Jmvk 30.01.2007 16:23:34 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 589 päivää vanhaan ketjuun! Joo mutta en viitsi avata uutta asiaa kun tämmöinenkin löytyi. Näköjään palautetta tulee tyyliin 3/4 osa porukasta sanoo huonoks ja loput porukasta sanoo hyväks. Minuakin kiinnostaa tuo vahvistin hintasuhteeltaan, kerran olen joskus testannut ja mielestäni rokkiin tuo soi hyvin, mutta nyt kiinnostais tietää onko joku tuosta yrittänyt saada ja onko onnistunut saamaan jotain mätömpää saundia? (esim. pedaaleilla tietenkin) vihreen nortin lopetus on valmistettu |
HeavyMachinery 30.01.2007 20:57:32 | |
---|
Joo mutta en viitsi avata uutta asiaa kun tämmöinenkin löytyi. Näköjään palautetta tulee tyyliin 3/4 osa porukasta sanoo huonoks ja loput porukasta sanoo hyväks. Minuakin kiinnostaa tuo vahvistin hintasuhteeltaan, kerran olen joskus testannut ja mielestäni rokkiin tuo soi hyvin, mutta nyt kiinnostais tietää onko joku tuosta yrittänyt saada ja onko onnistunut saamaan jotain mätömpää saundia? (esim. pedaaleilla tietenkin) Mulla oli sellainen FullStackki aikoinaan, Eli nuppi ja 2 x 4x10 kaapit :D Oikein soma peli , rytyytin sillä ja bossin HM-2:sellä ja kyllä sillä aika dödöt sai aikaseksi. Ei mikään paska vaan rollen jazz choruksen rinnalla kaksi parasta trankku konetta. Etunen oli totettu jotenkin fetillä että sitä pystyi kiusaa puustaamalla..... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
brutalcaster 07.01.2011 13:03:57 | |
---|
joo, ittellä on ollu nyt n. vuoden ajan aktiivisessa keikka ja treenikäytössä tuo nuppi ja 4x10 kaappi. tolla etusboostilla tosiaan saa itseasiassa aika kovaakin säröä irti mutta volyymitaso jää liian pieneksi sitten. Tosi hyvä soundinen nuppi on ja parhaimpia trankku vermeitä mitä on tullu käytettyä, jotenkin... "lämmin" soundi. Välillä laahataan, sitten kaahataan
www.myspace.com/horrosband |
Numb 07.01.2011 13:08:44 | |
---|
Jmvk: ...kiinnostais tietää onko joku tuosta yrittänyt saada ja onko onnistunut saamaan jotain mätömpää saundia? (esim. pedaaleilla tietenkin) Riippuu mitä hakee, mutta semmoinen kuivankipakka rässisoundi lähtee hyvin. Mrwggrgrgglrlrlrlrgrglrllgrl - Kampela77 |
Victor Helldriver 07.01.2011 16:46:09 | |
---|
uijuijui! meikälle kans mosfetti... aika voi olla kullannut muitoja osan mut must oli just kiva styrkkari kun ennen sellasella vetelin kännijameissa. Bigger man is ALWAYS better than the little man... |
Kielipuoli 07.01.2011 17:10:49 | |
---|
Oli yllättävän hyvä parin vuoden kokemuksella. Pikkuvolalla jees mutta jos piti saada "möykkää" aikaiseksi, jäi jalkoihin. Vaati 4x10 + 4x12 että tömisi...kyllä 200€ voisi vielä maksaakin..... -KP Kyllä se tästä......vielä vituiksi menee.... |
Minulla on samaan sarjaan kuuluva 5210 vahvistimena. Ihan hyvä imitaatio tuo on JCM800:sta. Parhaana ominaisuutena kaukaa päin voisi luullakkin aidoksi putkivahvisimeksi kunnes huomaa ettei siinä ole standby:tä. "Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni
muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni
erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana." |
TheMurno 07.01.2011 18:59:05 (muokattu 08.01.2011 13:39:38) | |
---|
Kaveri osti tollasen joskus, ku siinä luki Marshall. Toimi ehkä päivän. Nyt röhnöttää (vaate)kaapin päällä. On sillä tosin ne ton perseeseen kuuluvat kaapitkin. Nyt se käyttää niitä Valvekingillä. E: Lisäänpäs vielä, että ei ne kaapit ainakaa ton kanssa hyvältä kuulosta. Fake and gay |
Muerte9 08.01.2011 11:19:25 | |
---|
Tuommoinen tuli omistettua joskus pienenä. ProCo RATin kun tuohon heitti eteen niin tuli erittäin rouheat saundit. |
juici 09.01.2011 12:05:48 | |
---|
Kokemuksia on. Ostin omani luonnollisesti käytettynä Toukokuussa 2008. 3210:n ja ja muidenkin kaksikanavaisten solidstate-JCM800:n ongelma (aikoinaan minulla oli myös aiemmin mainittu 5210-combo) on, että jos niihin ei ole kytketty kanavanvaihtajaa niin molemmat kanavat ovat päällä. Toinen kuuluu heikommin, mutta kuuluu kuitenkin. Niinpä kaveriksi piti ostaa Ibanezin IFS2 -jotta pystyi pelaamaan puhtaan ja särökanavan välillä ja kaiun sai tarvittaessa kytkettyä pois. Vahvari oli minulla omistuksessa puolisen vuotta ja ehdin koittaa vahvaria ainakin Englin v60:llä ladatulla komerolla ja Fenderin 15":n bassokajarilla. Molemmilla soundi jäi hieman tuhnuiseksi ja särökanava ei vakuuttanut. Soittokamarumbassa vahvari ja kaappi päätyivät toisen bändimme laulajalle ja minä vastineeksi sain / osin ostin rummut. Sittemmin olen joutunut ko. vahvaria erinäisissä tilanteissa lainaamaan ja sehän toimii punk/hardcoremusiikissa kuin nyrkki silmään. Clean-kanava on maukas kevyempäänkin menoon ja jousikaiku tuo eloa, mutta kun lykkää eteen erillisen säröpedaalin niin johan lähtee. Itse asiassa eilen olimme K-Klubilla Kuopiossa seuraamassa punk-iltamia ja jollain kolmesta bändistä oli vastaava nuppi käytössä ja kyllähän sillä mallikkaasti kaksi bändiä soitti tuntemattoman 4x12" kaapin läpi. Kaverini aikoo todennäköisesti luopua omasta vahvaristaan, joten ostanen omani takaisin. Kokemuksien lisäksi kysymys. Onko kellään ollut tuo vahvari käytössä sitä varten suunniteltujen kaappien 1965A & 1965B kanssa. Futaako 10":t tarpeeksi hyvin vai kannattaako ennemmin suunnata katseensa 4x12" kaappeihin. Vahvarihan antaa täydet 100W vain 4 ohmiin joten noita 4x10" kaappejakin tarvitsee kaksi tai sitten kaapiksi pitää valita tyyliin Marshall 1960 jolloin saa neljän ohmin option käyttöön. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
fox 09.01.2011 12:13:24 | |
---|
juici: Onko kellään ollut tuo vahvari käytössä sitä varten suunniteltujen kaappien 1965A & 1965B kanssa. Futaako 10":t tarpeeksi hyvin vai kannattaako ennemmin suunnata katseensa 4x12" kaappeihin. Vahvarihan antaa täydet 100W vain 4 ohmiin joten noita 4x10" kaappejakin tarvitsee kaksi tai sitten kaapiksi pitää valita tyyliin Marshall 1960 jolloin saa neljän ohmin option käyttöön. Kyllä se ihan riittävän kovaa myllertää siihen 4 x 10" kaappiinkin (yhteen siis), tietty mitä sitten haluaa.. =) Ei tosin olla koskaan 4 x 10" full stäkillä kokeiltu, koska ei oo ku yksi tuollanen skobe.. Varsin mukava on myös "täyskasvuisen" Marsu-stäkin kanssa. Tosin, eiköhän se ole aika turhaa tuollasta mainostella, kumminkin täällä on niitä, joiden mielestä vaan putkiputki- vahvistin on kelvollinen. Ja mahdollisimman suuritehoisanakin vielä. ;) |
juici 09.01.2011 12:25:40 | |
---|
fox: Kyllä se ihan riittävän kovaa myllertää siihen 4 x 10" kaappiinkin (yhteen siis), tietty mitä sitten haluaa.. =) Ei tosin olla koskaan 4 x 10" full stäkillä kokeiltu, koska ei oo ku yksi tuollanen skobe.. Varsin mukava on myös "täyskasvuisen" Marsu-stäkin kanssa. Tosin, eiköhän se ole aika turhaa tuollasta mainostella, kumminkin täällä on niitä, joiden mielestä vaan putkiputki- vahvistin on kelvollinen. Ja mahdollisimman suuritehoisanakin vielä. ;) Onneksi noita 1965A kaappeja pyöri vielä kohtuullisesti torillakin. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
brutalcaster 30.01.2011 11:15:13 | |
---|
Kyllä mä olen ainakin sillä orkkis 4x10 kaapilla pärjänny oikein hyvin, vaikka välillä tulee päristeltyä naapurikämpän virveliä laittamalla toinen kaappi viereen. Ja juu, pedaalien kanssa toimii oikein hyvin! Välillä laahataan, sitten kaahataan
www.myspace.com/horrosband |
juici 30.01.2011 15:28:47 | |
---|
brutalcaster: Kyllä mä olen ainakin sillä orkkis 4x10 kaapilla pärjänny oikein hyvin, vaikka välillä tulee päristeltyä naapurikämpän virveliä laittamalla toinen kaappi viereen. Ja juu, pedaalien kanssa toimii oikein hyvin! Kohta pääsen itsekin testaamaan miltä nuppi kuulostaa 1965B:n läpi. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Kimmo72 31.01.2011 12:00:20 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
leavings 01.10.2012 15:20:12 | |
---|
Itsekkin ostin kyseisen nupin noin puolisen vuotta sitten, rikkihän se tietysti oli. Kun laitan sen kaappiin kiinni niin rätisee ja paukkuu, joissain asennoissa toimii. Eli kannattaakohan nyt oikeasti hylätä tuo ja ostaa uusi. Lisää mielipiteitä? |
ReBeat 01.10.2012 15:44:28 | |
---|
Tarkotatko että joissain potikoiden asennoissa se toimii kunnolla? Siinä voi olla vaan potikat likaset. Muutaman euron ja kolvaustaidon homma. |
leavings 01.10.2012 16:34:20 | |
---|
ReBeat: Tarkotatko että joissain potikoiden asennoissa se toimii kunnolla? Siinä voi olla vaan potikat likaset. Muutaman euron ja kolvaustaidon homma. Täytynee käydä näyttämässä jollekkin joka osaa analysoida, tokkopa siitä mitään veloitetaan. |
Metalkallo 05.12.2014 23:24:45 (muokattu 06.12.2014 00:34:53) | |
---|
Damn! Aina kun pistän päälle ja varsinkin kun pois niin kuuluu sellainen PAM! tai BUM! ääni kajareiden kautta jota aina vähän säikähtää. :D Kuuluuko tuollainen ääni kuulua kun tämän masiinan sammuttaa? Volat laitan aina ennen sammuttamista nollille kuten putkimasiinassakin. Hyvä nuppi silti näin trankku nupiksi. Järki joskus jäässä mutta tukka yhä päässä. |
hallu 05.12.2014 23:39:03 | |
---|
Metalkallo: Damn! Aina kun pistän päälle ja varsinkin kun pois niin kuuluu sellainen PAM! tai BUM! ääni kajareiden kautta jota aina vähän säikähtää. :D Kuuluuko tuollainen ääni kuulua kun tämän masiinan sammuttaa? Hyvä nuppi silti näin trankku nupiksi. Kokeiles kääntää volat nollille ennen kuin käännät virtakytkintä se voi joskus auttaa. En osaa leikkiä, mutta minulla on ihan helvetisti leluja |