Sonormies 01.01.2011 04:06:33 | |
---|
Kazaa: Onneksi saan kohta satulapenkin tilalle, ehkä jo tällä viikolla... siinä perse lepää. Toivottavasti. Mulla satulajakkara helpotti kummasti. Varmasti sullakin! Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
Deino 01.01.2011 04:10:16 | |
---|
Kailis: Yhteen laitoin huumorilla jonkun jutun joka ei varmasti vaikuttanut sun bisneksiin millään tavalla. Ehkä sä sitten heitit koko lokaämpärin mun niskaan kun kauppa ei käy. No, kostit ainakin miehekkäästi. http://www.youtube.com/watch?v=FiARsQSlzDc |
Cimble 01.01.2011 11:10:31 | |
---|
Kailis: No niin, olen selkä! Bobanan mulle hoitama kuukauden jäähy ohi. Ai sitäkös se olikin... :) Kävi jo mielessä, että ootkohan löytänyt jonkin itämaisen valaistumisen ja jättänyt muusikoiden netin kaiken muun turhan ohessa pois. ;) Yleensä niin aktiivinen kommentoija kun oli yllättävän hiljaa. Mut kuukauden jäähy on jo jotain. En silti ota hirveesti kantaa teidän sotaan, kun yleensä molemmissa on aina vika. Tiedän itse pari kertaa jäähyllä käyneenä. Tosin ne jäähyt oli lähinnä muodollisia varoituksia lämmetessä ärsyttävälle provosoinnille. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Epämuusikko 01.01.2011 12:49:07 | |
---|
Sonormies: täytyisi pitää neutraalia suhdella suhun. ? Olen vähentänyt kaikenlaista keskustelua. Ei ongelmaa. I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood). |
Bobana 01.01.2011 14:09:28 (muokattu 01.01.2011 14:18:33) | |
---|
Sonormies: Niin, että yksityisviestillä saat haukkua ketä vaan vaikka homoksi, trokariksi, paskahousuksi, persereiäksi, juntiksi, idiootiksi ja tyhjätaskuksi samaan hengenvetoon. Ja sen jälkeen kaverin täytyisi pitää neutraalia suhdella suhun. Wattahell? Niin, ja saa torpedoida rauhassa muiden kaupankäyntiä ja sitä rataa. VOIHAN VITTU!! Edit. Mulle ihan vitun sama. Joku raja se on sekaantumisellakin saatana. Aikansa kun lässyttää ja sitte tulikin turpaan niin sitä sitten itketään täällä. Voi vitun vässykät! Itse provosoin todella harvoin ja viimeaikoina olen yrittänyt luopua siitä kokonaan koska keskustelu on paljon mukavampaa ilman sellasta vittumaista piikittelyä ja sössimistä. Tätä ei kaikki tajua. Pitäs olla vaan jamahaa ja tsildjiaania ja jotain saatanan korkeakoulumuusikkotutkintoa. Natsimopopoika kuittaa. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
moderndrummer88 01.01.2011 18:55:49 | |
---|
Bobana: Pitäs olla vaan jamahaa ja tsildjiaania ja jotain saatanan korkeakoulumuusikkotutkintoa. Hewimedell YEaah!!!111 "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Bobana 01.01.2011 18:58:21 | |
---|
moderndrummer88: Hewimedell YEaah!!!111 Oikein!!!! Alat sinäkin poju oppia! Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana: VITTU!! vitun saatana turpaan vitun vässykät vittumaista saatanan korkeakoulu Natsi Tuollaiselta se kuulostaa. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
moderndrummer88 01.01.2011 19:36:06 | |
---|
markkuliini: Tuollaiselta se kuulostaa. :) Tulee vähän mieleen 16vee rokustarapikkuveljeni joka luulee, että hirmu kiroilu tuo painoa sen sanomisille... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Bobana 01.01.2011 19:43:24 | |
---|
markkuliini: Tuollaiselta se kuulostaa. :) On se kiva kun saa pätkiä juttuja mielensä mukaan. Eikä täällä saa hermojansa menettää vaan kaikki paska pitää ottaa vastaan mitä lyödään juu. ja kiittää tietenki siitä. No, tämmöstä tää on. Mutta missä Kailis? Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 01.01.2011 19:45:59 | |
---|
moderndrummer88: Tulee vähän mieleen 16vee rokustarapikkuveljeni joka luulee, että hirmu kiroilu tuo painoa sen sanomisille... No sinäpä sen sanoit. Ota se kalakukko perseestä opi soittamaan. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
markkuliini 01.01.2011 19:46:49 | |
---|
Bobana: On se kiva kun saa pätkiä juttuja mielensä mukaan. Eikä täällä saa hermojansa menettää vaan kaikki paska pitää ottaa vastaan mitä lyödään juu. ja kiittää tietenki siitä. No, tämmöstä tää on. Mutta missä Kailis? Pätkittynä näytin sen miltä se mun korvaan kuullostaa. Asia hukkuu kirosanojen alle. Lähinnä mua risoo se, että kaiken ikäisille avoimella palstalla kiroillaan kuin merimiehet. Siihen mä puutuin, olen aiemminkin puuttunut ja tulen jatkossakin puuttumaan. En mä pahalla, tai ota muuten kantaa teidän välisiin asioihin. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Bobana 01.01.2011 19:51:26 (muokattu 01.01.2011 19:55:41) | |
---|
markkuliini: Pätkittynä näytin sen miltä se mun korvaan kuullostaa. Asia hukkuu kirosanojen alle. Lähinnä mua risoo se, että kaiken ikäisille avoimella palstalla kiroillaan kuin merimiehet. Siihen mä puutuin, olen aiemminkin puuttunut ja tulen jatkossakin puuttumaan. En mä pahalla, tai ota muuten kantaa teidän välisiin asioihin. No, prr...kle. Kun menee hermot niin sille ei mitään voi kun tarpeeksi ärsytetään... Noniin. Eiköhän tää taas tästä. : ) Edit: Ok. Pyydän anteeksi kielenkäyttöäni. Ei ollut sopivaa mutta tuohtuneessa mielentilassa tulee lauottua kaikenlaista. Yritän parantaa tapani vuonna 2011 eli nyt. : ) Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Cimble 01.01.2011 20:24:34 | |
---|
Bobana: Ota se kalakukko perseestä opi soittamaan. No no, ei sitä tiedä vaikka sulla olis opittavaa kalakukoilta, senkin "vanha, ruma, läski ja raihnainen metallimörkö"... :) Mutta missä Kailis? Anna Kailiksen olla. Eikös sen pitäny olla käsitelty asia, vai lisää riitaako haluat? Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
hemmo 01.01.2011 20:40:09 | |
---|
Tapellaan? jeah! Kailis on Larusta niinkö miekii, sitä ei siis saa kiusata, ok "Edellisiltana ku menin maate ni en saanu unta ku teki niin paljon mieli jallukolaa" - Vanttera |
Bobana 01.01.2011 20:54:17 | |
---|
Cimble: Anna Kailiksen olla. Eikös sen pitäny olla käsitelty asia, vai lisää riitaako haluat? Ei nyt aleta Kailiksen perään huutelemaan. Vai tuliks tästä joku Stockholm Syndrome kun aletaan silittelemään...? Jätkä sai mitä tilasi ja sillä selvä. Nyt eteenpäin. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Cimble 01.01.2011 21:10:09 (muokattu 01.01.2011 21:13:41) | |
---|
Bobana: Ei nyt aleta Kailiksen perään huutelemaan. Mieti kuka alkoi huutelemaan? Bobana: Mutta missä Kailis? Vai tuliks tästä joku Stockholm Syndrome kun aletaan silittelemään...? Kukaan ei silitä. Ja jonkun kidnappausdraaman diagnoosi ei voi liittyä tähän. Jätkä sai mitä tilasi ja sillä selvä. Ehkä niinkin. Mutta lopettaisit sinäkin se tilailun, tai sulle lopetellaan tarjoilu. ;) Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Bobana 01.01.2011 21:22:03 | |
---|
Cimble: Mieti kuka alkoi huutelemaan? Jaa juu... Ja sinähän sen tiedät kuka tän sotkun aloitti. Hei! Kailis on itse syypää omaan olotilaansa joten älä sinä ala sohimaan muitten pöytiin kun et tiedä mistä puhut. Mutta lopettaisit sinäkin se tilailun, tai sulle lopetellaan tarjoilu. ;) Kirjoitusvirhe, senkin tollo. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
hollmi-5 01.01.2011 21:23:35 | |
---|
Bobana: Jaa juu... Ja sinähän sen tiedät kuka tän sotkun aloitti. Hei! Kailis on itse syypää omaan olotilaansa joten älä sinä ala sohimaan muitten pöytiin kun et tiedä mistä puhut.
Kirjoitusvirhe, senkin tollo. Nyt poijat peace... Soundit, piuhat ja kajarit. |
poppamies 01.01.2011 21:40:28 | |
---|
hollmi-5: Nyt poijat peace... ..tai kaikille osapuolille tulee kuukauden jäähy... G strings are for strippers |