Aihe: seymour duncan sh-1 '59 mikit
1
Jack_J
23.03.2004 20:27:11
tuollaiset aattelin hankkia tokain lessuuni. onkohan kyseiset mikit omaavilla minkälaisia kommentteja niistä..
booster
24.03.2004 09:57:25 (muokattu 24.03.2004 09:59:00)
Mulla on Straton tallassa tuollaisen "pikkuveli", eli yksikelaisen kokoinen. Sitä ennen tallassa oli JB Jr.

Tämähän ei nyt vastaa sinun tilannettasi, koska strato on erilainen kuin tokai-LP, mutta kyllä stratossa tuo '59 toimii hyvin. Lähtee hyvät puhtaat ja rokkisäröt. Jos käyttää rankempia säröjä, niin ehkä kannattaa harkita tuota JB:tä tai jotakin muuta, minusta se erotteli paremmin mättösoundeilla, mutta taas puhtaista ja rokkisäröistä en niin pitänyt. Tosin monet, jotka ovat käyttäneet täysikokoista JB:tä LP-tyyppisessä kitarassa, ovat olleet ihan tyytyväisiä siihen kaikin puolin.

Yksi melko hyvältä kuulostava kombinaatio on '59 kaulamikiksi ja JB tallaan.
Spiralmind
25.03.2004 04:58:27

Itellä on kitarassa tommonen tallassa ja sanosin vähän samansuuntaista kuin edelliset. Puhtailla parasta mitä oon (mun suppealla kokemuksella) tallahumbuckerista kuullut ja säröillä vaan paranee mutta mihinkään tappomättöön ei ole tietenkään paras mahdollinen.
Flash
25.03.2004 09:06:27

tuollaiset aattelin hankkia tokain lessuuni. onkohan kyseiset mikit omaavilla minkälaisia kommentteja niistä..

No mulla on Lespassa molemmissa paikoissa tollaset. Ihan tyytyväinen olen ollut. Nuo on erittäin hyvät jos liikkuu blues/classic rock/hard rock akselilla. Jos soitat heavyä niin viisysiä voi edelleen suositella kaulamikiksi, mutta tallaan laittaisin JB:n tai jonkun muun hevimmän mikin.
Rock And Roll Can Never Die
KeljuK
25.03.2004 09:58:32
Joskus aiemminkin tästä olen maininnut, mutta oman RG570- saundi muuttui totaalisesti(paremmaksi) kun vaihdoin Iban V1&V2- mikkien tilalle SD:n '59 kaulaan & JB:n tallaan. Ja JB:llä lähtee sitä mättöä, kuitenkaan saundia puurottamatta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)