetää vähän niitä muffinseja, sipsejä, keksejä, karkkeja, suklaata, pizzoja, hampurilaisia ja makkaraperunoita silleen ihan vähän salaa, jolloin kalorimäärä onkin yhtäkkiä 2800/ päivä ja lenkilläkin sitten unohtui käydä, kun oli toi yksi työjuttu, hirvee stressi ja Salkkarit tuli telkusta.

Pointtina siis, että kaipa noilla Keventäjien ohjeilla laihtuu, jos pitää niistä kiinni. Mutta todistapa siinä sitten puolen vuoden jälkeen, että en mä oikeesti vetänyt yhtäkään possumunkkia ylimääräistä, ihan teidän ohjeiden mukaan tein ja kävin lenkilläkin aina kun piti paitsi silloin kun koira söi lenkkareiden nauhat.
Eemil
13.01.2011 00:51:34
Nyt mäkään en tajua. Jos ei laihdu saa rahansa takaisin ja jos laihtuu niin saa silti rahansa takaisin?
Milkop
13.01.2011 20:33:39

Ei jumalauta tuota Doven miesmyrkkyjen mainosta. Raivostuttavaa hoilausta joka tuntuu jatkuvan minuuttikaupalla. Meinasi käpy palaa kun en edes löytänyt tv:n kaukosäädintä mistään ja oli pakko tuota paskaa kuunnella.
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Teme007
13.01.2011 21:17:08
tää vitun "meiän faijalla on aikaa kutoo kun se käy siwassa" mainos saa niin agressiot pintaan...VOI JUMALAUTA!!!
O sancta simplicitas
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)