Aihe: Hank Williams Sr. myös Jr.
1 2
Juicefani11
05.01.2011 02:33:03 (muokattu 05.01.2011 02:36:22)
Mun mielestä kaikki Hankit on hyviä. Aika jännää oikeastaan, että kenenkään nimi ei niistä oikeasti ole Hank. Sr on Hiram King Williams, Jr on Randall Hank Williams, ja III on Shelton Hank Williams. Mun mielestä paras on kolmas, sitte Sr, ja viimesenä Jr, koska sen musiikki on epäHankmaista. Sen musiikissa soi saksofonit ja sähkökitarat hammondeilla varustettuina. IIIn bändeissä on nämä perus kitara, läpsykkäbasso, steel, viulu, ja rummut. Hank III teki aluksi ihan perus countryä, ja bändissä oli basistina Jason Brown, ja steel-kitaristina Kayton Roberts, rummuissa Greg Morrow, viulussa Rob Hajacos, ja sokerina pohjalla kitaristina Duane Denison. Mä tulin kerran tuumanneeksi, että miksi Jason sai basistinvirasta potkut. III kertoi mulle, että se teki sille kuulumattomia asioita, ja hoiti bändin asioita toisten selän takana.

IIIllä on muuten YouTube -käyttäjä. Mun suosikkibiisi on IIIltä What did love ever do to you, ja nuoremmalta A Country Boy Can Survive, ja vanhimmalta Alone and Forsaken. Eiköhän tässä tullut puhuttua suu puhtaaksi...

Niin ja tuli vielä mieleen mainita, että Hank III on huumeiden käyttäjä. Hän oli katkaisussa L.Assa jos oikein muistan, mutta häipyi sieltä takaisin Tennesseehen. Ei käytä enää niin paljoa aineita.
Kitara, basso, mandoliini, huuliharppu, piano, banjo, ja steel-kitara ovat miehen parhaat ystävät...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)