Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Varusteleka
1 2 3 4 5
Påskägg
03.01.2011 07:44:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ollut vissiin tälle kauppojen kuninkaalle omaa topiccia niin nyt on.
 
Siirtynyt vaateostokset aika vahvasti tänne. Jotain bändirättejä saatan hommata muualta tai farkkuja, mutta muuten. Inttiaikana sitä huomas armeijavarusteiden ylivoimaisuuden. Lekassa on hinnatkin vielä toistaseks kohdillaan.
 
Tänään pitäis hakea postista helikon patriot fleece-takki, "no can do"-hanskat, niille aluslapaset ja vähän muuta varustetta.
 
"Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä"
Jeszse
03.01.2011 14:31:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Villapaidan ostin tuolta syksyllä. Takkiakin olis pitäny jo monta kuukautta, mut en oo saanu aikaseks.
 
Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan.
Entropia666
03.01.2011 17:29:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon ostanu tuolta 3 takkia, varmaa 4 housut, 3 maiharit ja lisäks muuta sälää. Kyllä tuo sotakama on vaan helvetin tyylikästä, kestävää ja halpaa.
 
Zl z
03.01.2011 17:59:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Me gusta. Vittu minä en osta enää ikinä yhtään siviilikäyttöön suunniteltua vaatetta jos vastaava sotilasversio on saatavilla.
 
"faster than megadeath"
Miikathebest
04.01.2011 08:10:30 (muokattu 04.01.2011 08:17:14)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Koki taas viime yönä maiharit kovia. Pitää varmaan hakea uudet lekasta.
 
Suosikkeja Varustelekan valikoimasta: BW vuoristojääkärikengät kaikkeen muuhun paitsi lumeen, Tsekkiläiset vz95 maastohousut(+ takki), BW välitakki, BW taistelukäsineet, brittiläinen villapaita(kättämätön), BW M2000 maiharit(käyttämättömät), BW kauluspaita vihreä(käyttämätön), Tesema Metsästäjän sukat "Saapassukat" Robinhoodista halvemmalla kuin lekamarketista.
 
BW rukkaset, BW Parka & Kenttäpusero, moskihousut jne. ovat myös ihan hyviä.
Eipä Varustelekasta ole huonoa kamaa tullut ostettuakaan. Eniten kyllä arveluttavat kaikki miltec ym. feikkirojut.
Käytetyt on hyviä - ne on jo testattu, eikä ole mennyt rikki.
 
Liikaa säröä!
Quru
04.01.2011 21:23:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mil-Tecin bokserit on meikän suositus. Tosin yksistä on lähteneet ompeleet purkautumaan.
 
Brittiarmeijan kenttäreppu on myös ehdoton. Hyvä kantaa (oikein pakattuna, tietenkin), kamaa mahtuu ja reppu menee käsimatkatavaroihin lentokoneeseen. Lisäksi nuo aidot armeijakamppeet on siitä kivoja, ettei tarvitse huolehtia liikaa. Kestävää materiaalia, kestävät ompeleet, hyvin suunniteltu.
 
Sivarikin tykkää.
 
"Alussa seksi meni tosi hyvin. Sitten myöhemmin homma muuttui aikamoiseksi röytämiseksi, kun tyttö sai jotenkin minun peeniksen esinahan pois paikoiltaan."
Miikathebest
05.01.2011 00:12:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Sivarikin tykkää ruotsalaisista kommandoalushoisuista.
 
Liikaa säröä!
TaikuriHärvä
05.01.2011 02:23:57 (muokattu 05.01.2011 02:24:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, tää kauppa on jotenki tosissaan onnistunu viritelmä munki mielestä. Hintataso on kohdillaan, myös toimituskulut, asiakaspalvelu on loistavaa, tilausten toimitus nopeaa. Ylipäänsä tosi reilun pelin kauppa. Tavara on oikeesti laadukasta, tai mikäli ei joissain tapauksissa ole, siitä kanssa varoitetaan sit(!). Ja ihan hyvinhän noilla näyttää konsepti toimivan, ainakin kasvu on ollut huikeeta siitä muutaman vuoden takaisesta pakettiauton perästä -meiningistä. Kyllä noita vois jollaki Vuoden yritys -palkinnolla pamauttaa ihan hyvin mun mielestä.
 
Nii ja on tuolta tullu kyllä kaikenlaista ostettuaki. Muunmuassa tämmönen, on muuten kunnolla lämmin talvitakki. http://www.varusteleka.fi/product/m … vavuorilla-uudenveroinen/_3050UY0YW
 
Murjominen on tekniikkana näyttävää, sillä näin soittaja voi luoda illuusion tuulimyllyhyökkäyksestä tai painista.
Väsykäsi
07.01.2011 05:07:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite oon hommaillut tuolta kansitakin ja M65 -rotsin, parit villapaidat, molskipöksyt ja sitten kaikkee muuta pienempää. Vesheshok on sitten maailman paras reppu. Ei muita kuin positiivisia kokemuksia, kauppojen kunkku kieltämättä. Jos jostain löytyisi farkkukauppa samalla asenteella maailma olisi (ainakin vähän enemmän) täydellinen.
 
Jotain iskevää tähän.
Mirrinsane
07.01.2011 18:55:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsehän olen vannoutunut valtion virallisen kenkälankin käyttäjä, parempaa ei rahalla saa.
 
Joskus muinoin sai naisten univormujakin, harmillisesti ei enää. Mutta, uskomattoman tyylikkään talvimekon menin ostamaan, äsken hain postista.
http://www.varusteleka.fi/product/n … vastomekko-uudenveroinen/_2ZE0Y8DFF
 
kalamies#52 >-)))> Nälkänen kissa on kiukkunen. Vittu moon tässä puoli tuntia jäystänyt, enkä oo vieläkään päässy munaan kiinni. -Pussokisu
JIRPPI
07.01.2011 22:12:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoot mitä tuolta vois ostaa olis koppalakki ja saksalainen nahkamantteli, mut en sit kuitenkaan viittis käyttää niitä oikeesti. Ehkä jonkun takin myös. En kovin mielelläni silti vedä mitään armeijavarusteita päälleni.
 
Miksi kutsutaan tyyppiä, joka hengailee muusikkojen kanssa? -Rumpaliksi.
Kukkis 77
08.01.2011 07:22:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mirrinsane: Itsehän olen vannoutunut valtion virallisen kenkälankin käyttäjä, parempaa ei rahalla saa.
 
Sama juttu. Se on kyllä aivan loistava tuote. Vielä on pari tuubia jäljellä jotka pöl.. lainasin joskus muinoin kun pääsin intistä.
 
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Entropia666
09.01.2011 15:59:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukkis 77: Sama juttu. Se on kyllä aivan loistava tuote. Vielä on pari tuubia jäljellä jotka pöl.. lainasin joskus muinoin kun pääsin intistä.
 
Ite sain toimistokessun luvalla ottaa niin paljo ku halusin. En viittiny ottaa ku 10 tuubia. :D
 
Rokkifotoja www.haje.fi
tepeh
09.01.2011 21:03:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Ite sain toimistokessun luvalla ottaa niin paljo ku halusin. En viittiny ottaa ku 10 tuubia. :D
 
Mä oisin kehdannu ottaa ehkä 1 tai 2.
 
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
elais
09.01.2011 21:10:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varusteleka on kyllä jumalainen puoti. Itsellä on tullut ostettua sieltä vain BW-huiveja, Mil-Tecin putkikauluri ja Itä-Saksan kokkitakki kuudella eurolla. Ranskan ruskeaa manttelia on tullut kuolattua jo useamman kuukauden ajan, mutta oikeasti mulla ei edes oo sille käyttöä niin olen hillinnyt itseni. Jalkarättejä huvittais kyllä kokeilla joskus.
 
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Miikathebest
10.01.2011 00:01:27 (muokattu 10.01.2011 00:03:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Entropia666: Ite sain toimistokessun luvalla ottaa niin paljo ku halusin. En viittiny ottaa ku 10 tuubia. :D
 
Itsehän hain varusvarastolta omin lupineni kokonaisen laatikollisen. (Ne tietysti jaettiin kaikille tarvitseville)
 
Varustelekassa on vaan se huono puoli, että se on vähän siellä syrjässä. Millä sinne pääsee? Omalla autolla?
... http://www.varusteleka.fi/myymala.php
 
Liikaa säröä!
JPQ
10.01.2011 01:58:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikathebest: Itsehän hain varusvarastolta omin lupineni kokonaisen laatikollisen. (Ne tietysti jaettiin kaikille tarvitseville)
 
Varustelekassa on vaan se huono puoli, että se on vähän siellä syrjässä. Millä sinne pääsee? Omalla autolla?
... http://www.varusteleka.fi/myymala.php

 
linkissäsi lukee:
Saapuminen julkisilla: Vaihtoehtoinasi ovat sekä Vihdintietä ja Kehä I liikennöivät linja-autot että M-juna. Suosittelemme että katsot sinulle sopivimman reitin
ps. en ole tuolta päinkään. ja varmaan bussikuskit osaa bussien valinnassa auttaa jne. enkä ole tuolta mitään ostanut koskaan tässäkin ketjussa vain uteliaana.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Hohhoijaa
10.01.2011 07:19:20 (muokattu 10.01.2011 07:19:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikathebest: Varustelekassa on vaan se huono puoli, että se on vähän siellä syrjässä. Millä sinne pääsee? Omalla autolla?
... http://www.varusteleka.fi/myymala.php

 
Tuollahan on "saapuminen autolla" -kohta, kannattanee ajella jos siltä tuntuu. Uusi myymälä sijaitsee muuten huomattavasti paremmalla paikalla kuin entinen, ei ole vaikea löytää. Autonkin saa siihen muistaakseni kätevästi.
 
The planet is fine, the people are fucked.
Sik
10.01.2011 13:44:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hohhoijaa: Tuollahan on "saapuminen autolla" -kohta, kannattanee ajella jos siltä tuntuu. Uusi myymälä sijaitsee muuten huomattavasti paremmalla paikalla kuin entinen, ei ole vaikea löytää. Autonkin saa siihen muistaakseni kätevästi.
 
Paitsi että myymälään pitää mennä vähän niinkuin nurkan takaa takapihalta sisään. Ei sillä, onhan pihalla varmasti hyvät opaskyltit, mutta joku hätäuloskäynti siellä on myymälän oveksi valjastettu. Itse olen aina saapunut bussilla ja silloinhan ovea ei voi olla huomaamatta.
 
Miikathebest
11.01.2011 01:46:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hohhoijaa: Tuollahan on "saapuminen autolla" -kohta, kannattanee ajella jos siltä tuntuu. Uusi myymälä sijaitsee muuten huomattavasti paremmalla paikalla kuin entinen, ei ole vaikea löytää. Autonkin saa siihen muistaakseni kätevästi.
 
Autollahan sinne olen aina ajellutkin.
Vaikeinta oli löytää perille kun liike oli muuttanut. Menin vaan tyhmänä palloilemaan vanhaan paikkaa.
 
Liikaa säröä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «