Aihe: Tarjous laari.
1 2 3 4 541 42 43 44 45251 252 253 254 255
Pearlman
07.01.2011 19:07:40
moderndrummer88: Sen ikäsenäkö mun ei tarvii enää perustella mielipiteitäni kiistatilanteissa nuorempien kanssa, jes! Minkäs ikäisenä vanhempien ihmisten mielipiteet voi ohittaa vanhuudenhöperyytenä?

Tuota juuri tarkoitin, ettet ymmärrä sitä samalla tavalla. Ei siinä ole mitään väärää. Se kasvaminen (oppiminen) asiassa kuin asiassa ei ole iästä kiinni. Sen näkee ihmisten kommenteista. Kun mulle sanotaan että "kasva poika aikuiseksi tms.", niin ajattelen että onhan sitä paljon vielä oppimista. Ei sitä oteta kettuiluna. Nuorena taas itse kukakin luulee tietävänsä kaiken; kunnes vanhempana/kokeneenpana huomaa ettei tiennytkään, vaan tiesi niin kapeasti ettei tajunnut, että asiat ovatkin paljon laajempia ja monimutkaisempia. Mutta tämä nyt ei liity kyllä tarjouslaariin mitenkään...
Bobana
07.01.2011 19:12:37 (muokattu 07.01.2011 19:15:59)
moderndrummer88: Päläpälä ja länky länky.. Kai sitä isokin mies voi ottaa järkevät tomikoot, olkoot vaikka sitten 12" 14" ja 16". Kai sinäkin Sonor-intoilultasi tajuat että 12" 13" 14" ei ole mikään ihan fiksuin tomikombo. Tuntuu, että ihan vaan periaatteen vuoksi intät vastaan tässäkin.

No sulla heitti kyllä iso pyörä volttia ja pahasti.
En ole inttänyt mitään vaan koitin ihan vaan keskustelevassa hengessä valoittaa asiaa myös toiselta kantilta.
En tippaakaan provosoitunut siitä että haukut täällä meikäläistä katkeroituneeksi kaupantekijäksi. En tiedä mistä sekin on peräisin. Se että mun kaupankäyntiä terrorisoidaan ja puutun siihen niin sekö tekee minusta katkeroituneen?
Koittasit sinäkin jättää ton ihmeellisen nillityksen taka-alalle ja olla myös puuttumatta toisten asioihin ja varsinkin piikittelyä vähentämällä niin tästähän saadaan oikein mukavaakin keskustelua aikaiseksi.

EDIt: Ja pahoittelut siitä kalakukosta. Sillon oli kiehunta pahimmillaan mutta siltäkin olisi vältytty jollei aina sekaannuttais toisten asioihin lisäämällä pensaa liekkeihin.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
moderndrummer88
07.01.2011 19:35:39 (muokattu 07.01.2011 19:45:19)
Bobana: No sulla heitti kyllä iso pyörä volttia ja pahasti.
En ole inttänyt mitään vaan koitin ihan vaan keskustelevassa hengessä valoittaa asiaa myös toiselta kantilta.

Eipäs, sinä et miettiny, että tossa menee tuuman välein koot tomeissa, katoit vaan, että isot basarit ja syvät tomit ja aloit selittämään ison miehen setistä tajuamatta edes mitä tarkoitin, tolla "epäkäytännölliset koot" -kommentilla.

En tippaakaan provosoitunut siitä että haukut täällä meikäläistä katkeroituneeksi kaupantekijäksi. En tiedä mistä sekin on peräisin. Se että mun kaupankäyntiä terrorisoidaan ja puutun siihen niin sekö tekee minusta katkeroituneen?
Koittasit sinäkin jättää ton ihmeellisen nillityksen taka-alalle ja olla myös puuttumatta toisten asioihin ja varsinkin piikittelyä vähentämällä niin tästähän saadaan oikein mukavaakin keskustelua aikaiseksi.

No se on siitä peräisin, että joka kerta kun sulla on kamaa myynnissä, niin ei mene aikaakaan kun tulet heittämään tänne jotain katkeroitunutta Pearl-läppää, kun omat kamat ei sitten menekkään kaupaksi... Itse olet Sonorisi valinnut ja se pitää vaan hyväksyä, että ne ei ole niin mediaseksikkäät rummut :D

EDIt: Ja pahoittelut siitä kalakukosta. Sillon oli kiehunta pahimmillaan mutta siltäkin olisi vältytty jollei aina sekaannuttais toisten asioihin lisäämällä pensaa liekkeihin.

Emmä siitä oo itteeni ottanu, nou hätä. En ole millään kostoretkellä tässä jos sitä mietit :D

Pearlman: Tuota juuri tarkoitin, ettet ymmärrä sitä samalla tavalla. Ei siinä ole mitään väärää. Se kasvaminen (oppiminen) asiassa kuin asiassa ei ole iästä kiinni. Sen näkee ihmisten kommenteista. Kun mulle sanotaan että "kasva poika aikuiseksi tms.", niin ajattelen että onhan sitä paljon vielä oppimista.

Jo vain. Mutta ei se osoita kypsyyttä myöskään siltä vanhemmalta osapuolelta jos ainoana perusteluna on tuo ikäkortti. Jotain faktaa ja perustelujakin vois lyödä pöytään, enkä nyt tarkoita että Holmi ei olisi faktoja myöskin tuonut kehiin, mutta siinä vaiheessa kun alkaa jäämään hieman altavastaajaksi vedetään tuo ikäkortti ei ole mistään kotoisin.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Pearlman
07.01.2011 20:08:43
moderndrummer88: Jo vain. Mutta ei se osoita kypsyyttä myöskään siltä vanhemmalta osapuolelta jos ainoana perusteluna on tuo ikäkortti. Jotain faktaa ja perustelujakin vois lyödä pöytään, enkä nyt tarkoita että Holmi ei olisi faktoja myöskin tuonut kehiin, mutta siinä vaiheessa kun alkaa jäämään hieman altavastaajaksi vedetään tuo ikäkortti ei ole mistään kotoisin.

Nyt ollaan asian ytimessä. Jos itseni tekisi mieli ostaa nuo ko rummut, niin ostaisin, myisin 13" pois tai hankkisin lisäksi joko 10" (kuten ehdotettiin) tai 16". Tai hakisin erot virittämällä/kalvovalinnoilla. Oho, no eipä tuo ollutkaan niin kauhean vaikeaa...perkele luin teidän tyhjäpäiväsiä lätinöitä turhaan!!! Ja monta sivua!!! Nyt tekemään jotain oikeasti järkevää kuten soittamaan =0)
AP
07.01.2011 20:53:21
Minäpä tiijän. Joku ostaa nuo Phonicit ja sitten diilaa jostain 16 tuumaisen lattiatomin.
Sitten setti jaetaan puokkiin: toiseen 12" ja 14" tomit eli kunnon fuussiosetti. Toiseen säästetään tuo 13" ja sitten se vasta hankittu 16" -- 22:sen basarin kanssa puolestaan jo ihan käypä rokkisetti, kun vielä viritellään eka setti ylemmäs ja jälkimmäinen sit matalammalle :)
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Bobana
07.01.2011 21:10:32
moderndrummer88:
No se on siitä peräisin, että joka kerta kun sulla on kamaa myynnissä, niin ei mene aikaakaan kun tulet heittämään tänne jotain katkeroitunutta Pearl-läppää, kun omat kamat ei sitten menekkään kaupaksi... Itse olet Sonorisi valinnut ja se pitää vaan hyväksyä, että ne ei ole niin mediaseksikkäät rummut :D

Siis joka kerta... mitä ihmettä sä nyt selität...? Katkeroitunutta....
Toi kommenttisi kyllä osoitti sen että olet vielä nuori jannu ja kovin epävarma itsestäsi ja olemuksestasi. Ei mulla ole mitään angstia muita merkkejä kohtaan vaan ainoastaan sitä että nuoret harrastajat eivät ole aivan kärryillä missä mennään eivätkä edes viitsi ottaa siitä selvää.

Jo vain. Mutta ei se osoita kypsyyttä myöskään siltä vanhemmalta osapuolelta jos ainoana perusteluna on tuo ikäkortti. Jotain faktaa ja perustelujakin vois lyödä pöytään, enkä nyt tarkoita että Holmi ei olisi faktoja myöskin tuonut kehiin, mutta siinä vaiheessa kun alkaa jäämään hieman altavastaajaksi vedetään tuo ikäkortti ei ole mistään kotoisin.

Sä olet yksi parhaimmista Sonor-dissaajista tällä foorumilla. Sen jälkeen kun olet omistanut yhdetkin kunnolliset niin noilla sun sanomisillakin alkais olemaan jotain painoarvoa niinkuin professionaalisessa mielessä.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
moderndrummer88
07.01.2011 21:51:59
Bobana: Sä olet yksi parhaimmista Sonor-dissaajista tällä foorumilla. Sen jälkeen kun olet omistanut yhdetkin kunnolliset niin noilla sun sanomisillakin alkais olemaan jotain painoarvoa niinkuin professionaalisessa mielessä.

Hmmm... Minähän en Sonoreita dissaile :D Esitän vain kysymyksiä... Ei minusta Sonoreissa vikaa ole, varmaan ihan huippuja rumpuja ne paremmat, pari keskikastin sarjaa olen vain päässy kokeilemaan, mutta ne ei ollu kyllä Exportteja kummempia, Sonoreiden omistajat sitten asia erikseen...
Kailis
07.01.2011 22:12:44

Hei ihan oikeesti Bobana! Jos se huumorimielessä heitetty kommentti sun ilmossa oli terrorisointia niin on kyllä hieman realiteetit hakusessa. Get over it man! Ei tule toistumaan. Mutta ei se mitään sun myymisen torpedoimista ollut eikä 100% varmuudella vaikuttanut kenenkään ostopäätökseen. Muistatko mikä tämä hirvittävä kommentti oli joka tuhosi urasi m.netin torilla?
Ja ihan luvan kanssa saa tulla piristämään mun myynti-ilmoituksia.
Hinttipopin hinkkaaja ja natsimopopoika meni saunaan.
moderndrummer88
07.01.2011 22:16:39
Kailis: Hei ihan oikeesti Bobana! Jos se huumorimielessä heitetty kommentti sun ilmossa oli terrorisointia niin on kyllä hieman realiteetit hakusessa. Get over it man! Ei tule toistumaan. Mutta ei se mitään sun myymisen torpedoimista ollut eikä 100% varmuudella vaikuttanut kenenkään ostopäätökseen. Muistatko mikä tämä hirvittävä kommentti oli joka tuhosi urasi m.netin torilla?

Tämä nyt kiinnostaa jo muakin sen verran, että laita vaikka pikaviestinä, että mikä se kommentti oli, jos Bobanan nahka ei kestä sitä, että se laitetaan tänne julkiselle puolelle :D
Kailis
07.01.2011 22:19:54

moderndrummer88: Tämä nyt kiinnostaa jo muakin sen verran, että laita vaikka pikaviestinä, että mikä se kommentti oli, jos Bobanan nahka ei kestä sitä, että se laitetaan tänne julkiselle puolelle :D

En laita XY.
moderndrummer88
07.01.2011 22:20:28
Kailis: En laita XY.

No hitto. Pidä tunkkis.
rintapek
07.01.2011 22:27:31

Kailis:

Koska nimenomaan pyysit, ni mä oitis pyynnöstä laitpin terrorikommentin sun ilmoosi. Mut mä oonkin vallan kauhee.
One kind of music only - the good kind
Kailis
07.01.2011 22:31:38

rintapek: Koska nimenomaan pyysit, ni mä oitis pyynnöstä laitpin terrorikommentin sun ilmoosi. Mut mä oonkin vallan kauhee.

Kiitos. Saat kaikista tuotteistani 50% ylennyksen =D
rintapek
07.01.2011 22:38:03

Kailis: Kiitos. Saat kaikista tuotteistani 50% ylennyksen =D
No mut tolla hinnalla ny vasta kandee ostaakin. Kyseessähän on puolet arvokkaampi tavara.
One kind of music only - the good kind
Speedy
08.01.2011 01:19:37

rintapek: Koska nimenomaan pyysit, ni mä oitis pyynnöstä laitpin terrorikommentin sun ilmoosi. Mut mä oonkin vallan kauhee.

No hei, voisko tuon torin nyt jättää ihan rauhaan noista teidän inside läpistä yms. hörhöilystä...
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Kailis
08.01.2011 01:40:39

Speedy: No hei, voisko tuon torin nyt jättää ihan rauhaan noista teidän inside läpistä yms. hörhöilystä...

No kun noin nätisti pyydät.
Sonormies
08.01.2011 01:44:51
Täällä on viime aikoina ollut niin paljon hyviä tarjouksia, että lisätään joukkoon vielä yksi: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=483410

Tuohon kun hankkisi vielä 16" lattiatomin niin a vot.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
AP
08.01.2011 01:52:14
Sonormies: Täällä on viime aikoina ollut niin paljon hyviä tarjouksia, että lisätään joukkoon vielä yksi: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=483410

Tuohon kun hankkisi vielä 16" lattiatomin niin a vot.

Noita on tullu kyllä ommmnommiteltua. Ja vielä tuo meikän makuun oleva 80-luvun logokalvo ilman mitään kruusauksia. Ommnomm.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
hollmi-5
08.01.2011 07:03:24
Aekuinen Naenen: moderndrummer ja hollmi, te olette erittäin vittumaisia ihmisiä.

No sieltähän tulee Aikuismaista ja naisellista tekstiä.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)