Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Duncan JB:lle vaihtoehto
1
bimbi
10.01.2011 22:41:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro,
 
Vanhassa Iban Artistissa kiinni JB/Jazz mikit.
Jazzista pidän kaulamikkinä kyllä mutta JB on kovin nasaali siihen verrattuna.
 
Ehdotuksia tallamikiksi otetaan vastaan, siis tuo purevampi teho JB:ssä ei haittaa mutta soinnin honotus kylläkin.
 
Mikrofonin puolitusmahdollisuus plussaa.
 
Että siinä
 
vvaltsu
10.01.2011 22:46:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bimbi: Moro,
 
Vanhassa Iban Artistissa kiinni JB/Jazz mikit.
Jazzista pidän kaulamikkinä kyllä mutta JB on kovin nasaali siihen verrattuna.
 
Ehdotuksia tallamikiksi otetaan vastaan, siis tuo purevampi teho JB:ssä ei haittaa mutta soinnin honotus kylläkin.
 
Mikrofonin puolitusmahdollisuus plussaa.
 
Että siinä

 
Ootko BKP:n tuotantoon tutustunut? Niitä on täällä m.netissä kovasti hehkuteltu. Tutustu, sivuilla on soundinäytteet ja EQ-käyrät joka mikkiin. http://www.bareknucklepickups.co.uk/main/
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur
Jucciz
10.01.2011 22:52:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin mulla on mennyt mielenkiinto mikkien vaihteluun kaikkien kitaroiden kohdalla sen jälkeen kun olen vaihtanut/vaihdattanut niihin Sheptonen mikit - sen verran hyvin ne täyttävät mun sounditoiveet. Kannattaa ainakin kokeilla, jos mahdollisuus on.
 
Ehdotus siinä missä muutkin.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Terry Pantheras
10.01.2011 23:06:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bimbi: Moro,
 
Vanhassa Iban Artistissa kiinni JB/Jazz mikit.
Jazzista pidän kaulamikkinä kyllä mutta JB on kovin nasaali siihen verrattuna.
 
Ehdotuksia tallamikiksi otetaan vastaan, siis tuo purevampi teho JB:ssä ei haittaa mutta soinnin honotus kylläkin.
 
Mikrofonin puolitusmahdollisuus plussaa.
 
Että siinä

 
Tönäse JB:n tilalle BKP:n Nailbomb - vot!
 
http://www.bareknucklepickups.co.uk … rs&sub=contemporary&pickup=nailbomb
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
Kvesti
11.01.2011 00:40:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan noita hyviä vaihtoehtoja Duncanillakin. Valitsee vaan sen mikä miellyttää eniten. Itellä se on Invader. En lähde suosittelemaan sitä kun se ei välttämäti ole kaikkien mieleen. Joulun alla oli keskustelua tuollaisesta setistä.
 
Kontiak
11.01.2011 00:41:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bimbi: Ehdotuksia tallamikiksi otetaan vastaan, siis tuo purevampi teho JB:ssä ei haittaa mutta soinnin honotus kylläkin.
 
Mikrofonin puolitusmahdollisuus plussaa.

 
SD Custom.
 
http://www.truthinshredding.com
jyrkalt
11.01.2011 09:32:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Ainakin mulla on mennyt mielenkiinto mikkien vaihteluun kaikkien kitaroiden kohdalla sen jälkeen kun olen vaihtanut/vaihdattanut niihin Sheptonen mikit - sen verran hyvin ne täyttävät mun sounditoiveet. Kannattaa ainakin kokeilla, jos mahdollisuus on.
 
Ehdotus siinä missä muutkin.

 
Mua itseeni on jo jonkin aikaa kiinnostanut tämä merkki.
Mulla olis yksi suosaarni runkoinen kitara tällä hetkellä ilman mikitystä.
Vinkkaas Jucciz mitä settiä kannattais lähteä tilaamaan ihan normi blues/rock-hommeleihin?
 
Alkoholiongelma se on sekin kun viina ei maistu.
s8na
11.01.2011 09:49:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Tönäse JB:n tilalle BKP:n Nailbomb - vot!
 
http://www.bareknucklepickups.co.uk … rs&sub=contemporary&pickup=nailbomb

 
Tolla lähtee joo. Räyheä mikki mutta ei silti kylmä, toimii jopa kliineissä. Negatiivista on se, että pikkusen tuppaa mulla ainakin aiheuttamaan hurinaa.
 
Iskulauseeni: "Sä olet niin kaunis, että voisin syödä sun kakkaasi"
Progorava
11.01.2011 10:00:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bimbi: Moro,
 
Vanhassa Iban Artistissa kiinni JB/Jazz mikit.
Jazzista pidän kaulamikkinä kyllä mutta JB on kovin nasaali siihen verrattuna.
 
Ehdotuksia tallamikiksi otetaan vastaan, siis tuo purevampi teho JB:ssä ei haittaa mutta soinnin honotus kylläkin.
 
Mikrofonin puolitusmahdollisuus plussaa.
 
Että siinä

 
Dimarzio Super Distortion.
 
Soundit kunnossa myös puolitettuna, sekä sarjaan/rinnan kytkettynä.
 
Killearjoitus
Terry Pantheras
11.01.2011 10:02:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

s8na: Tolla lähtee joo. Räyheä mikki mutta ei silti kylmä, toimii jopa kliineissä. Negatiivista on se, että pikkusen tuppaa mulla ainakin aiheuttamaan hurinaa.
 
Jaa, enpä ole moista pannut merkille. Mutta Les Paul jossa tuo mulla on, on konehuoneen osalta vuorattu kupariteipillä, että se ainakin eliminoi hurinoita, mikäli mikki niitä aiheuttaisi... Toisaalta mulla oli vielä kuumempi BKP Warpig SG:n tallassa, eikä siinäkään korviinpistäviä hurinoita ollut, vaikkei konehuonetta ollut faradinhäkitetty...
 
MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ MYSPACE
s8na
11.01.2011 10:03:40 (muokattu 11.01.2011 10:05:41)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terry Pantheras: Jaa, enpä ole moista pannut merkille. Mutta Les Paul jossa tuo mulla on, on konehuoneen osalta vuorattu kupariteipillä, että se ainakin eliminoi hurinoita, mikäli mikki niitä aiheuttaisi... Toisaalta mulla oli vielä kuumempi BKP Warpig SG:n tallassa, eikä siinäkään korviinpistäviä hurinoita ollut, vaikkei konehuonetta ollut faradinhäkitetty...
 
En tiiä sit vaikuttaako toi peltikoppa ko. mikissä, eli mulla on siis kuorellinen versio. Joskus suoritin kliiniset kokeet ja vertasin toiseen keppiin jossa oli JB tallamikkinä ja tuo mun Nailbombi-kepakko hurruutti kyllä hieman enemmän.
 
Hyvä mikki jokatapauksessa. Omaan makuun lähes täydellinen.
 
Iskulauseeni: "Sä olet niin kaunis, että voisin syödä sun kakkaasi"
unsimilaer
11.01.2011 10:20:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lundgrenin The One
 
Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «