Tumppi. 29.10.2010 16:51:47 | |
---|
no kyllähän aika monissa biiseissä on laulua soolojn päälle.. Ja kompin kanssa on helpompi laulaa.. |
Dream tötterö 3 29.10.2010 18:45:08 | |
---|
Niin, mutta pointtina on se, että bändissä on kaksi laulajaa. Kun toinen heittää sooloa, niin mahdollisen lauluosuuden saa toinen komppikitaraa soittava laulaja. |
iinats 21.11.2010 13:53:56 | |
---|
argh. muijabändin ongelmat. :D basisti: lesbo, liian hyvä perse eikä osaa virittää soitintaan, BLONDI rumpali: liian seksikäs (ei aina muista treeneissä pitää paitaakaan), nauraa ja puhuu LUJAA JA PALJON, perfektionisti sovittaja ja unohtaa alkutahdin annettuaan että sen pitäis itekin soittaa jotain. on aina mukana toteuttamassa mun VITUN HUONOJA IDEOITA seurauksena katastrofeja kitaristi eli minää: riehuu liikaa ja unohtaa välillä soittaa oikein kun menee liian lujaa. liian monta aivosolua palanut. valittaa kun kukaan muu ei kirjota biisejä muttei kumminkaan osaa ottaa ideoita vastaan. saa näitä vitun huonoja ja sekopäisiä ideoita laulaja: riehuu liian vähän kun keskittyy liikaa pitämään laulunsa nättinä. unohtaa treenit. jos muistaa niin tulee tunnin myöhässä kun ei pääse sängystä ylös, laulaa paremmin ku minä ja aiheuttaa kateutta ulkoisilla ominaisuuksillaan (pisin muija) |
Funkånaut 24.11.2010 11:23:24 | |
---|
iinats: argh. muijabändin ongelmat. :D Kuulostas bändiltä, jossa olis mukava soitella. Hmm... "Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa." |
Tuomas 24.11.2010 12:15:27 | |
---|
Urkuri: soittaa paremmin urkuja kuin minä Kitaristi: soittaa paremmin kitaraa kuin minä Basisti: soittaa paremmin bassoa kuin minä Rumpali: soittaa paremmin rumpuja kuin minä Laulaja: ottaa mukamas itseensä ku kaikki soittavat pääsoittimiaan paremmin kuin se itse. |
Karipiirto 13.12.2010 22:51:31 | |
---|
Laulaja/basisti: Leijuu ihan saatanasti välillä kun sitä vähän kehuu. Pitäis asettaa kiintiöt tuolle kehumiselle ettei alkaisi samantien se "Joos siis mähän..." Muuten kyllä ihan huipputyyppi ja soittaa ja säveltää vaikka nokkahuilulle, jos sen sille käteen pistää. Mutta tulisi kerrankin edes ajoissa paikalle. Rumpali: THV-mies ja rumpujensoittoa takana suht vähän. Tosi vaikea keksiä kun on niin lungi jätkä. Kitaristi: Soittaa kaikkiin väleihin, missä joku yrittää sanoa jotain eikä huomaa vaikka kuinka huitoo kädellä puheenvuoroa. Vois opetella viimein jotain logiikkaa improihinsa kun nyt ei välillä natsaa edes sävellajit. Kitaristi(minä): Itsekritiikki tarkoittaa samaa kuin masistelu siitä etten osaa ja hidastan bändiä. En keksi hyviä riffejä ja soolot menee aina samoja ratoja. Olen muka kova sanoittaja mutten saa mitään aikaan silläkään saralla. Onnistun välillä kämmimään aikatauluni miten sattuu. Ja yhteisesti. Saatana kun juodaan talon kahvit aina. :D "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Vessajono 18.12.2010 20:34:55 (muokattu 18.12.2010 20:35:33) | |
---|
Kitaristi yrittää aina iskeä jokaista vastaantulevaa muijaa ja ymmärtää teoriasta enemmän kuin minä. Rumpali yrittää iskeä joka toista vastaantulevaa muijaa ja soittaa koskettimia paremmin kuin minä. Laulaja laulaa pirun hyvin, muttei osaa soittaa. Basisti (minä) on kusipäinen diktaattori jonka rautaisen mielipiteen alta ei kukaan muu saa ääntään kuuluviin. Olen myös aina juovuksissa. "On tietysti monta tapaa huvitella mutta eihän vanhaa kunnon känniä voita mikään muu kuin krapula." - Petri Walli || http://felisdomesticus.org |
Teijo K. 20.12.2010 14:24:50 | |
---|
Tumppi.: no kyllähän aika monissa biiseissä on laulua soolojn päälle.. Ja kompin kanssa on helpompi laulaa.. No aika sekavaa shittua tulee jos on monta sooloa päällekkäin. Laulu on aina soolo. Kompin pitää toimia, se ei saa sleebata tai on ihan sama mitä sooloa siihen päälle laitetaan. Paskalta kuulostaa. Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk. |
ibetican2 05.01.2011 03:39:12 | |
---|
RUMPALI: -laskee alkutahdit biiseille eri tempossa kuin missä biisin soittaa,poislaskien loppu jossa on kiilannut biisin aina alkutahdeissa käyttämäänsä tempoon -esim. katkaisee kapulat joutuessaan opettelemaan fillin joka ei ala tahdin ensimmäisellä iskulla. Huutaen "mä en oo käynyt mitään v+tun musiikkiopistoa". ei ole kukaan muukan bändimme jäsenistä -saattaa olla liian pilvessä keikoilla tavanomaisen sekavuustilansa sijaan."se auttaa mua keskittymään",justjoo,viis minsaa keskityit löytämään äsken tolle piuhalle reikää -ei tule sovitulle paikalle,silloin kun jotain vaivautuu selittelemään(yleensä sulkee vain puhelimen),keksii mitä ihmeellisimpiä,jopa törkeitä tekosyitä joihin vetää mukaan läheisensä(lapsi,tyttöystävä,lapsensa äiti)pilaten samalla heidänkin maineensa,paras tekosyynsä on ehkä kuitenkin ollut lapsuus -ostaa esim. 100euron hupparin heräteostoksena,tuhannen euron tatuointiajat varattuina,tienaa bändistä ylivoimaisesti eniten mutta soittaa rummuilla joita silminnähden häpeää,ja korvinkuullenkin....... -...on näitä.. LAULAJA: -saa liikaa naisia verrattuna muihin jäseniin jotka elävät parisuhteissaan BASISTI: -saattaa joskus olla kireällä päällä(harvemmin kuitenkaan) koska joutui taas hakemaan autollaan muut jäsenet treeneihin ja heittämään kotiinkin KITARISTI(minä): -edellyttää bändiltä yksittäistenkin iskujen muistamista luullen että ne olisivat osa biisin sovitusta -pilaa ilmapiirin koska ei osaa nauttia bändimme keräämistä kehuista,joita bändimme on saanut covereistamme esim. humalaisilta jotka ovat kokeneet olevansa osana suurta rokkishowta koska ovat osanneet laulaa bon jovin its my lifen kertosäkeen ekan lauseen -perfektionisti,kiinnittää yksinkertaisesti soitossa liikaa huomiota soittamisen yksityiskohtiin,(mitä siis kitaransa kuuntelulta ehtii/viitsii),ei tunnelmaan(wtf on tunnelma,biisissä on neljä sointua ja jokainen soittaa niitä haluamallaan tavalla ja kun kaikki osuvat samaan kohtaan, syntyy yhteys,tunne?ja laulajaa ne katsojat ja kuuntelijat anyway vaan seuraa) mitäpänäistä, keikkailtu on kunnioitettava määrä aikajanalle suhteutettuna eikä keskiverto musiikinkuuntelijaa näytä kiinnostavan muu kuin mahdollisimman keskinkertainen musiikki. hyvin ollaan pärjätty. |
Soolokitaristi: -aina vähintään 20 min. myöhässä, pahimmillaan pari tuntia -ei kuule muiden soittamista ja on siksi usein tahdin tai pari myöhässä -ei useimmiten osaa biisien perusosia -taitavampi kuin minä -tiluttelee omiaan biisien välissä Rumpali: -soittelee biisien välissä omiaan -ei pysty harjoittelemaan kotonaan, kun ainoat rummut on reeniksellä Rytmikitaristi-laulaja(Minä): -luulee osaavansa paremmin kuin muut -ei tee kosketin-basso-taustanauhoja ajoissa reeneihin -soittaa virheellisimmin -paska kliinivokaaleissa -lupaa tehdä biisiä pidemmälle reenien välissä, muttei edes vilkaise -osaa soittaa useita soittimia, muttei yhtäkään hyvin -on olevinaan bändin johtohahmo -ei osaa säätää kamoistaan kunnon soundia Kosketinsoittaja: -ei löydy vielä bändistä Basisti: -ei sitäkään löydy vielä... ... |
VeryHumis 21.01.2011 17:01:43 | |
---|
Kaveribändissämme on seuraavanlaisia vipeltäjiä: Laulaja, hieman simppeli ja hiljainen, juo useasti muttei ole jättänyt treenejä ryyppäämisen takia väliin. Välillä en ymmärrä. Rumpali, lontustelee treeneihin myöhässä, vaikka asuukin ihan treenikämpän vieressä. Basisti, ihme sählääjä, joka vaatii "meitä" (minua) kirjoittamaan biisejä bändille, ja uskoo todella siihen että tämä autotallibändi soittaa parin vuoden päästä keikkoja rahasta. Usko on niin vahva että hän ajaa bändin "etua" senkummemmin ajattelematta miltä bändikavereista tuntuu. Ja ottaa joka asiasta itseensä, valittaa siitä kun jollain menikin savukkeella 4 min, vaikka itse imeskelee savukettaan sen vartin. Kitaristi (minä), pahasuinen, äänekäs, säätäjä, realisti ja lyhytpinnainen. Pinnan palaessa kitaristin sanainen arkku avautuu ja sieltä tuloo piilovittuilua oikeen olan takaa. "Ei se väärin oo!" |
emBBo 23.01.2011 15:31:11 | |
---|
Rumpali : ei treenaa biisejä koskaan. Ja kaikki sanovat minua (basistia) kapea katseiseksi kun en halua soittaa aina Metallicaa. Ja itse valittavat kun kuuntelen enimmäkseen death metallia.. |
hyrski 07.03.2011 14:51:24 | |
---|
Treenit piti olla nyt, mutta muut eivät pääse. Vietänpä aikaa sitten päästämällä höyryjä pihalle: Kitaristi: Hölmö, leikkaa aina tukkansa kun alkaa näyttään edes vähän muusikolta, ei osaa ottaa itseään niskasta kiinni ja hoitaa omia kyytejänsä treenikselle, vaan aina pitää saada isiltä auto, joka tulee myöhään töistä.. Kritisoi biisiä, mutta ei ite vaivaannu antamaan uutta ideaa tilalle. Basisti: Aina jossain vitun korvessa äitin ja isin luona, ei tuu treenikselle, ei treenaa kotona biisejä tai basson soittoa, ei muista biisien nimiä, on flegmaattinen esiintyjä, ei ikinä osaa soittaa tahituksen mukaan samoja aksentteja ja fillejä. Ei soita koko kehollansa 2. Kitaristi: Ei muista biisien nimiä, ei muista miten ne menee, ei muista mistä ne lähtee, unohtaa aina liidit treenien jälkeen, paska kitara, huono soundi. Ei rokkaa, tuijottaa vain. Rumpalilaulaja: Vitun huono laulaja, lahjaton säveltäjä/sanoittaja, hippi, ressaa bändistä liikaa, odottaa samanlaista omistautumista bändille muilta jäseniltä (koko elämällä!), huono liideri, ei osaa lypseä muilta mielipiteitä, sitten kun joku sanoo mielipiteen niin masentuu. Real eyes to realize |
Funkånaut 07.03.2011 15:09:22 | |
---|
hyrski: Treenit piti olla nyt, mutta muut eivät pääse. Vietänpä aikaa sitten päästämällä höyryjä pihalle: Kitaristi: ...leikkaa aina tukkansa kun alkaa näyttään edes vähän muusikolta, Joo, eihä B.B. King ole muusikko. Eikä John Lee Hookerkaan ollut... :) Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori |
Anonyymilapsi 07.03.2011 17:39:23 | |
---|
Oikein mukaviahan noi on, mutta ne on näkymättömiä ja kaikenlisäks aika hiljaisia! Eli tällä hetkellä ei ole mitään... ANONYYMILAPSI |
Funkånaut 07.03.2011 22:38:55 | |
---|
Basisti: Useimmiten jopa paikalla. Tosin ei osaa peukulla slapata kunnolla. Komea ku mikä. Trumpetisti: Ei osaa ollenkaa soittaa trumpettia, mutta opettelee koko ajan. Saksofonisti: Ei oo oikee paikalla, ei osaa soittaa. 1. Kitaristi: Ei osaa soittaa sooloja kunnolla. 2. Kitaristi: Ei osaa oikee soittaa sooloja tääkään. Opettelee tosin slide-soittoa. Rumpali: Omaa komeet viikset, mutta rumpalointi on vähän turhan remumaista. Kosketinsoittaja: Ei omista Hammondeja, mutta voi taasen tuhista viiksiinsä. Laulajat: Ei oikee ole. Ainakaa basistin lisäks, ja sekää ei osaa laulaa. Tämmöset ongelmat. Ja toinen on tietysti se, että olen noi kaikki eli ainoo jäsen, enkä oo Prince tai Paul McCartney. Enkä omaa äänityslaitteita raiturista puhumattakaan. Lisätään vielä sellainen tieto, että tähän ketjuun rölötteleviä tähdätään vuoden jäähyaseella ja liipaisinsormi on herkässä. - Moderaattori |
aaporok 13.03.2011 00:24:03 | |
---|
Kaikki on ihan paskoja. Mut bändi on hyvä. Rock on rahaton riemu... |
Sick Planet 13.03.2011 12:56:47 | |
---|
Runpalli: Ei saa yleensä yhteyttä viikkoon, sitten saa ja vastaus on tyyliin: olin mummon luona en voinu vastata, tai en huomannu. Inspiraatio loppuu aina ku seinään. Jos joku muu bändistä tekee jotain ni se on samantien samaa mieltä(eli ei voi sanoa omaa mielipidettä). Syyttää kitaristilaulajaa(minua) liiasta juomisesta, käytöksestä ja sellasista asioista jotka ei siihen liity tippaakaan. Leadkitaristi: On nyt intissä, joten on tehnyt selväksi ettei halua soittaa keikoilla lomilla, joita meillä olis ollu tiuhaan. Myöhässä, mutta ei tyylikkäästi. Motto: minkä voit tehdä huomenna, älä tee sitä tänään. Soittaa perkeleen hyvin. Laulajakitaristi(mie): Juo yleensä paljon, mutta ei katso sen olevan haitaksi yhteiskunnalle. Biisejä tulee kokoajan, mitä muut eivät jaksa/halua reenata. Asuu reeniksellä, joten odottaa että muutkin bändistä ovat heti valmiina paikalle. Negatiivinen, suorapuheinen. Siisti tyyppi. Basisti: on ollu kolmee erilaista joten en nyt tässä käy siitä sen enempää |
burdon 13.03.2011 17:09:06 | |
---|
Itte oon laiska ja huonoitsetuntoinen ja sekvensseri soittaa niin hyvin että saa mut tuntee et mul on huono taimi. Entisest bändist sen negatiivisen asian sanon et taas kerran että ihmiset luovutti ja poppoo hajos, tai sit mulle sanottiin vain niin ja mut korvattiin paremmalla. Nykynen sooloprojekti siit parempi et sekvensseri ei sentään pysty potkii mua ulos bändistä xD 4-track 4 life ! |
doctrine 13.03.2011 23:18:03 | |
---|
Tumppi.: Eikös päälaulajan kannattais olla komppikitaristi? Miks pitäis? :) harvemmin sitä kait soolojen päälle lauletaan? |