Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laura Sippola
1
lurkki
16.03.2008 12:00:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava tulkinta Daven biisistä Pieni ja hento ote!
 
"...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..."
echo66
17.07.2008 22:21:57 (muokattu 17.07.2008 22:24:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi olen välttynyt kuulemasta! huh! osaan kuvitella miltä kuulostaa!! että kun ko. artistia radiosta tulee niin kanava vaihtuu sukkelaan..
 
kansalle leipää ja sirkushuveja!!
Isodee
18.07.2008 13:18:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sippola työstää uutta levyä ja livenä uutta materiaalia kuulleena odotan mielenkiinnolla sen ilmestymistä.
 
Cimble
18.07.2008 21:47:43 (muokattu 18.07.2008 21:57:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi olen välttynyt kuulemasta! huh! osaan kuvitella miltä kuulostaa!! että kun ko. artistia radiosta tulee niin kanava vaihtuu sukkelaan..
 
Nythän minä olen ihan ihme ketjussa kommentoimassa mut mennään... :) Oon kuullu eräästä nettiradiosta Sippolaa ja yritän sovittaa sen kommentointiisi. Makuasiat on makuasioita, mutta Sippola edustaa omaperäisiä ja sinänsä syvempiä ja mielenkiintoisempia artisteja ja musiikkia. Jos olet kuullut Sippolaa ihan normi radiosta valtakunnallisilta asemilta, niin luulis että tuommoinen tuo kaivattua vaihtelua ja aitoutta radioiden höpöhuttu-soittolistoihin. Itsekin elän ja soitan pääosin rockpohjaista musiikkia, mutta kyllä Laura Sippola kaikessa edustamassaan on niin enemmän edellä verrattuna kaikkeen kaupalliseen tavanpulliaista kiinnostavaan paskaan.
 
PS. En siis itse koe sen kummemmin mitään huippuhienoo Sippolassa, puolustin vaan ettei se huono ole jos et kestä kuunnella. Ja onhan se feminiiniä, muka psykedeelisenä junttihikirokkarina vähän arveluttaa... ;) Kyä Popera o paras! Hoho..!
 
Ei Venäjältä selviä hengissä...
Johannes_t
18.07.2008 21:57:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laura Sippola saattaa olla oikeinkin pätevä musiikin tekijä, en ole kuullut. Mutta, kuulematta, miksi pitää ko. biisistä LEVYTTÄÄ koveri? Noh, jos siihen vahvempaa näkemystä saa puhallettua, niin toki. Kai sen joskus jossain kuulee kuitenkin... Ja Davelle teostot, se on kiva ;)
 
Bongowing
20.07.2008 19:21:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen kyllä myyty, varsinkin tuo Mieli EP:n eka näyte on loistava, tuore, en heti muista vastaavaa suomenkielistä kuulleeni. Mutta sitä coverin funktiota en ihan hiffaa, ehkä julkisuusarvo joten en puhu siitä. Eiku
http://profile.myspace.com/index.cf … user.viewprofile&friendid=186458496
 
There is no ought from is.
Keppis
20.07.2008 20:06:57 (muokattu 20.07.2008 20:09:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä äänessähän on oikeasti jotain persoonaa, eikä luojan kiitos sitä suomipopparinaisille tyypillistä muka seksikästä kähinää. Koveria en oo kuullut eikä kyllä oikeastaan odotuksiakaan sitä kohtaan ole.
 
E: kieltämättä ihan kivan kuulonen se pätkää davee mitä tossa oli mutta olishan se livesetissäkin vaan riittäny. Jos Treellä keikkailee niin meen kattoon.
 
nirzin
10.01.2011 22:48:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lievä nosto.
 
Nyt jonkin verran tätä naista kuunnelleena huomaan tykkääväni aivan älyttömästi hänen äänestään. Enkä kyllä oikein osaa sanoa että miksi. Jos yrittää keksiä adjektiiveja, niin tulee mieleen sellaisia negatiivisiakin termejä kuin "väritön" ja "soinniton". Mutta silti kuulostaa välillä aivan taivaalliselta. "Persoonallinen" ainakin on oikea termi.
 
En keksi ketään, jolla olisi kovinkaan samankuuloinen ääni. Onko sellaisia?
 
Lähikauppias
13.01.2011 14:41:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tässä mieleen, kun näin tämän ketjun, että kuulin muutama kuukausi sitten radiosta tämän biisin:
 
http://www.youtube.com/watch?v=p-a-oJ4vTXU
 
Itse biisi on ehkä vähän, no, tommonen. En ihan lämpene. Mutta soundit on todella hienot - tietääkö sattumoisin joku kenen tuottama tää on?
 
www.johnnysuperhero.com
www.koriakittenriot.com
Rock over London, rock on Chicago.
nirzin
13.01.2011 22:21:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levyn äänitti, tuotti ja miksasi Janne Oinas.
 
Lähde: http://www.laurasippola.com/laura/main.php?lang=FI&p=Levyt/3
 
Kesäyö ei ole ehkä vähän, no, tommonen, vaan aivan käsittämättömän hieno biisi.
 
Lähikauppias
14.01.2011 00:50:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oke, kiitos! Yritin ite googlata, mutten onnistunut kaivamaan tuollaista sivua. Mukavan yksityiskohtaista tietoa tuolla muutenkin äänityksistä.
Mut on se vähän... no, tommonen.
 
www.johnnysuperhero.com
www.koriakittenriot.com
Rock over London, rock on Chicago.
nirzin
14.01.2011 10:31:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähikauppias: Mut on se vähän... no, tommonen.
 
Koska levylistasi on 97-prosenttisesti asiaa, saat luvan olla tuota mieltä.
 
(Allekirjoituksessasi oleva johnnysuperhero-linkki ei toimi.)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «