Aihe: The Stooges/Iggy & The Stooges/Iggy Pop
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16
badcompany
11.01.2011 18:24:08 (muokattu 11.01.2011 18:25:35)
onko tämä epäsvengaava, kohkaava, päämäärätön apinalauma, jonka keulilla keikkuu huonosti ja rytmittömästi fraseeraava ja nuotin ympärillä pyörivä solisti, Hyvä????

http://www.youtube.com/watch?v=MUbLlECheOk

jos sulkee silmänsä ja jättää huomiotta haara-asennon ja standardien mukaiset kielisoittimet sekä solistin riekkumisen, jäljelle jää hyvin vähän.kuraaa
aivokuolio
11.01.2011 18:47:09
badcompany: onko tämä epäsvengaava, kohkaava, päämäärätön apinalauma, jonka keulilla keikkuu huonosti ja rytmittömästi fraseeraava ja nuotin ympärillä pyörivä solisti, Hyvä????

jos sulkee silmänsä ja jättää huomiotta haara-asennon ja standardien mukaiset kielisoittimet sekä solistin riekkumisen, jäljelle jää hyvin vähän.kuraaa

Jätkä varmaa luuli haukkuvansa Stoogesia mutta eihän tuo oo ku Iggyn soolobändi taustalla. Noloa...
nottamus
11.01.2011 20:33:56
vielä nolompaa on se, ettei kestä kritiikkiä ja ottaa idolinsa arvostelun henkilökohtaisena loukkauksena.
every dog has its day
Planetist
11.01.2011 20:55:35
nottamus: vielä nolompaa on se, ettei kestä kritiikkiä ja ottaa idolinsa arvostelun henkilökohtaisena loukkauksena.

Aika noloa kyllä, vaan enpä ole nähnyt kenenkään syyllistyvän moiseen.
velipesonen
12.01.2011 07:23:40

badcompany: onko tämä epäsvengaava, kohkaava, päämäärätön apinalauma, jonka keulilla keikkuu huonosti ja rytmittömästi fraseeraava ja nuotin ympärillä pyörivä solisti, Hyvä????

Kyllä minun mielestäni on.
This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible)
fuzzgun
12.01.2011 22:16:41
Onkos Iggy/Stooges-diggareiden korviin jo kantautunut Iggyn ja James Williamsonin Kill City-lätyn viimevuotinen uudelleenmasterointi? Jytää nimittäin huomattavasti tukevammin kuin tunkkainen ja ohut alkuperäisversio.

Remasteroinneista/remikseistä puheenollen, ainakin mulle Raw Powerin ns. Bowie-versio on kyllä aikamoista silittelyä ja puhaltelua. Iggyn "kaikki täysille"-tyyppinen ratkaisu toimii meikäläisen korviin huomattavasti paremmin, vaikka en yleensä liian kovalle miksatuista levyistä liiemmin pidä.
"Ketään ei todellakaan haeta himasta. Saa olla aikamoinen Sibelius, jos pitää himasta hakea. Paitsi Silu, se haetaan aina himasta."
Väkevämies
12.01.2011 22:49:44
Molempia Raw Powerin versioita kuunnelleena en ole tyytyväinen kumpaankaan. Bowien versio on munaton ja Iggyn versiossa ei mahdu enää edes housuihin. Jälkimmäinen vie silti.
fuzzgun
13.01.2011 00:01:03
Tuosta Kill City-remasteroinnista vielä sen verran, että kyseessä on kyllä melkoinen kulttuuriteko. Biisimateriaali aivan loistavaa, mutta soundimaailma on alkuperäisellä julkaisulla lähinnä luokkaa neljännen sukupolven C-kasetti. Nyt tämä vuosikaudet harmitusta aiheuttanut epäkohta on viimeinkin korjattu. Varsinkin Sell Your Love ja Johanna soivat nyt huomattavasti stydimmin. Iggyn Stoogesin jälkeisistä tuotoksista henkilökohtainen suosikkini.
"Ketään ei todellakaan haeta himasta. Saa olla aikamoinen Sibelius, jos pitää himasta hakea. Paitsi Silu, se haetaan aina himasta."
kaljataiteilija
13.01.2011 08:42:27
Mitenkäs uppoaa Iggyn 1996 soololevy Naughty Little Doggie?
Valtavan aliarvostettu levy.

Hauska , vaikka hieman ailahtelevan ,maaninen levy.
Kovia rokkipiisejä ja sitten rauhallisempaa menoa. Itse diggaan paljon !
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Dull Finn
13.01.2011 11:36:21

^ hyvä levy, joku vaan päätti jossain että se on huono, ja se käsitys on vallalla edelleen. Kumma juttu, Iggy on aina tehnyt hyvällä tavalla aivotonta rokkia, ja tietyllä tavalla sarjakuvaversiota itsestään jo 70-luvun Stoogesaikoina. Sikäli aika omituista tarttua asiaan vasta NLD:n kohdalla.
velipesonen
14.01.2011 15:07:32 (muokattu 14.01.2011 15:08:05)

Iggy Iguanan tuotanto vaihtelee mitäänsanomattomasta loistavaan pitkälti sen mukaan keitä kulloinkin on messissä. Kovin montaa ässäbiisiä ei ole tainnut ihan yksin saada tehdyksi. Ron Asheton oli Iggylle ihanteellinen partneri.
This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible)
badcompany
14.01.2011 19:34:12
Koko stooges on/oli surkea ryhmä soittotaidottomia sekoilijoita, joiden ainoa tehtävä oli olla erikoisia. Musiikillisilta ansioiltaan täysin tyhjänpäiväinen ryhmä, jonka jäsenistä kukaan ei ole ansioitunut edes jotenkin musiikillisesti!.

mä luulen ETTÄ SIRDICKYJ ON SAMAA MIELTÄ KUIN MINÄ

EDIT. ON SE PASSENGER HYVÄ BIISI.

kuunteken sitä silkkimunaosastoo esim: Mr.biggiä ja Totoa
jotka osaa soittaa!!!
Käyttäjätunnus
14.01.2011 19:51:35
badcompany: Koko stooges on/oli surkea ryhmä soittotaidottomia sekoilijoita, joiden ainoa tehtävä oli olla erikoisia. Musiikillisilta ansioiltaan täysin tyhjänpäiväinen ryhmä, jonka jäsenistä kukaan ei ole ansioitunut edes jotenkin musiikillisesti!.

jotka osaa soittaa!!!

Samaa mieltä.
Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher
velipesonen
14.01.2011 20:10:04

Stooges on huippuryhmä. L.A. Blues tosiaan toimii. I am You. Koetapa soittaa samanlaisia sooloja kuin Ron Asheton, ei ehkä onnistu. Adrian Belew'n olen kuullut soittavan jotain sinne päin muttei sekään niin hyvä ole kuin Ron "Fuckin'" Asheton.
vital
15.01.2011 12:35:26
Fanitan täysillä! Harmi että niillä on niin lyhyt tuotanto. Fun House levyä kuuntelen todella usein, kaikki biisit iskee ja kovaa.
"I feel the same way about disco as I do about herpes" - Hunter S. Thompson
Terry Pantheras
15.01.2011 15:39:26
badcompany: Koko stooges on/oli surkea ryhmä soittotaidottomia sekoilijoita, joiden ainoa tehtävä oli olla erikoisia. Musiikillisilta ansioiltaan täysin tyhjänpäiväinen ryhmä, jonka jäsenistä kukaan ei ole ansioitunut edes jotenkin musiikillisesti!.

jotka osaa soittaa!!!

Heh, kännistä provoa...? No Totossa nyt on edes jotain ideaa ja helvetin hienoja musiikoita, mutta Mr. Big on niin jäätävää paskaa, että loppuu ajatus kesken.

Itse pidän Stoogesin levyistä eniten Fun Housesta.
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
HaloOfFlies
26.02.2013 22:30:44 (muokattu 26.02.2013 22:35:20)

Iggy & The Stooges julkaisee toukokuussa uuden levyn Ready To Die. Mukana myös James Williamson ensimmäistä kertaa sitten Raw Powerin.

http://www.rumba.fi/iggy-the-stooge … attelu-ja-levyn-teaser-video-34522/

Kyllähän tämä poppoo pitää livenä päästä näkemään, jos/kun Suomeen keikalle tulevat.

Bändin nimi on siis nykyisin muodossa Iggy & The Stooges, koska The Stooges kuoli Ron Ashetonin mukana.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
aivokuolio
27.02.2013 07:44:06 (muokattu 27.02.2013 07:47:18)
danny: Bändin nimi on siis nykyisin muodossa Iggy & The Stooges, koska The Stooges kuoli Ron Ashetonin mukana.

Eikös tää nykykokoonpano basistia lukuunottamatta ollu tolla nimellä jo Raw Powerin julkasun aikaan.

Töissä tullu luukuteltua em. lättyä ja etenki Funhousea viime aikoina pitkästä aikaa. Aivan saatanan parasta paskaa ikinä. Uh! Äyh! Uutta levyä kohtaan ei oo kyllä minkään valtakunnan odotuksia eikä se klippi hääviltä soundannu. Total support silti näille ukoille nyt ja aina.
HaloOfFlies
06.03.2013 13:37:59 (muokattu 06.03.2013 13:40:01)

Tuolla nyt olisi kuunneltavissa uusi kappale nimeltään Burn:

http://soundcloud.com/fatpossum/iggy-and-the-stooges-burn

E: on kyllä hyvä biisi!
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)