Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 5
1 2 3 4 578 79 80 81 82122 123 124 125 126
loner
03.01.2011 22:27:39 (muokattu 03.01.2011 22:28:29)
Näitä tulee aina tasaseen, osa voi tietysti myös niitä joita on myös kusettu ja hyvässä uskossa myyvät paskaa kultana eli kyseessä American Tradiotional, eli Fenderin typerä yritys rahastaa ihmisiä, Usa-logo ja halpis itämaa kamaa koko kitara.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=482377
Mr. Speed
04.01.2011 13:41:02
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
ubik
04.01.2011 17:09:15
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=404352

vieläköhän tuo on varattuna??
erty
04.01.2011 17:34:07
loner: Näitä tulee aina tasaseen, osa voi tietysti myös niitä joita on myös kusettu ja hyvässä uskossa myyvät paskaa kultana eli kyseessä American Tradiotional, eli Fenderin typerä yritys rahastaa ihmisiä, Usa-logo ja halpis itämaa kamaa koko kitara.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=482377

Myykö tuo tuossa ilmoituksen mukaan muka "paskaa kultana"? Musta toi on ihan asiallinen ilmo, mä en ainakaan nää missään mitään kusetukseen viittaavaa. Hienosti muuten terrorisoit toisen myynti-ilmoituksen oikeestaan täysin ilman mitään järkevää syytä.
joukov
04.01.2011 17:49:56
erty: Myykö tuo tuossa ilmoituksen mukaan muka "paskaa kultana"? Musta toi on ihan asiallinen ilmo, mä en ainakaan nää missään mitään kusetukseen viittaavaa. Hienosti muuten terrorisoit toisen myynti-ilmoituksen oikeestaan täysin ilman mitään järkevää syytä.

Traditionaleja myytiin neljällä sataa Thomannilla.
Vice President of KISS Army Finland
Spirocore
04.01.2011 19:18:02

erty: Myykö tuo tuossa ilmoituksen mukaan muka "paskaa kultana"? Musta toi on ihan asiallinen ilmo, mä en ainakaan nää missään mitään kusetukseen viittaavaa. Hienosti muuten terrorisoit toisen myynti-ilmoituksen oikeestaan täysin ilman mitään järkevää syytä.

Aikaisempaa keskustelua American Traditionaleista..

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=81490&o=0
"I say Goddamn what a rush!"
erty
04.01.2011 21:38:10
joukov: Traditionaleja myytiin neljällä sataa Thomannilla.

Niin, myytiin.. Oikeuttaaks se torpedoida myyjän ilmotus tolleen, kuten loner teki? Sama kun menisin haukkumaan jokasen 10-sarjan Ibanezin pedaalin, joita tuolla torilla pyörii.
ReBeat
04.01.2011 21:42:29

erty: Sama kun menisin haukkumaan jokasen 10-sarjan Ibanezin pedaalin, joita tuolla torilla pyörii.

Sulla menee joku tossa ajattelussa aika isosti ohi.... en tiedä miks.
erty
04.01.2011 21:53:23
ReBeat: Sulla menee joku tossa ajattelussa aika isosti ohi.... en tiedä miks.

Ei mua tos muu häiritte muuta kun se et tyyppi menee lynkkaamaan toisen ilmotusta tol taval, vaikka oiskin "päätön hintapyyntö". Ite kepin speksien ja hinnan korrelaatioon en ota kantaa oli se sitten ostettu uutena tai käytettynä.
Tympee Huttunen
04.01.2011 21:58:33
erty: Ei mua tos muu häiritte muuta kun se et tyyppi menee lynkkaamaan toisen ilmotusta tol taval, vaikka oiskin "päätön hintapyyntö". Ite kepin speksien ja hinnan korrelaatioon en ota kantaa oli se sitten ostettu uutena tai käytettynä.

Itse veikkaan, että syy närkästykseen on, että ilmoituksessa jätetään kertomatta, että kyseessä on tämä Traditional Stratocaster ja sitä myydään "perus-Stratona", josta saa vähän väärän kuvan. Tosin, ei ainakaan minulla ole varmuutta, onko tuo sitä Traditional-sarjaa tms.
erty
04.01.2011 22:12:08
Lastinen: Itse veikkaan, että syy närkästykseen on, että ilmoituksessa jätetään kertomatta, että kyseessä on tämä Traditional Stratocaster ja sitä myydään "perus-Stratona", josta saa vähän väärän kuvan. Tosin, ei ainakaan minulla ole varmuutta, onko tuo sitä Traditional-sarjaa tms.

No se, mut mä luulen et jos joku on tosta kiinnostunut ilmotuksen perusteella niin se myös kysyy ekana tarkan mallin ja siihen liittyvät speksit. Eihän tossa myydä muuta kun USA stratoa, joka se ilmeisimmin myös on valmistusmaan perusteella? Eri asia jos sitä myytäisiin stankkuna tai muuna mitä se ei ole.
Tympee Huttunen
04.01.2011 22:20:43
erty: No se, mut mä luulen et jos joku on tosta kiinnostunut ilmotuksen perusteella niin se myös kysyy ekana tarkan mallin ja siihen liittyvät speksit. Eihän tossa myydä muuta kun USA stratoa, joka se ilmeisimmin myös on valmistusmaan perusteella? Eri asia jos sitä myytäisiin stankkuna tai muuna mitä se ei ole.

Aina on mahdollista, että esitetään "tyhmää ja tietämätöntä". Itse ostin kerran yhden nupin ja kysyin pääteputkien merkkiä ja ikää jne. Vastaukseksi sain vain ympäripyöreitä "putket pelaa"-kommentteja. Kotona selvisi, että neljästä päättäristä kolme oli erilaisia. Kun laitoin viestiä takaisinpäin, että olisi ollut ehkä soveliasta tuollainen kertoa, niin kävi kyllä selväksi, että nuo jämäputket oli myyjällä tiedossa jo myyntivaiheessa. Siinä vaan jätettiin kertomatta asioita ja vastattiin, kuin ei tiedettäisi mistään mitään.
loner
04.01.2011 22:51:34 (muokattu 04.01.2011 23:05:33)

Sinusta se on asiallinen ilmo ehkä, kun et asian laitoja tunne. Ongelma on siinä, että American traditionalit eivät olleet mitään jenkkejä ja kaveri kauppaa sitä American standard hinnalla. Onkohan joku syy jättää kirjoittamatta mallia ilmoitukseen? Kai se on pienempi paha, että varoitan ostajia, että ainakin ottavat selvää mikä kitara on kyseessä, koska monet eivät ymmärrä noiden kitaroiden historiaa. Noissa ei ollut mitään hyvää. Runko oli poppelia eikä saarnia tai leppää.
Nauha materiaali oli kelvotonta, talla oli luokatonta halpiskamaa, Kiinalaiset keraamiset mikit+potikat+switchit ym..
Noista nousi aika kohu eikä mitenkään myönteisesti maailmalla ja valmistus lopetettiin hyvin nopeasti.
Terihteeri
04.01.2011 22:53:22
erty: No se, mut mä luulen et jos joku on tosta kiinnostunut ilmotuksen perusteella niin se myös kysyy ekana tarkan mallin ja siihen liittyvät speksit. Eihän tossa myydä muuta kun USA stratoa, joka se ilmeisimmin myös on valmistusmaan perusteella? Eri asia jos sitä myytäisiin stankkuna tai muuna mitä se ei ole.

Kyseinen tyyppi tarjosi mulle tota kitaraansa jo ennen myynti-ilmoitusta. Kysyin mallia ja kyllä sieltä heti tuli traditionaliin viittaava vastaus. Uskoisin siis, ettei millään kusetuslinjalla olla...

Ihmetyttää vaan, miksei sitä mallia voi laittaa heti ilmoitukseen, ei se sen paremmin kaupaksi mene tietoja pimittämällä.
loner
04.01.2011 22:53:55
Lastinen: Itse veikkaan, että syy närkästykseen on, että ilmoituksessa jätetään kertomatta, että kyseessä on tämä Traditional Stratocaster ja sitä myydään "perus-Stratona", josta saa vähän väärän kuvan. Tosin, ei ainakaan minulla ole varmuutta, onko tuo sitä Traditional-sarjaa tms.

Juurikin näin ja miksei noita speksejä voisi ilmoittaa myynti ilmoituksessa samantien, koska ne eivät ole kuitenkaan perus straton speksit vaan halvimman kautta. Squier bulletin tasoa.
loner
04.01.2011 23:00:01 (muokattu 04.01.2011 23:05:19)
erty: Niin, myytiin.. Oikeuttaaks se torpedoida myyjän ilmotus tolleen, kuten loner teki? Sama kun menisin haukkumaan jokasen 10-sarjan Ibanezin pedaalin, joita tuolla torilla pyörii.

Mikä vika on 10-sarjan pedaaleissa? Nehän oli hinta/laatu suhteeltaan hyviä.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=482582
Siinäpä on toinen Traditional. Toivottavasti se joku, kuka tuon ostaa ei pety maksaessaan hintaa, jolla saisi kunnon stratonkin jo. Tai ostajalle selviä myöhemmin mitä tulikin ostettua jenkkistraton sijaan.
Sinulla erty on omituinen tapa puolustaa noita kauppiaita sen sijaan että varoittaisi ostajia ostamasta muuta kuin ilmoissa luvataan.
joukov
04.01.2011 23:46:02
erty: Niin, myytiin.. Oikeuttaaks se torpedoida myyjän ilmotus tolleen, kuten loner teki? Sama kun menisin haukkumaan jokasen 10-sarjan Ibanezin pedaalin, joita tuolla torilla pyörii.

Hiukan asiallisemminkin tuon olisi loner voinut kirjoittaa ilmoituksen kommentteihin.
Vice President of KISS Army Finland
Tuomoo
05.01.2011 00:04:28

Ei mullakaan oo varmuutta että tuo olisi Traditional-sarjaa, mutta mistä helvetistä sen voi tietää tuollaisen kuvan perusteella, missä lavan teksteistäkään ei saa mitään.

Enkä jumaliste usko että joku saa kuvan perusteella pääteltyä maalatusta ja lakatusta kitarasta, että se on poppelia. Onko tämä kitaran mallinimi kokonaisuudessaan siis tullut aiemmin ilmi jollekin jossakin? Onko suoraan sanottu, että tuo on Traditional?

Pahoittelen skeptisyyttäni, mutta en usko että tuosta pystyy noin vain tunnistamaan tarkkaa mallia. En kyllä myöskään ymmärrä saati hyväksy tietojen vääristelyä ilmoituksissa enkä hintojen valehtelua. Jos se on Traditional, niin sitten hinnassa on ilmaa, mutta perustelkaa nyt ensin jotenkin, että juuri tuo ilmoituksen kitara olisi juuri Traditional.
"mönnönnön plöy tsuba enker öm öm abba zaba zum stjörbas" -Heimo Vesa >< (((((*>
H-Diddy
05.01.2011 00:45:40

Kyllä toi amerikan traditionalilta näyttäis tallansa ja viritinkoneidensa puolesta. En nyt jaksa etsiä tradista kuvaa mutta mun silmään lavassa on stankkuun verrattuna liikaa tekstiä. 750e olis ihan käypä hinta jos toi olis american standard, mutta toi nyt vaan on traditional, joka on tyystin eri planeetalta oleva kitara niin hinta ja ilmoitus on mun mielestä hyvin arvelluttavat. Ilmoitukseen kitaran tyyppi ja hinnasta 500 pois niin ollaan lähellä. Ton hinnan perusteellahan tota myydään stankkuna.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)