Aihe: Tarvikemuuntajat?
1 2
musantti
06.01.2011 09:47:41
No niin, ostin sitten visusteenina tuon bilteman muuntajan ja häiriötä on niin paljon, että ei sitä voi käyttää.

Muistakaa wanha viisaus hankinnoissanne. Minulle se taas muistui kirkkaasti mieleen.
joku muu sikko
06.01.2011 10:07:42 (muokattu 06.01.2011 10:10:46)
Tämmöisen http://www.thomann.de/fi/thomann_ntac109.htm tilasin kokeeksi eikä kyllä kuulosta hurisevan. Se on totta että bilteman vastaavat on kamalia.
Ruma kankkari.
KimmoH
06.01.2011 10:21:17
Ääni täältäkin tuolle T-kaupan halpikselle, itse en ole suurempia eroja huomannut 1spotin ja tuon halpiksen välillä. Itse olen alkanut käyttää tapauksesta riippuen ladattavia 9V paristoja kun joissain tilanteissa kanssasoittajien yhdistelmät, soittopaikan sähköt yleensäkkin, yms. sotkettuna omalla pedaali/vahvistin kattauksella aiheuttavat ikäviä häiriöitä/hurinoita 1spotillakin.

Bilteman 9V ladattavat akut ovat toimineet hienosti Wahissa ja TU-2:ssa.
tommiot
06.01.2011 14:40:12
vvaltsu: Mulla ainakin söi Metal Muff patterin viikossa, eli jos meinaat 520 patteria ostaa kahellakympillä niin toivotan hurjasti onnea tuon hintaluokan patterien etsintään! :)

E: Nii ja joo, 1Spotilla mennään täälläkin. Hyvim on toiminut.

Kannattaa kyllä ottaa se piuha irti sisääntulosta kun ei soita. Ykskään säröpedaali ei todellakaan syö paristoa viikossa, jos ei soita 24h vuorokaudessa.
vvaltsu
06.01.2011 14:42:21
Moridin: Kannattaa kyllä ottaa se piuha irti sisääntulosta kun ei soita. Ykskään säröpedaali ei todellakaan syö paristoa viikossa, jos ei soita 24h vuorokaudessa.

Otin aina sen piuhan irti. Soittoa kertyi semmoset 3h päivässä keskimäärin.
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur
tommiot
06.01.2011 14:43:47
vvaltsu: Otin aina sen piuhan irti. Soittoa kertyi semmoset 3h päivässä keskimäärin.

No sit se pedaali on varmaan rikki tai erittäin typerästi suunniteltu... :) Mä oon vedelly samalla paristolla Proco Ratissa ainakin puol vuotta, ja se on välillä unohtunu yön yli päällekin...
Antti1
06.01.2011 14:45:43
Moridin: No sit se pedaali on varmaan rikki tai erittäin typerästi suunniteltu... :) Mä oon vedelly samalla paristolla Proco Ratissa ainakin puol vuotta, ja se on välillä unohtunu yön yli päällekin...

Mä jo luulin, että omasta Rotastani oli paristot loppuneet tossa taannoin. Ei sentään, olin vain unohtanut Ruetz-modin jälkeen laittaa pariston takas. Samalla palikalla menty siitä asti, kun tuon hankin. Se oli joskus viime kesänä. Toisaalta ei oo tullu soittotuntejakaan ihan älyttömästi, mutta varmasti tommosta viikon soittelua enempi moninverroin.
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
KimmoH
07.01.2011 08:06:28
Jahans, heti kun pääsin kehumasta tuota Thomanin halpista niin eilen tuli vastaan tilanne uudessa soittohuoneessani että ko. tilan sähköissä T-kaupan murikka aiheutti hillitöntä huojuntaa/kohinaa Danelectron Cool Cat Transparent Overdriven kanssa, 1Sport taasen piti vain hiljaista ja tasaista kohinaa. Muiden pedaalien kanssa ei powereiden kesken ollut mitään huomattavaa eroa.
Murgo
07.01.2011 19:59:07

Ilmeisesti eri pedaalit ovat aika eriasteisesti herkkiä häiriöille, itselläni sekä kitaristikaverillani ovat nuo Bilteman muuntajat toimineet hyvin paitsi että Behringerin EQ700 ei siitä tykkää vaan hurisee. Tosin ko. pedaali ilmeisesti kuuluu niihin hurina-alttiimpiin muutenkin.

Koosta ja painosta päätellen Biltema on muuntajalla toteutettu (ei hakkuri) ja muistaakseni mainostetaan että pitäisi olla reguloitu. Se napaisuudenkääntöliitin on kyllä lelu, ei tahdo pysyä kiinni kuin teipillä. Tosin pelkässä efektikäytössä kun napaisuutta ei tarvitse muuttaa eikä päätä vaihtaa niin mikäänhän ei estä katkaisemasta sitä liitintä pois ja kolvaamasta siihen kunnon plugia tilalle.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
Mental_Schok0_Gummi
19.01.2011 14:49:55

Niin ze on zäädettäwällä napaizuudella & volttimäärällä. 12V on maximi. Malli on: MW79GS. Walmiztaja lienee tuo MW.
-Zekalaizta gebityztä waihtelewalla meneztygzin w:desta -86...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)