moderndrummer88 29.12.2010 00:43:20 (muokattu 29.12.2010 00:44:08) | |
---|
henydrum: Sooo...sooo..yläpääkilinöinesi. No ei kaikissa, mutta kyllä noissa 2002 punaleimoissa on aika yläpäävoittoinen soundi... E: Tosin parit 2002 haikat joita oon päässy kokeilemaan ovat olleet ihan positiivisia yllätyksiä. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Vallu-Veke 29.12.2010 08:17:17 | |
---|
moderndrummer88: No ei kaikissa, mutta kyllä noissa 2002 punaleimoissa on aika yläpäävoittoinen soundi... E: Tosin parit 2002 haikat joita oon päässy kokeilemaan ovat olleet ihan positiivisia yllätyksiä. Sulla on tinnutus, niin yläpäät käy korvien päälle ;) Ei vaitenkaan. Onhan niissä yläpäätäkin, mutta niin pitääkin. Musta tuntuu, että nuo 2002 haikat, ainakin medium sellaiset on aika yleispätevät. Nehän on suhteellisen kevyet, jos olen oikein käsittänyt. Jossain Paisteen katalogissa ne oli laitettu sellaisella merkinnällä, että ne menis kevyestä (hiljaisesta) hissuttelusta rankempaan menoon ja kaikkeen siltä väliltä. Siksi ne vähän kiinnostaa. Pitää kokeilla joku päivä. |
Weetoz 29.12.2010 12:47:45 | |
---|
moderndrummer88: Ymmärrän yskän! Aikoinaan suosittelinkin Zildjianin K -sarjaa Kincylle, kun A-customin ridessä ei sitä kaivattua erottelevuutta ollutkaan. Heh, minullekin muistaakseni suosittelit joskus K-ridea. Nytpä saatan sellaisen hankkiakin, kunhan saan muuta kamaa ensin myytyä pois. Toistaiseksi on siis ollut perus Avedis käytössä, joka on kyllä ihan ok, mutta jotenkin omituisella tavalla liian kihisevä minun makuuni. Kiitos vaan vinkistä siis, olen noita K-malleja nyt testaillut ja vaikuttavat hyvinkin sellaisilta mitä haluan. En tosin osaa päättää tarkkaa mallia, kun on tullut vastaan hyviä perus K-malleja sekä K-Customeita. Toisaalta myös Benny Grebin sand ride kiinnostaisi, mutta niitä ei tahdo oikein päästä missään testailemaan, eikä niitä käytettynä varmaan kukaan vielä myy. Saas nähdä. |
Ruutikallo 29.12.2010 12:59:30 (muokattu 29.12.2010 13:01:06) | |
---|
Weetoz: Heh, Nytpä saan muuta kamaa ensin myytyä pois. Eli tiedät mitkä lähtee ja kenelle, eikös ? =P Toistaiseksi on siis ollut perus Signiaa jotka Henydrumille myyn ja Avedis käytössä, joka on kyllä ihan ok, mutta jotenkin omituisella tavalla liian kihisevä minun makuuni. Kiitos vaan kaupoista siis. Juu, laitanko osoitteen vai tuunko hakemaan =D=D=D=D Editointi. Nyt mä nilkutan tuonne treenikämppään sua kiusaamasta. Ja laitan Paisteet "kilisemään". Dark Energy varsinkin oikein sihisee =) Hö, olenpas höpelöllä tuulella. Tätä tää saikku teettää. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
kincy 29.12.2010 19:30:48 | |
---|
moderndrummer88: Ymmärrän yskän! Aikoinaan suosittelinkin Zildjianin K -sarjaa Kincylle, kun A-customin ridessä ei sitä kaivattua erottelevuutta ollutkaan. Joo ei siinä erottelevuutta ole vieläkään, mutta silti se pysyy setissä lähinnä sen loistavan crash-ominaisuuden vuoksi. Edelleen tosin satunnaisessa etsinnässä on se K sarjan ride. |
Conrad Lant 29.12.2010 23:24:47 | |
---|
No one prayed for Sodom |
hollmi-5 29.12.2010 23:27:32 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Velli 29.12.2010 23:45:23 | |
---|
hollmi-5: Melko jykevä demppi... Veikkaisin että basari on mikitetty lähimikityksen lisäksi konkalla basarin edestä, ja tuo rykelmä on tunneli vuotojen estämiseksi. |
Sonormies 30.12.2010 20:56:48 | |
---|
Vallu-Veke: Musta tuntuu, että nuo 2002 haikat, ainakin medium sellaiset on aika yleispätevät. Nehän on suhteellisen kevyet, jos olen oikein käsittänyt. Jossain Paisteen katalogissa ne oli laitettu sellaisella merkinnällä, että ne menis kevyestä (hiljaisesta) hissuttelusta rankempaan menoon ja kaikkeen siltä väliltä. Siksi ne vähän kiinnostaa. Pitää kokeilla joku päivä. Hyvin kuvailtu. Just tuollaiset ne on. Mulle ihan parhautta. Tule kokeilemaan, jos joskus liikut Länsirannikolla päin. Kommentti keskusteluun aiheesta Paiste vs. Zildjian: Yläpääkilinä ja alapäälätinä. Molemmat kuuluvat hyviin rumpusoundeihin. Ja tapahtumarikkaaseen parisuhteeseen. Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit." |
Vallu-Veke 31.12.2010 09:35:03 | |
---|
Sonormies: Tule kokeilemaan, jos joskus liikut Länsirannikolla päin.
Kiitti. On joskus työkeikkoja ollut Porin suunnalla ja Rauman, muttei ole ollut pariin vuoteen ikävä kyllä. Mua ei kannata kylään kutsua. Syön jääkaapit tyhjiksi, sitten katsellaan vanhoja vaatteita,... ja otan eväät vielä mukaan lähtiessäni. Mutta käyn varmaan Soitin-Laineella joku päivä, kunhan ehdin ja kylillä kuljen. Viimeksi menin hakemaan rumpukeppejä. Rummut tarttus heti kouraan. Täytyy välttää ko. liikettä ja muitakin vähän aikaa. Perse ei kestä näitä rumpukeppien hakureissuja. :) Tiedätkö, vaihteleeko niiden 2002 medium haikkojen painot paljon? Tarkoitan vaikka eri vuosina valmistetuissa tai silleen... S.tana ku hukkasin sen jutun, missä niiden painot oli. Ne oli jossain torin ilmoituksessa luokkaa 800/900g jos en ihan päin pers muista. Onko ne tuota luokkaa? Kiinnostaa muutenkin sellaiset kevyehkömmät symbaalit, niin siks tässä utelen. |
Ruutikallo 31.12.2010 10:48:18 | |
---|
Vallu-Veke: Kiitti. On joskus työkeikkoja ollut Porin suunnalla ja Rauman, muttei ole ollut pariin vuoteen ikävä kyllä. Mua ei kannata kylään kutsua. Syön jääkaapit tyhjiksi, sitten katsellaan vanhoja vaatteita,... ja otan eväät vielä mukaan lähtiessäni. Hei perhanas, ilmottelehan jos oot Rauman suunnalla niin vois treffata meikäläistäkin. Meillä on tosin Sonormiehen kanssa välimatkaa 20km, mutta yksi treenikseni on ihan Rauman keskustassa. On meinaan mukava tavata porukkata naamakkainkin niin ei tarvitse pelkän stereotypian kanssa elää =) Paisteen Trad.sarjaa, Dark Energyä ja tuleva 2002 20" medium ride kokeiltavissa. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Kailis 31.12.2010 12:47:18 (muokattu 31.12.2010 12:49:34) | |
---|
Meillä on tosin Sonormiehen kanssa välimatkaa 20km eikä olla ikinä tavattu? Mullakin muutaman tyypin kanssa mennyt tapaamiset puihin. Itse asiassa ainoa jonka olen livenä tavannut oli hansåkemanelius jolle hoidin vitnage Slingyn ameriikoista. Enemmän varmaan pitäis nähdä livenä tyyppejä. Mäkään en ole sellainen persreikä kuin vois kuvitella. Kysykää vaikka Maneliukselta. EDIT Perkuta oohamma muutamia muitakin tavannut. Strumbalille myin Slingyn ja ainakin pari tyyppiä tuli hakemaan duunista amerikoista hoitamiani mattoja. |
Kailis: eikä olla ikinä tavattu? Mullakin muutaman tyypin kanssa mennyt tapaamiset puihin. Itse asiassa ainoa jonka olen livenä tavannut oli hansåkemanelius jolle hoidin vitnage Slingyn ameriikoista. Enemmän varmaan pitäis nähdä livenä tyyppejä. Mäkään en ole sellainen persreikä kuin vois kuvitella. Kysykää vaikka Maneliukselta. Hei hou, ollaanhan me parisenkin kertaa treffattu bisnesten merkeissä!;) Taisi olla parisen vuotta sitten juuri uuden vuoden aattona kun oli niitä ponubisneks... ei kun viskihommia. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Kailis 31.12.2010 12:50:23 (muokattu 31.12.2010 12:51:20) | |
---|
Bacchus: Hei hou, ollaanhan me parisenkin kertaa treffattu bisnesten merkeissä!;) Taisi olla parisen vuotta sitten juuri uuden vuoden aattona kun oli niitä ponubisneks... ei kun viskihommia. Helvetti kun muisti pätkii. Tais olla jotain siinä uiskissa =D Ja korvatulppakimppatilauksen yhteydessäkin tapasin joitakin. Vanha ei muista. |
Bacchus 31.12.2010 12:55:34 (muokattu 31.12.2010 12:56:05) | |
---|
Kailis: Helvetti kun muisti pätkii. Tais olla jotain siinä uiskissa =D Ja korvatulppakimppatilauksen yhteydessäkin tapasin joitakin. Vanha ei muista. Hehe. On muuten sen jälkeen alkanut itselläkin viskihammasta kolottaa sen verran, että piti käydä ihan Glasgowssakin uisgeja maistelemassa. Laphroaig ja Glenmorangie tarttuivat sieltä mukaan, ne tyhjenivät aika rivakasti. Nyt tuossa odottaa yksi korkattu Bowmore 12yo ja korkkaamaton Caol Ila 12yo. Suu napsaa. EDIT: Niin ja ne Puresoundin matot myäs. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Strumbali 31.12.2010 13:03:20 (muokattu 31.12.2010 13:06:52) | |
---|
Strumbalille myin Slingyn ja ainakin pari tyyppiä tuli hakemaan duunista amerikoista hoitamiani mattoja. Kailiksen rumpu&välitys... dempparin heppi Slingyssa on hieno, mutta en ole sitä juurikaan käyttänyt. Rumpu muuten pelaa tokkiinsa. Studiossa ääniteltiin rokkia ja keikallakin olen käyttänyt niin ei ihan mökkihöperöidy. Minäpä oon nähny Vekrion. Toivoin että Vekrio ei olisi nähnyt kun mun pyörästä on kumi puhki. ; ) Ääni Caol Ila:lle. Hyvä savuiset, eiku 2011, jos ei muuten! Mähän sanoin, että sä sanoit. |
Ruutikallo 31.12.2010 13:41:14 | |
---|
Kailis: eikä olla ikinä tavattu? Kyllä mä Sonormannenin luona oon vieraillu muutaman kerran. Vallu-Vekelle ilmoilin. Mullakin muutaman tyypin kanssa mennyt tapaamiset puihin. Itse asiassa ainoa jonka olen livenä tavannut oli hansåkemanelius jolle hoidin vitnage Slingyn ameriikoista. Enemmän varmaan pitäis nähdä livenä tyyppejä. Mäkään en ole sellainen persreikä kuin vois kuvitella. Kysykää vaikka Maneliukselta. Jepjep, mun mielestä on hauska tutustua täällä palstalla kökkiviin persooniin. Aijuu, Markkuliinin treffasin hänen keikan merkeissä taannoin, rokrok =) [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Vallu-Veke 31.12.2010 14:47:26 | |
---|
henydrum: Jepjep, mun mielestä on hauska tutustua täällä palstalla kökkiviin persooniin.
Juu ei minullakaan ole oikeastaan mitään sitä vastaan, etten voisi livenäkin tavata näitä vakioheppuja, kuten vaikka sinua Henydrum, Kailista, Markkuliinia, Hollmia, Sonormiestä, Massey Davidsonia, OPJ....,... Ihan kaikkien seura varmaan kelpaa mulle. Ei kavereita koskaan ole liikaa ja se ei ole mistään pois. Siis jos nyt joku ei ole vielä käsittänyt, niin te olette mun rummunsoiton opettajiakin kaikki. Toivottavasti kavereitakin. :) |
Krisse82 31.12.2010 14:54:35 | |
---|
No johan vuoden lähetessä loppuaan alkaa porukka hempeilemään. Joo kyllä, rakkautta vain kaikille! Tämän palstan aktiivijäsenistä en muista nähneeni ketään. Tai markkuliinin olen nähnyt mutta en uskaltautunut juttusille. Ens kerralla parempi rohkaisu ja oikeen toimittelemaan. Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |
Legenda 31.12.2010 16:15:51 | |
---|
Bacchus: Hehe. On muuten sen jälkeen alkanut itselläkin viskihammasta kolottaa sen verran, että piti käydä ihan Glasgowssakin uisgeja maistelemassa. Laphroaig ja Glenmorangie tarttuivat sieltä mukaan, ne tyhjenivät aika rivakasti. Nyt tuossa odottaa yksi korkattu Bowmore 12yo ja korkkaamaton Caol Ila 12yo. Suu napsaa. EDIT: Niin ja ne Puresoundin matot myäs. Oi kuinka kaunista puhetta, itselläkin odottelee Laphroaig..ei kun savuisia nautintoja. Itse en ole treffannut tältä palstalta ketään, mutta Velli asuisi tuossa lähellä ja olen aina kuolannut hänen rumpukokoelmaansa...ja holmille tarjoaisin heti viskit jos tapaisin! legenda on hyvä juoma! |