lavaamo 06.01.2011 12:23:38 | |
---|
Jii-Gee: Mun mielestä aivan oikein toimittu,kun eipä kysyjäkään speksannu mtn tarpeitaan niin silloinhan ollaan avoimia ehdotuksille..eikös ?! *sitä saa mitä tilaa..jos ei tilaa,niin saa mitä tulee..* Niin jos täällä vaan kuluttaa aikaa, mutta jos jeesata haluaa niin... Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Jucciz 06.01.2011 12:28:37 | |
---|
lavaamo: Niin jos täällä vaan kuluttaa aikaa, mutta jos jeesata haluaa niin... Sun viesteistä onkin tähän mennessä ollutkin kaikista eniten hyötyä aloittajalle tässä ketjussa. Mahtaa olla ylpeä olo. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Ziggy Bubba 06.01.2011 12:29:57 | |
---|
Jucciz: Kyseessä on sentään Uli Jon Behringerin ja Pauli Matti Juhani Thomannin yhteistyön hedelmä - innovatiivista vahvistinsuunnittelua sisältäen runsaasti omia ideoita. Mitäs tekemistä Thomannilla on Bugeran kanssa - Ne myy niitä välillä? Taitaa nyt mennä puurot ja vellit, eikun siis Bentonit ja Bugerat sekaisin ;) Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |
lavaamo 06.01.2011 12:30:25 (muokattu 06.01.2011 12:31:14) | |
---|
Jucciz: Sun viesteistä onkin tähän mennessä ollutkin kaikista eniten hyötyä aloittajalle tässä ketjussa. Mahtaa olla ylpeä olo. Ilmeisesti sun viesteistä on ollut enemmän apua? E: Tosiaan, unohdin että aina kun sä käyt jossain ketjussa väheksymässä jotain mistä et itse pidä, auttaa se muita hirveästi ja buustaa sun pientä minääsi. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
AllRightNow 06.01.2011 12:31:14 (muokattu 06.01.2011 12:33:12) | |
---|
Vaikee vastata siihen mikä on mun juttu, ku ei mulla oo mitään tiettyä juttua ja aloittelija ku oon niin on tullu soiteltua helppoja riffejä, mutta kyllä mä varmaan tulevaisuudessa kun kehityn(hitaasti), haluan soittaa sitä mitä kuuntelen ja se onki sitten rokkia laidasta laitaan tai siis en mä osaa mitään tiettyä genreä sanoo. Mutta mä laitan tähän muutaman bändin, jos se auttaa: AC/DC, Deep Purple, Def Leppard, Kiss, Lynyrd Skynyrd, Mötley Crüe, Pink Floyd, RATM, Scorpions, The Rolling Stones, UFO, Rush ja paljon muutakin, mutta nämä ehkä edustaa parhaiten mun juttua:) Ja jos joku välillä keskittyis vastaamaan noihin kysymyksiin niin se auttais kaikista eniten! |
aristoteles666 06.01.2011 12:33:09 | |
---|
Jucciz: Juu ja kyllähän nyt Bugerat on sentään ihan eri koneita laadullisesti kuin Voxit. Kyseessä on sentään Uli Jon Behringerin ja Pauli Matti Juhani Thomannin yhteistyön hedelmä - innovatiivista vahvistinsuunnittelua sisältäen runsaasti omia ideoita. mitä väliä, kyseesssä on hyväsoundinen, monipuolinen ja halpa vahvistin, kestävyysongelmatkin on korjattu jo aikaa sitten.(eli se liitin) |
lavaamo 06.01.2011 12:36:21 | |
---|
AllRightNow: Vaikee vastata siihen mikä on mun juttu, ku ei mulla oo mitään tiettyä juttua ja aloittelija ku oon niin on tullu soiteltua helppoja riffejä, mutta kyllä mä varmaan tulevaisuudessa kun kehityn(hitaasti), haluan soittaa sitä mitä kuuntelen ja se onki sitten rokkia laidasta laitaan tai siis en mä osaa mitään tiettyä genreä sanoo. Mutta mä laitan tähän muutaman bändin, jos se auttaa: AC/DC, Deep Purple, Def Leppard, Kiss, Lynyrd Skynyrd, Mötley Crüe, Pink Floyd, RATM, Scorpions, The Rolling Stones, UFO, Rush ja paljon muutakin, mutta nämä ehkä edustaa parhaiten mun juttua:) Ja jos joku välillä keskittyis vastaamaan noihin kysymyksiin niin se auttais kaikista eniten! Jos Strato mallina miellyttää, niin kannattaa katsella sellainen jossa on tallassa humbucker mikki, sopii paremmin noihin rokki ja kasarihevi juttuihin. Jos kotona soittelet niin joku perus mallintava tai vaikka Blackstarin HT5 combo vois olla toimiva ratkaisu. Bänditouhuihin sitten jotain tehokkkaampaa. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Jucciz 06.01.2011 12:36:59 (muokattu 06.01.2011 12:37:27) | |
---|
E: Aasia kunnossa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
J-PPP 06.01.2011 13:15:40 (muokattu 06.01.2011 13:16:41) | |
---|
|
Jucciz 06.01.2011 13:18:38 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
|
Grugi 06.01.2011 13:54:00 | |
---|
SDMF |
Spike 06.01.2011 14:00:55 | |
---|
|
vvaltsu 06.01.2011 14:02:07 | |
---|
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur |
lavaamo 06.01.2011 14:06:45 (muokattu 06.01.2011 14:07:28) | |
---|
Spike: http://www.thomann.de/fi/minotaur_mexican_black_140_cm.htm Ostin tollasen 4mm paksun nahkahihnan, loppui tarve hihnalukoille. Tollanen pysyy missä vaan, jopa pelkissä hihnalukoissa. En mä silti ottaisi riskiä, jos lukot saa reilulla kympillä.. E: ja kopiot Schallereista näemmä alle vitosella. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
Antti1 06.01.2011 14:15:53 | |
---|
lavaamo: En mä silti ottaisi riskiä, jos lukot saa reilulla kympillä.. E: ja kopiot Schallereista näemmä alle vitosella. Minotaur tekee kyllä hyviä hihnoja, mutta omat 2kpl on päässeet viidessä vuodessa jo väsähtämään siihen malliin, että kyllä ne lukot on "pakolliset". Ne tosin on vähän erilaista nahkaa, mutta ei noi ikuisia ole. PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
lavaamo 06.01.2011 14:18:26 | |
---|
Antti1: Minotaur tekee kyllä hyviä hihnoja, mutta omat 2kpl on päässeet viidessä vuodessa jo väsähtämään siihen malliin, että kyllä ne lukot on "pakolliset". Ne tosin on vähän erilaista nahkaa, mutta ei noi ikuisia ole. Joo, yks Minotaur löytyy kans, hyvä hihna mutta silti heti uudesta asti on lukot olleet siinäkin kiinni. Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
the-Antero 06.01.2011 14:32:19 | |
---|
sikki-six: Mitäs tekemistä Thomannilla on Bugeran kanssa - Ne myy niitä välillä? Taitaa nyt mennä puurot ja vellit, eikun siis Bentonit ja Bugerat sekaisin ;) Oisko sellasta että Bugera on Thomannin oma tuote? Elikä Bugera on Behringerin valmistama :) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Antti1 06.01.2011 14:35:02 | |
---|
the-Antero: Oisko sellasta että Bugera on Thomannin oma tuote? Elikä Bugera on Behringerin valmistama :) Bugera ei ole Thomannin tuote. PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
Ziggy Bubba 06.01.2011 14:42:10 (muokattu 06.01.2011 14:42:56) | |
---|
the-Antero: Oisko sellasta että Bugera on Thomannin oma tuote? Elikä Bugera on Behringerin valmistama :) Mitä mä puhuinkaan velleistä ja Bentoneista? :D E: Behringerin ja Thomannin yhteys kuulostaa kiinnostavalta, kerro nyt piru vie lisää. Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed |