Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Studiotyöskentely »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Extreme Isolation EX-25
1
rantes
05.01.2011 18:44:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos kellään kokemuksia näistä halvemmista EXTREME ISOLATION EX-25 luureista?
Miten soundaa ja toimisko tommosessa kevyessä mobiili studio käytössä.
Hinta t-kaupassa 48€ eli melko edulliset olis.
 
dick.b
Antti1
05.01.2011 19:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rantes: Onkos kellään kokemuksia näistä halvemmista EXTREME ISOLATION EX-25 luureista?
Miten soundaa ja toimisko tommosessa kevyessä mobiili studio käytössä.
Hinta t-kaupassa 48€ eli melko edulliset olis.

 
Mulla on vain ne kalliimmat, mutta pari tuttua on kommentoinut halvempien kuulostavan hiukan "pahvisemmalta" ja honottavalta keskialueelta. Noissahan siis on keskialue vähän korostunut, joka kyllä osaltaan helpottaa kuulemista soittohommissa. Kalliimmat on ihan ok, mutten mä niillä mitään vakavia miksauksia lähtis ehkä tekemään. Miinusta tulee siihen, että sanka on suunniteltu kummallisille soikiopäille (mieti kananmunan muotoa) ja siten ne ei oikein sovi kenenkään päähän --> ääni vuotaa läpi tarpeettoman paljon huonon sovituksen vuoksi.
 
Mihin käyttöön sä olet noita hommaamassa? Soittoluureiksi peukku ylös, miksaukseen peukku alas.
 
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
rantes
05.01.2011 20:45:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Soitto luureiksi. Pitäs tehdä bändin kanssa vähä demoa ja tila on aika
Hyvän kokonen niin vois äänittää mahdollisimman livenä mut luurit päässä.
Olis kerrankin mahdollista laittaa kitarakamat eri huoneeseen jne...
 
Toi hinta on aikas houkutteleva mulla on kyllä Akg 240 ja 171 luurit mutta muutamat
Tarvis lisää.
 
dick.b
Antti1
05.01.2011 21:02:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä ne soittoluureiksi on ihan hyvät, ainakin kalliimmat mallit on. Jos sopisivat mun pään muotoon, niin tulisi mokomia kai käytettyä enempikin.
 
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
samantien
05.01.2011 21:49:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Kyllä ne soittoluureiksi on ihan hyvät, ainakin kalliimmat mallit on. Jos sopisivat mun pään muotoon, niin tulisi mokomia kai käytettyä enempikin.
 
Mulla on uudet tuollaiset EX-25 luurit, joiden sanka on ihan hyvä! Ei purista mistään ja tuntuu mukavilta päässä. Vanhemmissa luureissa oli ohimoa puristava, älyttömän epämukava sanka. Rumpalille hyvät kuulokkeet.
 
No eipä tässä... Mitäs ite?
Antti1
05.01.2011 22:07:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samantien: Mulla on uudet tuollaiset EX-25 luurit, joiden sanka on ihan hyvä! Ei purista mistään ja tuntuu mukavilta päässä. Vanhemmissa luureissa oli ohimoa puristava, älyttömän epämukava sanka. Rumpalille hyvät kuulokkeet.
 
Noita on jotain uudempiakin malleja? :O Mistäs ne sitten tunnistaa ja onko soundissa tai vaimennuksessa jotain eroa?
 
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
Juicy
05.01.2011 22:09:59 (muokattu 05.01.2011 22:14:16)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minustakin noi on oikein hyvät. Soundi on kuitenkin valovuosia parempi kuin yleisimmissä marketin kuulokkeissa, vaikkei miksaamiseen oikein sovellukaan. Ja nimenomaan istuu hyvin ainakin mun pyöreähköön päähän, vaikka pidemmän päälle painaakin ehkä turhan tiukasti. Tosin vaimennuksen kannaltahan se on parempi.
 
Antti1: Noita on jotain uudempiakin malleja? :O Mistäs ne sitten tunnistaa ja onko soundissa tai vaimennuksessa jotain eroa?
 
http://www.thomann.de/fi/extreme_isolation_ex25.htm
 
Rakenteeltaan muistuttaa aika pitkälle semmoisia halpoja punaisia Wurthin luureja. http://kuvat.huuto.net/8/be/add84099238d942c1c8a4a6c9ac40-orig.jpg
 
Ostakaa Peavey. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Antti1
05.01.2011 22:20:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juicy: http://www.thomann.de/fi/extreme_isolation_ex25.htm
 
Rakenteeltaan muistuttaa aika pitkälle semmoisia halpoja punaisia Wurthin luureja. http://kuvat.huuto.net/8/be/add84099238d942c1c8a4a6c9ac40-orig.jpg

 
Siis meinasitko nyt sitä, että tolla pyöreämmällä kupin ulkomuodolla varustetut on uudempia malleja ja vanhat noi Würthin luurien näköisiä? Jos näin, niin joko mulla on vanhat mallit 29:sta, tai sitten niistä ei sellasia sangaltaan parempia ole olemassakaan. :|
 
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
Juicy
05.01.2011 22:24:24 (muokattu 05.01.2011 22:27:02)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Siis meinasitko nyt sitä, että tolla pyöreämmällä kupin ulkomuodolla varustetut on uudempia malleja ja vanhat noi Würthin luurien näköisiä? Jos näin, niin joko mulla on vanhat mallit 29:sta, tai sitten niistä ei sellasia sangaltaan parempia ole olemassakaan. :|
 
Eijjeijeijei, vaan tossa T-kaupan linkissä on tuo nykyinen EX-25, tai ainakin sellainen mikä mulla on. En minä tiedä millasia ne vanhat on, jos niitä on edes... Ja toi kuvailu oli lähinnä niille, jotka ei omista EX:ää, mutta jotka ehkä tietää millaiset noi Wurthit käytännössä on. Eli minusta ihan ok:t, semmoset mulla on ollut käytössä amisaikoina puusepän verstaalla. =)
 
Ostakaa Peavey. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
samantien
05.01.2011 23:09:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Noita on jotain uudempiakin malleja? :O Mistäs ne sitten tunnistaa ja onko soundissa tai vaimennuksessa jotain eroa?
 
Mun mielestä vanhan ja uuden ulkonäössä ei oo merkittävää eroa. Mallikin on ihan sama. Ne kireäsankaiset mitä kokeilin, oli ostettu joskus ehkä pari vuotta sitten. Ostin omani myöhemmin ja huomasin että sankaa oli paranneltu ainakin. Muista eroista en osaa sanoa, kun en ole koskaan päässyt vertailemaan noita keskenään.
 
No eipä tässä... Mitäs ite?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «