Cimble 04.01.2011 20:53:33 (muokattu 04.01.2011 20:56:00) | |
---|
Jokapaikanapina: Olihan se kehnoo rummutusta, mutta HITTO mikä yleisö! :D Vitun Argentiinalaiset. En tiedä, aika paska kännykkäsaundi, ei saa selvää. Tosin bändikin vaikuttaa melko turhakkeelta. Ja kuten jo olen tuossa aikaisemmin tuumaillut, on Adlerin otteesta jäänyt jotain johonkin. Se time elikäs taimi on melko hutera ja muutenkin soitto melko vaatimatonta. http://www.youtube.com/watch?v=Vjd7c67ugqk Se on surullista, että ihmiset möllöttävät sitä vain ehkä sen kuuluisuuden takia, ei tuossa soitossa mitään ole. Ja keikoilla villiintyvät lähinnä GnR-materiaalin takia, mikä ei suoranaisesti liity Adleriin. Onkohan Adlerilla itsekritiikkiä minkä verran? Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Viltsux 04.01.2011 21:03:51 | |
---|
Cimble: Se on surullista, että ihmiset möllöttävät sitä vain ehkä sen kuuluisuuden takia, ei tuossa soitossa mitään ole. Tuo on kyllä totta. Adlerin soitto oli hienoa katseltavaa kasarilla, mutta nyt lähinnä hävettää äijän puolesta. Adler on yksi esimerkki siitä, mitä huumeet voi aiheuttaa ihmiselle. Rock N Roll and wild woman |
Cimble: Onkohan Adlerilla itsekritiikkiä minkä verran? Rahaa se ainakin silti tahkoo. Toivottavasti se elämänsä saa kuntoon ja kuntoutettuu itteensä muutenkin rankan elämäntyylin jälkeen |
AngieRainbow 05.01.2011 00:20:55 | |
---|
Viltsux: Muuten, olikos kirjassa ihan Stevenin lapsuudesta aina Adler's Appetiteen asti lukemista vai onko ihan pelkästään Gunnari-ajat? Kyllä juttua löytyy lapsuudesta asti ja kirjahan on julkaistu 2010, eli aika lailla siinä nykypäivään saakka on tietoa. Itseasiassa kun olen nyt tuon kirjan jo lukenut, niin en sitä enää tarvitse. Voin myydä sen kympillä, jos joku täällä haluaa sen ostaa. Pikaviestiä vaan tulemaan. Kirja on kovakantinen, ei mitään pokkari skeidaa... What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Viltsux 05.01.2011 00:26:33 (muokattu 05.01.2011 00:33:22) | |
---|
AngieRainbow: Kyllä juttua löytyy lapsuudesta asti ja kirjahan on julkaistu 2010, eli aika lailla siinä nykypäivään saakka on tietoa. Itseasiassa kun olen nyt tuon kirjan jo lukenut, niin en sitä enää tarvitse. Voin myydä sen kympillä, jos joku täällä haluaa sen ostaa. Pikaviestiä vaan tulemaan. Kirja on kovakantinen, ei mitään pokkari skeidaa... Olikos kirja muuten ihan luettava vaiko tyyliin "Axl oli kusipää ja Slash pakotti mut käyttämään heroiinia enkä tajuu miks ne heitti mut ulos bändistä..". Eli onko hankkimisen arvonen eepos? Rock N Roll and wild woman |
AngieRainbow 05.01.2011 11:38:22 | |
---|
Viltsux: Olikos kirja muuten ihan luettava vaiko tyyliin "Axl oli kusipää ja Slash pakotti mut käyttämään heroiinia enkä tajuu miks ne heitti mut ulos bändistä..". Eli onko hankkimisen arvonen eepos? No hey, c'mon man! Se on Steven Adler! Itse tykkäsin, mutta mä oon aika henkeen ja vereen G N' R fani, että en ehkä pysty antamaan puolueetonta mielipidettä. Se on Adlerin stoori. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
stickyfinger 06.01.2011 00:21:57 | |
---|
Atomic Cafe: Täytyy kyllä ihan suoraan sanoa että on tämä aika puhdasta paskaa: http://www.youtube.com/watch?v=jOdX1s6mVVo&feature=related En minä noiden keikoille mene jos liput maksaa yli euron. En epäile ollenkaan etteikö se toimi paremmin levyillä jos niillä on omiakin biisejä mutta onhan tuo Adler melkoinen surullisen hahmon ritari. Tässä meillä on hemmo joka toimii varoittavana esimerkkinä siitä mitä voi tapahtua jos järki ei pysy päässä kun nuoren miehen haaveet toteutuvat ja bändi alkaa yllättäen menestymään paremmin kun kukaan uskalsi edes kuvitella. Rahapulassa Adler ei kuitenkaan joudu elämään koska voitti oikeudenkäynnissä Axl Rosen ja hyvä niin. Ei kai noihin Adlerin projekteihin voi suhtautua muuten kuin, että "onpa sympaattista, kuinka menneiden aikojen perään jatkuvasti itkevä, kroppansa huumeilla pilannut raunio jaksaa vielä yrittää". Tuossa linkissä bändin kokoonpano on kyllä kuin jostain surkuhupaisasta kasarirock-sketsistä. Samassa bändissä Pretty Boy Floydin kitaristi, Enuff Z Nuffin basisti, Faster Pussycatin sadannen kokoonpanon lead-kepittäjä, joku plösö never heard -laulaja ja palettia vetää Guns N' Rosesin entinen rumpali. Ou jea. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Sliv 06.01.2011 03:26:15 | |
---|
stickyfinger: Ei kai noihin Adlerin projekteihin voi suhtautua muuten kuin, että "onpa sympaattista, kuinka menneiden aikojen perään jatkuvasti itkevä, kroppansa huumeilla pilannut raunio jaksaa vielä yrittää". Jeps, toisaalta jos Tavastialle tulisi niin loppuunmyytyhän se keikka olisi. (hymijö?) |
stickyfinger 06.01.2011 14:10:19 | |
---|
Sliv: Jeps, toisaalta jos Tavastialle tulisi niin loppuunmyytyhän se keikka olisi. (hymijö?) No tottahan niitä pällistelijöitä varmasti puoli salillista löytyisi, eihän tuota Adleria ole täällä koskaan nähty. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Cimble 06.01.2011 20:30:49 | |
---|
stickyfinger: No tottahan niitä pällistelijöitä varmasti puoli salillista löytyisi, eihän tuota Adleria ole täällä koskaan nähty. Niin onhan se nähtävyys siinä missä Nykäs-Masakin. Vetää varmasti salit täyteen. Mut jos joskus the real GnR comeback tapahtuis, kyl ne siihen ottais sen Sorumin mieluummin. Sen luokan tapahtumassa pitää olla ammattimaisen varma rumpali, eikä mikään arveluttava puolitehoinen ikuinen toipilas ja vanhoihin kaunoihin liittyvä sepe... Joo, säälittää tuo Adler. Se oli kova ja hyvä rokkaaja, ja soittaa edelleenkin pelkällä intohimolla. Veikkaan näkemäni perusteella. Harmi, että on aavistuksen invalidisoitunut soittaakseen enää hyvin. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Musta Arkipyhä 07.01.2011 09:14:10 | |
---|
Cimble: Niin onhan se nähtävyys siinä missä Nykäs-Masakin. Vetää varmasti salit täyteen. Paitsi ettei Matti Nykäsen kuuluisuuteen nostaneisiin meriitteihin kuulu soittohommat missään muodossa. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
stickyfinger 07.01.2011 10:31:02 (muokattu 07.01.2011 10:31:53) | |
---|
PsychedelicWarlord: Paitsi ettei Matti Nykäsen kuuluisuuteen nostaneisiin meriitteihin kuulu soittohommat missään muodossa. Adlerin pitäisi varmaan kunnostautua mäkihypyn parissa. Menisi sitten Nykäsen Matin kanssa alanvaihto päikseen. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Musta Arkipyhä 07.01.2011 10:47:10 | |
---|
stickyfinger: Adlerin pitäisi varmaan kunnostautua mäkihypyn parissa. Menisi sitten Nykäsen Matin kanssa alanvaihto päikseen. Vois olla.Ainakin saataisiin täällä muuskoiden.netissä sattumaan vertaukset kohdilleen :-) "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Atomic Cafe 07.01.2011 11:16:44 (muokattu 07.01.2011 11:57:30) | |
---|
Matin saavutuksia mäkihypyssä ei pysty ohittamaan kukaan mutta ehkä Adler olisi hyvä Eddie http://www.google.fi/url?sa=t&s … Cyg&sig2=iKIuVhvDIAVviU4jTduo3g Onhan se jonkinlainen saavutus jos saa päihteiden käytön takia kenkää yhtyeestä jossa on yhden mielenterveyspotilaan lisäksi pelkkiä narkkareita ja juoppoja. Toisaalta on niinkin että Axl Rose otti Stevien bändiin vain siksi että se oli ainoa tapa saada mukaan Slash. Kun rumpalin työkyky katosi olemattomiin niin myös hattuhemmo alkoi vihaamaan kaveriaan ja se olikin sitten menoa. Matt Sorum oli ehkä ostavan yleisön mielestä tylsä rumpali mutta yhtye arvosti tuota heppua erittäin paljon ihan alusta saakka. Sehän on tylsyydestään huolimatta tai ehkä juuri siitä johtuen erittäin tasainen ja ammattitaitoinen heppu, eikä sen työkykyä vienyt edes alkoholismi. |
Musta Arkipyhä 07.01.2011 11:59:17 | |
---|
Atomic Cafe: Matin saavutuksia mäkihypyssä ei pysty ohittamaan kukaan Enpä kukaan liene Matin saavutuksia mäkihypyssä vähätellytkään. Onhan se jonkinlainen saavutus jos saa päihteiden käytön takia kenkää yhtyeestä jossa on yhden mielenterveyspotilaan lisäksi pelkkiä narkkareita ja juoppoja. Mitä sitten? Miten tämä liittyy mihinkään? Pointtihan oli ,että Nykäsen Matti tuli julkisuuteen urheilun Adler musiikin kautta.Ja siksi vertaus Nykäseen mielestäni ontui. Se onko Adler sitten hyvä vai huono rumpali tms. on täysin irrelevanttia em.pointin kannalta. Matt Sorum oli ehkä ostavan yleisön mielestä tylsä rumpali mutta yhtye arvosti tuota heppua erittäin paljon ihan alusta saakka. Sehän on tylsyydestään huolimatta tai ehkä juuri siitä johtuen erittäin tasainen ja ammattitaitoinen heppu, eikä sen soittoa haitannut edes alkoholismi. Sorum oli minustakin parempi rumpali. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Atomic Cafe 07.01.2011 12:04:49 (muokattu 07.01.2011 12:54:28) | |
---|
Tätä jankuttamista minä en kyllä jatka, minä jätin ne sinne rock on kuollut osastolle :) Kunhan nyt huvikseni ja kieli poskella maalailin mutta maalailkoon muut mitä haluavat, eihän minulla mitään ehdottomia totuuksia ole tarjota yhtään mihinkään asiaan, olen vain pieni ihminen. Ehkä kirjoitukseni ei liittynyt varsinaisesti mihinkään mutta ei se minua ollenkaan häiritse. |
Cimble 07.01.2011 12:59:20 | |
---|
PsychedelicWarlord: Enpä kukaan liene Matin saavutuksia mäkihypyssä vähätellytkään. Ai Sorumin? :) PsychedelicWarlord: Paitsi ettei Matti Nykäsen kuuluisuuteen nostaneisiin meriitteihin kuulu soittohommat missään muodossa. Kyse olikin nykyisestä nähtävyysarvosta ja eräänlaisesta surkuhupaisuudesta, eikä siitä, miten meriitit tai läpimurto on historiassa tullut. Kumminkin musiikki ja esiintyminen on se nykyinen yhdistävä tekijä, vaikka vain toinen ollut koko ajan sen musiikin kautta esillä meriittejään myöten. Mitä sitten? Miten tämä liittyy mihinkään? Pointtihan oli ,että Nykäsen Matti tuli julkisuuteen urheilun Adler musiikin kautta.Ja siksi vertaus Nykäseen mielestäni ontui. Sinun pointtisi oli tuo musiikin ja urheilun erottelu, jolla ei ole esille tuotujen pointtien valossa pointtia. Se onko Adler sitten hyvä vai huono rumpali tms. on täysin irrelevanttia em.pointin kannalta. No ei se haperon kuntonsa takia hyvä ole, ei nykyään ehkä edes keskitasoa, vaikkakin soittaa rumpuja silti paremmin kuin Nykänen laulaa. Tosin yleinen esiintyminen on samantasoista. Sorum oli minustakin parempi rumpali. On monessakin mielessä parempi. Itse tykkään silti enemmän rumpukuulostavuuden suhteen Adlerin kans äänitetyistä Gnr-biiseistä. Ja Adler oli mielenkiintoisempi soittaja livenä. Se mielenkiinto kun ei aina ole mahdollisimman ammattimaisesta tai tarkasta ja kurinalaisesta soitosta kiinni. Vaikkakin nämä ovat tapauskohtaisia ja makuasioita. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Musta Arkipyhä 07.01.2011 13:09:59 | |
---|
Cimble: Kyse olikin nykyisestä nähtävyysarvosta ja eräänlaisesta surkuhupaisuudesta, eikä siitä, miten meriitit tai läpimurto on historiassa tullut. Kumminkin musiikki ja esiintyminen on se nykyinen yhdistävä tekijä, vaikka vain toinen ollut koko ajan sen musiikin kautta esillä meriittejään myöten. No ei minusta Adlerilla ja Matti Nykäsellä mitään musiikillista yhteyttä ole.Missään muodossa.Näen ennemminkin ,että sinne Nykäsen keikoille mennään edelleen katsomaan entistä mäkihyppääjää. Että tässä mielessä toi vertaus Nykäseen ontuu minusta aika pahastikin. Sinun pointtisi oli tuo musiikin ja urheilun erottelu Ei ollut.Mut ei ole mun vika jos et ymmärrä lukemaasi. No ei se haperon kuntonsa takia hyvä ole, ei nykyään ehkä edes keskitasoa, vaikkakin soittaa rumpuja silti paremmin kuin Nykänen laulaa. Tosin yleinen esiintyminen on samantasoista. Voipi ollakin näin. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Cimble 07.01.2011 13:33:44 | |
---|
PsychedelicWarlord: No ei minusta Adlerilla ja Matti Nykäsellä mitään musiikillista yhteyttä ole.Missään muodossa.Näen ennemminkin ,että sinne Nykäsen keikoille mennään edelleen katsomaan entistä mäkihyppääjää. Ai tässä kaivellaankin nyt jotain erikoisempia musiikillisia yhteyksiä? Mutta onhan se melkein sama, jos mennään katsomaan toiskuntoista GnR-ex-rumpalia. Molemmat kansainvälisiä ja kuuluisia sekä sekoilleita ex-sankareita ja sitä kautta nykyäänkin julkkiksia. Ja musiikillinen anti tai taito on arveluttavaa, mutta siitä viis, ihmisten pitää nähdä tällainen surullisen hahmon ritari, jonka kuuluisuuden varaan on rakennettu vaatimaton ja huonohko livejuttu sekä jopa studiossa muokattuja äänitteitä. Että tässä mielessä toi vertaus Nykäseen ontuu minusta aika pahastikin. No niin tässä sinun mielessä, monessa muussa mielessä taas ei niinkään. Mut ei ole mun vika jos et ymmärrä lukemaasi. Koskaan ei ole tietenkään kyse sinun asenteestasi tai sitä kautta ymmärryksestäsi. Atomic Cafe: Tätä jankuttamista minä en kyllä jatka Samma här. :) Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Viltsux 28.03.2011 21:02:45 (muokattu 28.03.2011 21:05:42) | |
---|
Rock N Roll and wild woman |