Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelmia tallan kanssa
1
The_Q
01.01.2011 14:53:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin tuossa joulukuussa Ibanez Sa260 ja nyt tuli ostettua paksumpaa kielisettiä kanssa. Nuo kun heitin kiinni niin talla meni etukenoon ja ei pysy vireessä. Auttaako noiden tallan jousien löysentäminen asiaan?
Kielisetti on 011-052 ja entiset olivat perus 010 setti. Vireeksi ajattelin E tai droppi D.
 
lavaamo
01.01.2011 14:58:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The_Q: Ostin tuossa joulukuussa Ibanez Sa260 ja nyt tuli ostettua paksumpaa kielisettiä kanssa. Nuo kun heitin kiinni niin talla meni etukenoon ja ei pysy vireessä. Auttaako noiden tallan jousien löysentäminen asiaan?
Kielisetti on 011-052 ja entiset olivat perus 010 setti. Vireeksi ajattelin E tai droppi D.

 
Niitä tallanjousia pitää kiristää.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
The_Q
01.01.2011 15:02:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lavaamo: Niitä tallanjousia pitää kiristää. Eiku juu tottakai niitä pitää kiristää :D kiitokset nopeasta vastauksesta :D
 
The_Q
01.01.2011 15:16:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka paljon noita tallan jousia uskaltaa kiristää kun menee etukenoon vieläkin vaikka olen niitä kiristellyt suhteellisen paljon? Vai kiristänkö niin kauan ettei talla mene enää etukenoon virittäessä?
 
pekurides
01.01.2011 15:31:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The_Q: Kuinka paljon noita tallan jousia uskaltaa kiristää kun menee etukenoon vieläkin vaikka olen niitä kiristellyt suhteellisen paljon? Vai kiristänkö niin kauan ettei talla mene enää etukenoon virittäessä?
 
kyllä, normaalit fysiikan lait pätevät vaikkakin on kyse kitarakamoista.
 
They see me rollin, they hatin.
lavaamo
01.01.2011 15:43:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The_Q: Kuinka paljon noita tallan jousia uskaltaa kiristää kun menee etukenoon vieläkin vaikka olen niitä kiristellyt suhteellisen paljon? Vai kiristänkö niin kauan ettei talla mene enää etukenoon virittäessä?
 
Kiristät jonkunverran ja virität vireeseen, jatkat niin kauan että talla on suorassa ja kielet vireessä.
 
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Mandarax
01.01.2011 19:18:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The_Q: Kuinka paljon noita tallan jousia uskaltaa kiristää kun menee etukenoon vieläkin vaikka olen niitä kiristellyt suhteellisen paljon? Vai kiristänkö niin kauan ettei talla mene enää etukenoon virittäessä?
 
Saattaa myös vaatia yhden jousen lisää jotta saa kirrailtua kohdilleen.
 
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
The_Q
02.01.2011 11:44:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu sain suoraksi tuon tallan ja vireenkin pysymään. :D
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «