Aihe: Laulaminen lenkillä (juoksu)
1 2
trust
23.03.2004 01:45:57
Onko ketään muita jotka laulavat juoksulenkillä?

Mä en pysty vain juoksemaan, on pakko laulaa samalla. Huono puoli siinä on se että kanssa ihmiset pitävät todennäköisesti mua hulluna.

Viimeistään siinä vaiheessa kun ohi ajaa joku pyöräilijä ja katsoo silleen himmeesti ni tulee itsekin ajatelleeksi että onkohan mulla kaikki kotona.
___Ozzy
23.03.2004 10:01:17

Mä en pysty vain juoksemaan, on pakko laulaa samalla. Huono puoli siinä on se että kanssa ihmiset pitävät todennäköisesti mua hulluna.

Viimeistään siinä vaiheessa kun ohi ajaa joku pyöräilijä ja katsoo silleen himmeesti ni tulee itsekin ajatelleeksi että onkohan mulla kaikki kotona.

Onko sillä mitään väliä, mitä muut ajattelevat?

Mutta vastaus kysymykseen: sillointällöin...
Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
Nalle Puh
23.03.2004 10:46:04
Eipä ole tullut kokeiltua mutta sen ainakin olen huomannut että lenkin jälkeen ääni pelaa kuin unelma ;)
Tomtom
23.03.2004 11:08:44
Itse pyrin juoksemaan itseni kunnon hikeen ennen keikkaa. Epäkäytännöllistä- kyllä, mutta ääni toimii takuuvarmasti.

Nimim. lämmittelyvinkkejä kaivataan ;)
"Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson
Mase
23.03.2004 12:11:30
Eipä ole tullut kokeiltua mutta sen ainakin olen huomannut että lenkin jälkeen ääni pelaa kuin unelma ;)

Tottahan tuo toimii, kun on kroppa lenkin jälkeen auki/verrytelty ja kurkusta ylimääräinen lima poissa ;)
trust
24.03.2004 10:46:15
Se on kyllä totta että ääni toimii aivan järjettömän hyvin lenkin jälkeen.

Mutta niin se toimii kun on nostellut painojakin.

Onko kenelläkään tietoa muuten että mistä johtuu, että kun teen vatsalihaksia, niin joskus se vie muutaman poäivänkin että ei saa äänestä mitään irti. Tietty laulamiseen tarvitaan vatsalihaksia, mutta ei kai se nyt noin paljon pitäis vaikuttaa.
solesurvivor
24.03.2004 13:02:14
Hmm..mielenkiintoinen ilmiö tuo vatsalihasjuttu. Näin maalaisjärjellä fysiologisesti funtsittuna selitys vois olla, että rankan treenin jälkeen lihakset saattaa olla supistuneena pidempään (palautuminen hidastuu) ja myös kipeät, mikä lisää lihassupistusta. Ja vatsalihakset poikkeavasti supistuessaan vaikeuttaa sekä ulos- että sisäänhengitystä. Mene ja tiedä.. mutta tottahan se ainakin on, että kipeillä lihaksilla ylipäätään ei mihinkään kunnon suorituksiin kykene.
If you shake my hand, better count your fingers..
Alttoviulisti
24.03.2004 18:43:17

Hehe, et ole ainoa:)
kingdom
24.03.2004 22:49:13
Mitenkähän kauan ennen keikkaa kannattaa sitten käydä juoksemassa? Tuossa on ensimmäinen laulukeikka tulossa lähipäivinä niin ajattelin vaan. Pitäiskö sitä suoraan lenkiltä juosta lavalle? :)
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... Colour Revolution
___Ozzy
25.03.2004 08:17:23

Pitäiskö sitä suoraan lenkiltä juosta lavalle? :)

Antaa nyt edes hengityksen tasaantua hetken. Ottaa sen lenkin lämmittelynä, jokin aika ennen vetoa, sitten äänenavaus, pikkutauko ja lauteille.
Sanguis bibimus
Corpus edimus
Tolle corpus satani
trust
26.03.2004 00:05:29
Juu, toi on kyllä jännä tuo vatsalihas juttu. Täytyy vain muistaa ettei ennen keikkapäivää tee mitään Ultimate treeniä.

Oli meinaan tuossa viikonlopun jölkeen aika hassu fiilis kun Torstaina tuli vedettyä oikein kunnon kunto treeni vatsa,selkä ja kylkilihaksia ja sitten lauantain 6 tuntia laulamassa ja sunnuntaina 5 tuntia,huhhuh että maanantaina ei oikein enää irronnut, meinaan laulu.
solesurvivor
26.03.2004 11:07:51
Juu, toi on kyllä jännä tuo vatsalihas juttu. Täytyy vain muistaa ettei ennen keikkapäivää tee mitään Ultimate treeniä.

Juu ei tod. kannatakaan. Muutenkaan mitään fyysistä ei useana päivänä peräkkäin ja varsinkaan jos meinaa laulumaratoniin yltyä;) Muutenkin lihakset tarvii sen 2-3 päivää palautumiseen.
If you shake my hand, better count your fingers..
scath
26.03.2004 17:52:50

Hyvä keino harjoitella laulamista. Ei äärimmäiseen vietynä. Ääni on paremmin kiinni kropassa kun samalla tekee jotain fyysistä laulaessaan.
Du siehst so sexy aus wenn du luftgitarre spielst..
LNA
27.03.2004 01:11:16

Liikunta on vaarallista.

No joo. Lenkin jlkn parempi laulaa totta kai, mutta ettäkö itse lenkillä?! Hä que?

Vähän sama jos/kun laulaa bussissa: tärisyttää mukavasti (lenkillä vielä rankemmin) ja äänielimiä tulee käytettyä väärin - rumpukalvoina. Ei saa ei saa ei saa laulaa ja juosta. Sattuu jo ajatuskin. Voihan se olla mukavaa aivan kuten autossa hoilaaminen, mutta keikalla ei naurata jos on lenkkilaulanut äänensä tunnissa rikki.

Pessimismi on elämän suola ja liikunta on vaarallista.
You have 13 hours in which to solve this Labyrinth..
trust
28.03.2004 13:15:35
Liikunta on vaarallista.

No joo. Lenkin jlkn parempi laulaa totta kai, mutta ettäkö itse lenkillä?! Hä que?

Vähän sama jos/kun laulaa bussissa: tärisyttää mukavasti (lenkillä vielä rankemmin) ja äänielimiä tulee käytettyä väärin - rumpukalvoina. Ei saa ei saa ei saa laulaa ja juosta. Sattuu jo ajatuskin. Voihan se olla mukavaa aivan kuten autossa hoilaaminen, mutta keikalla ei naurata jos on lenkkilaulanut äänensä tunnissa rikki.

Pessimismi on elämän suola ja liikunta on vaarallista.

Olen eri mieltä lenkki laulannasta, jos meinaan pitää äänensä kasassa ni ei kai siitä haittaa voi olla. Rankkaa voi olla. Vai???
Ta Wicked G
29.03.2004 14:51:34

En oikein jaksa sillon laulella, vaikka mieli tekiskii. Tulee niin e-pät-asaine-n ä-än-i että se jo kuulostaa vittumaiselta.
Fuck the reality! I'm going home!
g1player
31.03.2004 19:19:08

Minä kans kun vien koiraa lenkille niin aina melkein tulee lauleltua... joskus pikkasen verran hävettää kun kävelee jonkun talon ohi ja ei huomaa kuin sitten vasta kun on myöhäistä että siellähän olikin joku ja on siinä tullut lauleltua:)
"kyllä olen ollut täällä koko ajan, olin äsken vain eri paikassa"
Lucky Dreamer
12.04.2004 12:03:18

Minä laulan koko ajan, joka paikassa. Joten oon jo tottunu ihmisten kummiin katseisiin.. :)

Armeijassa siitä sai pienoista sekopään mainetta välillä, esim. maastoharjoituksissa hoilatessa.. vähintäänkin hyräily oli päällä koko ajan. Masin lavalla kans välillä muut pyysivät laulamaan - silloin tosi tuli vedettyä vaan pelleilymielessä jotain Andrea Bocellia tai vastaavaa. :) Ja olin sot.poliisina, ni rykmentin pääporttia vahtiessa oli hyvä laulaa aina siinä pihalla seistessä. Outoja ilmeitä tuli, mutta ikinä kukaan ei siitä valittanut (ihme!!). Yritin aina hiljentyä siksi ajaksi, kun skappareita käveli ohi tai vartiopäällikkö oli lähellä...

Ei sille voi itse mitään! Ja eipä tarvitse miettiä, pitävätkö muut sua sekopäänä, jos tiedät jo itse sellainen olevasi. Positiivisessa mielessä. :)

Toisaalta, esim. kävellessä johonkin haluan tietysti käyttää ajan hyödyksi treenaamalla laulua samalla. :)
Mirrinsane
12.04.2004 15:07:17 (muokattu 12.04.2004 15:07:35)

mä muistan ikuisesti viime syksyn ensimmäisen äikänkokeen. siinä rauhassa tein koetta, kun opettaja tuli luokseni ja sanoi "mirjami, nyt on äidinkielenkoe, ei nyt lauleta". mä en edes tajunnut laulavani, mutta luokkatovereilla oli hauskaa.

mä laulan usein treeneissä(siis tanssi, mun on lähes pakko laulaa bänditreeneissä:) sillä tykkään liikkua laulaessani ja näin saan treenattua sitä yhdistelmää. (laula+liiku)
c'mon baby light my fire
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)