Aihe: Blackfield
1 2 3
HeavyMachinery
09.03.2007 19:38:33

Mulle taas kakkoslevy on kolahtanut paljon kovempaa kuin ykkönen. Ekalla levyllä on selkeää sellaista hapuilua ja sellaisia ässäbiisejä ei löydy niin kuin kakkoselta. Molemmat levyt ovat kyllä hyviä, mutta kakkosen tunnelma on ihan eri luokka kuin ykkösellä. Miinuksena se. että molemmissa levyissä on ne selkeästi omat heikot hetkensä.

OHO ! Olen aivan juuri päin vastaista mieltä, kaikesta. Ehkä kakkonen on hieman ehjempi kokonaisuus mutta kyllä ne parhaat biisit on ykkösellä esim. GLow ja Pain....
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Flow
09.03.2007 22:20:33 (muokattu 09.03.2007 22:20:44)
OHO ! Olen aivan juuri päin vastaista mieltä, kaikesta. Ehkä kakkonen on hieman ehjempi kokonaisuus mutta kyllä ne parhaat biisit on ykkösellä esim. GLow ja Pain....

ja itse Blackfield:)
When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on. -Thomas Jefferson
Cathi777
09.03.2007 22:34:39

ja itse Blackfield:)

Itselleni ykköseltä on kyllä kolahtanut eniten Cloudy Now, se on niin upea biisi. Ei huonoja kyllä nuo teidän valitsematkaan :)
Only pop music can break my heart...
Spawn
10.03.2007 15:31:31
Ostinpa tänään tuon Blackfieldin ensimmäisen ja mahtavalta kuulostaa. Oli peräti paikallisen Free Record Shopin ainoa kappale, joka sattui vielä soimaan liikkeessä. Oli myyjä vähän näreissään kun joutui luopumaan levystä, kun kuunteli kerrankin töissä musiikkia, josta piti. Pisti sitten Madonnan soimaan. Kehuskeli hyvästä musiikkimausta kun otin vielä Porcupine Treen Voyage 34:n kyytipojaksi.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
HeavyMachinery
10.03.2007 21:11:59

Itselleni ykköseltä on kyllä kolahtanut eniten Cloudy Now, se on niin upea biisi. Ei huonoja kyllä nuo teidän valitsematkaan :)

Se on vain liian surullinen....
saturnzreturn
26.03.2007 18:31:20
Loistava levy tämä II
my wallet's fat and so is my head
Ali
26.03.2007 18:38:41 (muokattu 26.03.2007 22:09:58)

Mainostetaanpa tähän, että (aikaisintaan) loppuvuodesta ilmestyy Blackfieldin live-DVD, mikä on hieno juttu.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
HeavyMachinery
27.03.2007 13:35:02

Mainostetaanpa tähän, että (aikaisintaan) loppuvuodesta ilmestyy Blackfieldin live-DVD, mikä on hieno juttu.

missä se on kuvattu ?

Aika mielenkiintoinen voisi olla pändi livenä kohdata....
Spawn
27.03.2007 14:00:58
missä se on kuvattu ?

Bowery Ballroom, New York City
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
Ali
28.03.2007 08:11:02

Aika mielenkiintoinen voisi olla pändi livenä kohdata....

Youtubesta löytää live-materiaalia bändiltä. Esim. SW:n Thank You -tulkinta on aika hieno.
Levylista
tsDGMC
05.12.2010 02:16:45
Kuunteleeko tätä enää kukaan? :D Ajattelin ottaa aiheen taas ylös ja esille kun kolmoslevy on tuloillaan (pitäis ilmestyy muistaakseni maaliskuussa) ja euroopan keikkojakin on mukavasti jo tiedossa. Ite ainakin suunnittelin jo hilpaisevani jonkun saksan keikoista kattomaan kun tuskin tätä(kään) orkesteria suomeen saadaan kuitenkaan ihan lähiaikoina. Voin tietty olla väärässäkin. Ja toivonkin että olen. Onko mitään odotuksia tulevasta lätystä? Itelle blackfield on jotenkin semmoinen että ei osaa odottaa selkeesti yhtään mitään, tavallaan ihan blankona joutuu ottamaan vastaan mitä ikinä sieltä sitten tuleekaan. Kummankin, sekä ykkös- että kakkoslevyn aukeaminen kesti jonkun aikaa, vaik joukossa on mielestäni kuitenki osittain aika suoraviivaistakin poppiskamaa. Ymmärrys niihin biiseihin iski sillai hiljalleen mut lopulta sit aika voimakkaana. Luulen et uudet biisit tulee ehkä kenties vaatimaan taas sulattelua jonkinverran ja vaikkapa sit sen livetsekkauksen. Anyway, mahtavaa että blackfield on taas pitkästä aikaa elossa ja liikkeellä :)
shamoon
07.12.2010 03:55:41
Jep, todella siistiä että kolmatta pukkaa pihalle. My gift of silence on soinut kovasti viime aikoina. Tarkoituksena lähtee lontooseen itse katsomaan 8.4 ja samalla mahdollisesti viettään laatu aikaa emäntä ehdokkaan kanssa. Saa nähä miten käy..
Äitiiii
Ali
07.12.2010 23:49:42

Kolmatta odotellaan mielenkiinnolla, vaikka toka levy hieman tylsä ja keskinkertainen olikin.
Levylista
tsDGMC
12.01.2011 07:37:45 (muokattu 12.01.2011 07:39:49)
Katos katos! Oon kyllä ihan samoilla linjoilla, nimi arveluttaa näin äkkiseltään mut kansitaide kolahtaa heti! Ensinäkemältä tuli jostain mielen syövereistä esille sen Wilsonin Insurgentes dvd:n mukana tulleen Vapour Trail Lullaby:n kansi. Väreiltään ja tunnelmaltaan muistaakseni vähän samanhenkinen. Jotenkin todella kutkuttavaa ja samalla arveluttavaa sekin että tää on ihan eri sfääreissä filikseltään verrattuna aikaisempien levyjen kalpeisiin ja jopa synkkiinkin kansiin. Ei yhtään osaa taas arvella mitä levy tulee pitämään sisällään. Noh, lisää odotellessa, kohtahan pitäis sit kai webbisivut tulla julkasuun ja jotain muuta härpäkettä kans. Ehtis vaan viel nyt lätty tulla sit ulos ennen keikkoja, Berliinin C-Clubille 13.4 tuli lippu ostettua.
tsDGMC
01.02.2011 06:20:02
Siel ois uudet sivut nyt ulkona ja uuden levyn maisteluun mahdollisuutta. Jos nyt siis oikein ymmärsin niin tää olis täysin Avivin käsialaa tälläkertaa. Ja Kyllähän sen kuuleekin. Sen mitä nyt voi päätellä tai saada irti tollasista lyhyistä klipeistä niin siel oli ainakin Rising Of The Tide, Dissolving With The Night ja Blood mitkä jotenkin kosketti heti vähän enemmän. Muista en sillai saanu otetta et uskaltais enempää sanoa kuin että ei missään nimessä ainakaan laskenu odotuksia levyn suhteen.

http://www.ericstewart.com/blackfield/
Ali
01.02.2011 18:59:34

tsDGMC: Siel ois uudet sivut nyt ulkona ja uuden levyn maisteluun mahdollisuutta. Jos nyt siis oikein ymmärsin niin tää olis täysin Avivin käsialaa tälläkertaa. Ja Kyllähän sen kuuleekin. Sen mitä nyt voi päätellä tai saada irti tollasista lyhyistä klipeistä niin siel oli ainakin Rising Of The Tide, Dissolving With The Night ja Blood mitkä jotenkin kosketti heti vähän enemmän. Muista en sillai saanu otetta et uskaltais enempää sanoa kuin että ei missään nimessä ainakaan laskenu odotuksia levyn suhteen.

http://www.ericstewart.com/blackfield/

Ihan ok tuo sampler, mutta ei nyt mitään tajunnanräjäyttävää. Oxygen (3:46 eteenpäin) kuulosti ehdottomasti parhaimmalta näin pikaisesti tuosta.
Levylista
jigsore
04.02.2011 00:43:34

Hyvän kuuloisia sampleja! Innolla odotan levyä.
tsDGMC
07.02.2011 21:50:55
Täs ois kaikkein malttamattomimmille jo ihan kokonainen rallatus tarjolla: http://www.youtube.com/watch?v=Frxs … J85NMs&feature=player_embedded#

Super!!
atha
13.02.2011 10:59:05
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)