Shemhamforash 08.04.2009 22:49:08 | |
---|
KooAa: Niin muuten, kiitokset ylempänä olevasta osanottamisesta. Noh, eipä kestä. - Oi katso! Söpö pikkusiili!
- VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir) |
NHR 10.04.2009 17:04:04 | |
---|
Jop1: Itse tykkäsin. Mutta tykkäänkin yleisesti 'huonoiksi' todetuista jaksoista. Musta oli ihan hauska lopetusjakso kans, ei nyt ehkä mikään ihan loistava, mut kyllä mua ainaki nauratti monta kertaa. Esim. se "Vittu!" siellä Lappeenrannan (vaimissäseolikaan?) asemalla tuli jotenki niin yllättäen mulle, että hohottelen sille itekseni vieläkin... ;) Soittajan sormi on sellainen elin... |
Shemhamforash 10.04.2009 18:47:37 | |
---|
NHR: Esim. se "Vittu!" siellä Lappeenrannan (vaimissäseolikaan?) asemalla tuli jotenki niin yllättäen mulle, että hohottelen sille itekseni vieläkin... ;) Eikös se ollut ensimmäinen vittu koko sarjassa? - Oi katso! Söpö pikkusiili!
- VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir) |
Rattata 10.04.2009 18:51:42 | |
---|
Shemhamforash: Eikös se ollut ensimmäinen vittu koko sarjassa? Ei. "No vittu mieti!" tuli nyt ainakin mieleen. Viime jaksossa repeilytti Repomiehen "Pekka" toistot. Just tommoset pienet jutut monesti naurattaa eniten ja jää mieleen. |
professori 11.04.2009 12:12:13 (muokattu 11.04.2009 12:13:34) | |
---|
se "Vittu!" siellä Lappeenrannan (vaimissäseolikaan?) asemalla tuli jotenki niin yllättäen mulle, että hohottelen sille itekseni vieläkin... ;) Meikä on valehtelematta odottanut/tiennyt että jossain vaiheessa Pöystiltä pääsee oikein kunnon vitura kun ottaa pannuun. Odotukseni palkittiin huutonaurulla. "God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?" |
Exhausted 11.04.2009 13:28:13 | |
---|
NHR: Musta oli ihan hauska lopetusjakso kans, ei nyt ehkä mikään ihan loistava, mut kyllä mua ainaki nauratti monta kertaa. Esim. se "Vittu!" siellä Lappeenrannan (vaimissäseolikaan?) asemalla tuli jotenki niin yllättäen mulle, että hohottelen sille itekseni vieläkin... ;) Kyllä, tämä oli aika tyhjentävä kohtaus/repliikki. |
Hetfield 11.04.2009 20:40:31 | |
---|
odd: Ei. "No vittu mieti!" tuli nyt ainakin mieleen. Viime jaksossa repeilytti Repomiehen "Pekka" toistot. Just tommoset pienet jutut monesti naurattaa eniten ja jää mieleen. Joo tuo oli myös hauska. Mielestäni hyvä jakso, yllättävän moni ei näköjään tykännyt. Ei nyt mitään tykitystä, mutta nauroin monesti. I quit the band... Now I just play with myself. |
doppelgänger 13.04.2009 12:16:54 | |
---|
Alkaa muuten tänään Pasilan eka kausi alusta. "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
Mättöpiiska 13.04.2009 22:06:48 | |
---|
basisti jr.: Alkaa muuten tänään Pasilan eka kausi alusta. Hitto kun näin vaan jostain puolivälistä asti. Tuli ihan puskista tämä sarja, en oo ennen kattonut. Nauroin muutamalle läpälle aika makeasti, mm. rikollispomo: "Nyt stormataan", osui aika hyvin. |
muffe42 14.04.2009 17:52:01 | |
---|
Tuli katsottua tuo ensimmäinen jakso. En muistanutkaan kuinka hyvä se oli :) |
ten 03.12.2009 18:52:14 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 233 päivää vanhaan ketjuun! Onko kellään tietoa, että onko Pasila saamassa jatkoa jossain vaiheessa? Alkaa olla noi DVD:t jo niin kahlattu tuhanteen kertaan läpi, että sielu kaipaa uutta ravintoa. Netistä yritin kaivella tietoa mahdollisesta jatkosta, mutta mitään en löytänyt. :( THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
laite 03.12.2009 18:59:11 (muokattu 03.12.2009 18:59:44) | |
---|
ten: Onko kellään tietoa, että onko Pasila saamassa jatkoa jossain vaiheessa? Alkaa olla noi DVD:t jo niin kahlattu tuhanteen kertaan läpi, että sielu kaipaa uutta ravintoa. Netistä yritin kaivella tietoa mahdollisesta jatkosta, mutta mitään en löytänyt. :( Wikipediassa lukee, että "Kolmas tuotantokausi alkaa vuonna 2011.", mutta mitään lähteitä tähän ei siellä ole. Tiedä sitten. http://fi.wikipedia.org/wiki/Pasila_(televisiosarja) We sail tonight for Singapore! |
TaikuriHärvä 14.12.2010 15:21:19 | |
---|
Murjominen on tekniikkana näyttävää, sillä näin soittaja voi luoda illuusion tuulimyllyhyökkäyksestä tai painista. |
Akitus 20.12.2010 09:11:53 (muokattu 20.12.2010 09:17:25) | |
---|
"Pasilan uusille jaksoille varaslähtö, jos 50.000 tykkää" http://www.facebook.com/UusiPasila Skeptikot voivat tarkistella täältä asiaa http://ohjelmat.yle.fi/pasila/etusivu Yle on kyllä onnistunut sosiaalisen median haltuunotossa melko hyvin Pasilan kohdalla. Lähtien jo siitä, kun hahmot saivat omat sivunsa sen FB-jakson jälkeen. E: Lisätään nyt vielä, että itse en yleensä näihin, jos xxx tykkää -idioottimaisuuksiin tupannut lähteä, mutta tässä sentään tuntuisi olevan jotain tavoittelemisen arvoista. 42.
www.myspace.com/sirpenth
http://maihinnousu.net/a/1133 |
|
Jeszse 05.01.2011 12:37:23 | |
---|
nappero: http://areena.yle.fi/video/1587154 Tuossapa olisi vissiin se ennakkojakso 3. tuotantokaudelta. Hyvä omasta mielestä.. Kas kehveliä, joku oli linkittäny facebookissa saman. Täytyypä pistää pyörimään, heti kun tuo nainenki jaksaa nousta sängystä katsomaan.. Sun mutsillas on niin tuuheat viikset, että niiden alle mahtuu koko perhe sateensuojaan. |
Exhausted 05.01.2011 12:49:09 | |
---|
Itse mielummin katson nuo jaksot sitten ajallaan, niin saa sitten viikottaisen Pasila-annoksensa, eikä käy niin, että jaksojen varsinaisesti alkaessa tuleekin kolmen viikon odotus |
Jop1 05.01.2011 13:34:27 | |
---|
"Pöysti anotoi teille aivan väärän kuvan päihdevalistuksesta" Eisss... Eipä näy vielä ainakaan käsikirjoittajilla läpät loppuvan kesken. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
HXY 05.01.2011 13:59:17 | |
---|
Johan oli hyvä jakso, taso jopa paranee vastoin ennakko-odotuksiani. |
juuso a 05.01.2011 14:04:57 | |
---|
nappero: http://areena.yle.fi/video/1587154 Tuossapa olisi vissiin se ennakkojakso 3. tuotantokaudelta. Hyvä omasta mielestä.. Minkähän takia toi on 3. jakso? Taidan odottaa tällä kertaa. One. |