Aihe: BKP mikit
1
ReBeat
31.12.2010 21:45:16

Oon vähän katsellut että noita kehutaan aika paljon. Ja mallejakin löytyy muutamia. Onko jotain syitä miksi BKP:ltä ei löytyisi parhaita mikkejä joka lähtöön ja mikä voi olla sellainen tilanne? Eikö noi ole kaikessa vakuuttavat?
teukka
31.12.2010 22:08:35
Laatukamaa on ja valinnanvaraa löytyy laidasta laitaan mikä sitten soveltuu kellekin parhaiten.
Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa.
harjuvuori
01.01.2011 13:07:21
huippumuusikko Juzzic käyttää sheptoneja, ne ovat ainoat oikeat mikit kuulemma.
McNulty
01.01.2011 14:24:38
ReBeat: Oon vähän katsellut että noita kehutaan aika paljon. Ja mallejakin löytyy muutamia. Onko jotain syitä miksi BKP:ltä ei löytyisi parhaita mikkejä joka lähtöön ja mikä voi olla sellainen tilanne? Eikö noi ole kaikessa vakuuttavat?

Niin... makuasioita ovat. Miulla on muutamaa kitaraa lukuunottamatta kaikissa muissa BKP:t. Niistä löytyi minua miellyttävä soundi kertaheitolla. Ei ne loppupeleissä ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan "laatuvalmistajat". Hyviä mikkejä on paljon, kuka mistäkin sen oman suosikkinsa löytää...

Sen vain sanon, notta BKP:n Tim Millsin kanssa asiointi, jutustelu yms. on sujunut viimeisen parin vuoden aikana varsin hienosti. Viimeksi sieltä tuli miun tulevaan '62 Stratocaster-replikaan vanhennetut '62 Custom Straton mikkisetti. Vastaavaa palvelua en ole muilta valmistajilta saanut...
functioning like the scissors, cut the tall ones!
Antti1
01.01.2011 14:57:11
McNulty: Ei ne loppupeleissä ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan "laatuvalmistajat". Hyviä mikkejä on paljon, kuka mistäkin sen oman suosikkinsa löytää...

Näinpä näin. Siksi mua ihmetyttääkin, että miten jengi löytää nämä paljon vaikka SD:n ja DiMarzion mikkejä paremmiksi automaattisesti. Kun ei varmasti ole. Soundi on ehkä erilainen, kuten vähän missä tahansa palikassa, mutta varsinaiseen parempaan laatuun en usko hetkeäkään. On kyllä tälläkin hetkellä BKP:n mikkejä kiinni kitaroissa, mutta on myös Duncania, DiMarziota ja paria muuta merkkiä.

BKP:n hyväksi puoleksi laskettakoon asiantunteva ja toimiva asiakaspalvelu. Sieltä saa myös vähän customoituja tuotteita, joka on suuremmilla lafkoilla hiukan hankalampaa.
PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)