Aihe: Vapaamielistä keskustelua rumpujen soittamisesta II?
1 2 3 4 529 30 31 32 33244 245 246 247 248
-Dr.DW-
12.12.2010 03:54:46
Liimis: Ja saa selän paskaks! ;)

Mää suosittelen niknaks-vaivoihin koulutettua OMT-terapeuttia! Vääntelee ja kääntelee ja jopa naksauttelee, mutta lähtee vaivat. ainakin joksisikin aikaa..

...Parhaassa tapauksessa ihan kertaalleen!
Ruutikallo
12.12.2010 18:46:37
Meikäpoika tuli äsken treeneistä, jippii.

Oli mukavaa kyllä, tosin pälähti mieleen yksi Stratovariuksen biisi vaikken ko. orkesteria tai tuotantoa liiemmälti tunne.

Tuosta noin kelatkaapa suoraan kohtaan 0:55-->
http://www.youtube.com/watch?v=ooB9Ez5P_s4

Siihen kertsiin ajattelin paria muokkausta, tähän tapaan:

I know there's so much more to give
Millennium - Where do
you go?
Millennium - Time will show
Forevermore - The
hihats will be guiding our journey
Millennium - Show us the way
Millennium - To the new day
Forevermore - Give
me a chance to play..

Ja niin edelleen..
Oli aavistuksen vaeltava haikkaständi, muunmuassa =)
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Ruutikallo
12.12.2010 22:53:03
Taas tuuppaa OT:ta, mutta menköön.
Luin jostain sanomalehdestä mielenkiintoisen uutisen männä viikolla.

Kyseessä oli kaikkien aikojen (muistaakseni) laulaja-äänestys.
Yllättäen ykköseksi kiilasi Axl Rose, ohitse muunmuassa Robert Plantin, Freddie Mercuryn jnejne.

Kas kun Zeims ei ollut kärkikolmikossa, rumpalihan heillä jo onkin moneen otteeseen kunniat kahminut. WITTU!
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Stoalainen
15.12.2010 01:22:06
Tällä kertaa oli helvetin hyvät yksinsoittelotreenit. Mut perse tulee aivan helvetin kipeäksi, ja nimenomaan oikea pakara taas. Emmie usko että tää soittoasennostakaan johtuu, emmie sitä basaripedalia joudu kurottelemaan tai mitään... ja penkkiä kun katoin, niin se on alkanut vääntyä niinkuin V mutta väärinpäin.

Onneksi saan kohta satulapenkin tilalle, ehkä jo tällä viikolla... siinä perse lepää. Toivottavasti.
Too weird to live, too rare to die
moderndrummer88
17.12.2010 21:11:09
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Stoalainen
17.12.2010 21:21:58
moderndrummer88: http://www.rumba.fi/mike-portnoy-sa … kenkaa-avenged-sevenfoldista-13254/ mikskäs läksit...

Heh. Ja Dream Theaterilla on uus rumpali, jonka nimeä ei olla paljastettu ;)
Too weird to live, too rare to die
JGroover
21.12.2010 21:38:47
http://www.ultimate-guitar.com/news … theater_reject_portnoy_reunion.html

Mitäköhän seuraavaksi? Alkaa olemaan hommat mukavasti solmussa. :)
Rough'n tough. Tä?
moderndrummer88
22.12.2010 00:00:55
JGroover: http://www.ultimate-guitar.com/news … theater_reject_portnoy_reunion.html

Mitäköhän seuraavaksi? Alkaa olemaan hommat mukavasti solmussa. :)

Voi mike mike...
ostany
22.12.2010 12:26:06
kazaa: Heh. Ja Dream Theaterilla on uus rumpali, jonka nimeä ei olla paljastettu ;)

Vahvin ehdokas Miken paikkajaksi on varmaan:
http://members.multimania.co.uk/arizonabay/images/animal.jpg
Olly
23.12.2010 00:12:22
Eikös se Toto lopettanut, Simppa voisi olla vapaa....
Sex? - Yes! - I mean man or female? - Both will do!
Cimble
23.12.2010 08:39:47 (muokattu 23.12.2010 08:47:57)
Olly: Eikös se Toto lopettanut, Simppa voisi olla vapaa....

Simppa on liian sivistynyt ja ehkä sitä kautta liian aikuistunut rumpali junttimetallliin. Junttimetallia se on silti, vaikka siinä on väkinäistä matematiikkaa muka laadun nostatukseksi. On nimittäin väkinäistä matematiikkaa ja tilua wannabe-virtuositeetin muodossa, ja sitten on ei-väkinäistä hienoa musiikkia ja virtuooseja. Ahdistaa kun en reagoinut ajoissa Rushin keikalle lippua tai matkasuunnitelmaa.
Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula.
Ruutikallo
28.12.2010 12:04:20
Kuuluisikohan tämä tuonne kama-puolelle, no jaa...

Olenpa ollut pimennossa kun nyt vasta sain katsottua Kaurismäen ohjaaman Cobham-"henkilökuva", tai dokumentti kai paremminkin.
Täytyy todeta että oli mahtava pätkä. Liian kauan joutui odottamaan vuoroaan tuolla kovolla, prkl.
Kailis
31.12.2010 12:29:34 (muokattu 31.12.2010 12:34:07)

No niin, olen selkä! Bobanan mulle hoitama kuukauden jäähy ohi. Juttu meni näin; kaveri lähetti mulle herjaavan privan, jossa mm. arvosteli bändiämme homopopiksi. Kun sitten lainasin kirjettä osittain allekirjoitukseeni (kertomatta kenellekään että kyse on yv:stä) tämä sankari kertoo siitä ylläpidolle ja pam! Olihan siellä sääntö ettei yksityisviestejä saa lainata. Se ei perustu lakiin vaan on sivuston oma sääntö. Mutta my bad, en vaan arvannut että tuollaisia tyyppejä liikkuu täällä. Nyt tiedetään. Hyvää Juhannusta!
moderndrummer88
31.12.2010 13:18:02
http://www.voice.fi/index.php?optio … p;cat=1&tmpl=blog&cid=22599 jaahas, että Josh Freeze Paramoren kiertuerumpaliksi...
Ruutikallo
31.12.2010 13:32:02
Kailis: No niin, olen selkä! Bobanan mulle hoitama kuukauden jäähy ohi. Juttu meni näin; kaveri lähetti mulle herjaavan privan, jossa mm. arvosteli bändiämme homopopiksi. Kun sitten lainasin kirjettä osittain allekirjoitukseeni (kertomatta kenellekään että kyse on yv:stä) tämä sankari kertoo siitä ylläpidolle ja pam! Olihan siellä sääntö ettei yksityisviestejä saa lainata. Se ei perustu lakiin vaan on sivuston oma sääntö. Mutta my bad, en vaan arvannut että tuollaisia tyyppejä liikkuu täällä. Nyt tiedetään. Hyvää Juhannusta!

Juhannuksen juhlinta on alettu ajoissa jo.
WelllllCam bäk =D
eino mutku
31.12.2010 14:44:29
Kailis: No niin, olen selkä! Hyvää Juhannusta!

Ootko ajatellut vaihtaa allekirjoitusta?:)
Epämuusikko
31.12.2010 14:51:24 (muokattu 31.12.2010 14:52:53)
Yksityisviestejä ei saa lainata. This isn't a library.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Bobana
31.12.2010 15:10:10
Kailis: No niin, olen selkä! Bobanan mulle hoitama kuukauden jäähy ohi. Juttu meni näin; kaveri lähetti mulle herjaavan privan, jossa mm. arvosteli bändiämme homopopiksi. Kun sitten lainasin kirjettä osittain allekirjoitukseeni (kertomatta kenellekään että kyse on yv:stä) tämä sankari kertoo siitä ylläpidolle ja pam! Olihan siellä sääntö ettei yksityisviestejä saa lainata. Se ei perustu lakiin vaan on sivuston oma sääntö. Mutta my bad, en vaan arvannut että tuollaisia tyyppejä liikkuu täällä. Nyt tiedetään. Hyvää Juhannusta!

Ja nyt sä itket täällä....
Mä voin kyllä kertoa että mistä koko soppa lähti.
SÄ tulet huutelemaan omia nerokkaita juttujas mun myynti-ilmotuksiin ja torpedoit kaupantekoa. -> Vedin herneet ja sait privaa palautetta.
Että kerro koko tarina äläkä vaan itke sitä omaa kurjuuttas.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Sonormies
01.01.2011 04:03:47
Epämuusikko: Yksityisviestejä ei saa lainata. This isn't a library.

Niin, että yksityisviestillä saat haukkua ketä vaan vaikka homoksi, trokariksi, paskahousuksi, persereiäksi, juntiksi, idiootiksi ja tyhjätaskuksi samaan hengenvetoon. Ja sen jälkeen kaverin täytyisi pitää neutraalia suhdella suhun. Wattahell?
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)