Tellervo 24.03.2004 17:15:16 | |
---|
Vähän nauratti silloin se Cityn kokoelma CD:n mainostus tyyliin: Tosimusiikkia tosimiehille. Testosteroonit litisee. Kuuntele tätä jos oot tosimies. Kaikki kovimmat hard rock kappaleet mukana. Ole äijä, osta tämä :) Joo, tuli identiteettikriisi ja vaihdoin kanavaa. Jos mua ei kerran kaivata, niin ei sitten :) Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Emplate 24.03.2004 17:17:43 | |
---|
Kyllähän tuo alkaa rassaaamaan, kun Cityllä soitetaan yleensä ihan ok musaa, mutta kun perkele sieltä tulee samat biisit koko ajan. Ei sitä kestä eläinkään. Radio Helsinkiä väittäisin parhaaksi asemaksi. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Ainakin pari kuukautta joka vitun päivä Cityltä on tullut Limp Bizkitin Behind blue eyes ja 51 koodia - Kauas. Ärsyttää kun paskat biisit syövytetään väkisin mieleen, ja äkkiä yllättää itsensä hyräilemästä niitä! Sairasta sanon mä.. i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me? |
Jenka 24.03.2004 19:28:03 | |
---|
City rules ok. :) It takes a fool to remain sane. |
Oiva Tikka 24.03.2004 21:36:37 (muokattu 24.03.2004 21:38:30) | |
---|
Rokkia ja sporttia. Joo-o, mutta voisivat jättää sen sportin pois. Mutta radio helsinki on vielä parempi, mutta city on varmaankin hyvä kakkonen. Paitsi et sielt tulee liikaa urheilua. En oo cityä kuunnellu pitkään aikaan. reidiou helsinkiä kuuntelen. |
diibadaaba 24.03.2004 21:58:23 | |
---|
Kyllähän tuo alkaa rassaaamaan, kun Cityllä soitetaan yleensä ihan ok musaa, mutta kun perkele sieltä tulee samat biisit koko ajan. Ei sitä kestä eläinkään. Nimen omaan. Tässä kerrankin kuuntelin Cityä putkeen 4-5 tuntia ja yhtä vaille jokaisen biisin olin kuullut ennenkin (ja luultavasti viimeisen viikon aikana.) There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |