Leri 30.12.2010 23:21:20 | |
---|
Vetää hitaasti tai nopeesti, kun kuulostaa hyvältä ni kuulostaa. Tai sitten ei. |
BigPapa 30.12.2010 23:21:58 | |
---|
Juicy: Määritelkää "huono vibra". Hyvän vibran vastakohta. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Juicy 30.12.2010 23:23:12 | |
---|
BigPapa: Hyvän vibran vastakohta. Ok, määritä "hyvä" vibra kun se on ilmeisesti helpompaa. |
BigPapa 30.12.2010 23:23:32 | |
---|
Juicy: Ok, määritä "hyvä" vibra kun se on ilmeisesti helpompaa. Huonon vibran vastakohta. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Terry Pantheras 30.12.2010 23:25:24 | |
---|
Juicy: Määritelkää "huono vibra". Makuasioita. Noh, Ynkän munanvenytysvibra ei kuulosta mun korviin hyvälle. |
BigPapa 30.12.2010 23:27:41 | |
---|
Terry Pantheras: Makuasioita. Epämääräinen, epävireinen, hermostunut ei ole makuasia. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
J.Hollström 30.12.2010 23:28:26 | |
---|
Terry Pantheras: Makuasioita. Noh, Ynkän munanvenytysvibra ei kuulosta mun korviin hyvälle. Ja kun taas jotkut sanoo että sillä on paras vibrato. Eli melko turha keskustella koko aiheesta mikä on hyvä ja huono vibrato. |
BigPapa 30.12.2010 23:29:51 | |
---|
J.Hollström: Eli melko turha keskustella koko aiheesta mikä on hyvä ja huono vibrato. Aika paljon on just näitä asioita mistä on turha keskustella. Samaa mieltä joo. Inttämiseks menee helposti. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Sakmongkol 30.12.2010 23:30:28 | |
---|
BigPapa: Epämääräinen, epävireinen, hermostunut ei ole makuasia. Näin, ja mielestäni vielä hallitsematon. Yngwiellä on kiistatta paras. |
BigPapa 30.12.2010 23:31:43 | |
---|
Sakmongkol: Näin, ja mielestäni vielä hallitsematon. Yngwiellä on kiistatta paras. Näistä jo muodostuu aika hallitsematon: Epämääräinen, epävireinen, hermostunut. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Sakmongkol 30.12.2010 23:33:23 | |
---|
BigPapa: Näistä jo muodostuu aika hallitsematon: Epämääräinen, epävireinen, hermostunut. Voihan joku vibrata tahallaan epävireessä ja hermostuneesti vaikka hallitsisi kunnollisenkin vibran. Silloin kun ei hallitse niin vibra on hallitsematon. |
the-Antero 30.12.2010 23:33:48 | |
---|
Juicy: Määritelkää "huono vibra". Sellainen joka ei pidä virettä :D Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
BigPapa 30.12.2010 23:34:33 (muokattu 30.12.2010 23:34:58) | |
---|
Sakmongkol: Voihan joku vibrata tahallaan epävireessä ja hermostuneesti vaikka hallitsisi kunnollisenkin vibran. Silloin kun ei hallitse niin vibra on hallitsematon. Miks vibrais tahallisesti noin, sillon se kuullostaa hallitsemattomalta. En usko. Mut olkoon. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
the-Antero 30.12.2010 23:35:07 | |
---|
Sakmongkol: Näin, ja mielestäni vielä hallitsematon. Yngwiellä on kiistatta paras. Sakmongol ei tykkää Yngwiestä? Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. |
Juicy 30.12.2010 23:35:16 | |
---|
the-Antero: Sellainen joka ei pidä virettä :D Tulihan se sieltä saatana, ku vähän potkii. :D |
aalataur 30.12.2010 23:36:09 (muokattu 30.12.2010 23:54:20) | |
---|
BigPapa: Huono vibrato on vaan huono vibrato, ei se siitä muuksi muutu ja sillä pilataan monen kuuntelunautinto. Jos vibranpäälle ei ymmärrä niin mitäs väliä silla sitten on, antaa palaa vaan, korvattomat diggaa. No mä en ymmärrä vibran päälle yhtikäs mitään, hyvin oon silti pärjännyt tuolla raskaan musiikin sooloskaboissa. Ei ole kukaan valittanut vibratosta. Kai se menee sittten luonnostaan joten kuten sinne päin mulla. http://hikipedia.info/wiki/Tilutus |
Jucciz 30.12.2010 23:38:25 | |
---|
Sakmongkol: Yngwiellä on kiistatta paras. Tässäpä oiva myytti. Ynkän vibrato on mun mielestä aivan sietämätön, kuten ylipäätään miehen soitannollinen anti. Soundi (siltä osin kun se on kitaran ja vahvistimen aikaansaamaa) on silti hyvä, soittajana vaan pitäis olla joku ihan muu kaveri. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
aalataur: No mä en ymmärrä vibran päälle yhtikäs mitään, hyvin oon silti pärjännyt tuolla raskaan musiikin sooloskaboissa. Ei ole kukaan valittanut vibratosta. Kai se menee sittten luonnostaan joten kuten sinne päin mulla. Se on kuules eksaktia tiedettä, jota ei voi oppia muuta kuin mnettiä lukemalla. Johan täällä on jo käyty läpi, miten määritellään paras kitaristi, huonoin kappale, rumin kitara, paras vahvari 500-1000 hintaluokassa, parhaat 6L6-pääteputket, jne. Kaikki löytyy hakua käyttämällä, aamen. |
Terry Pantheras 30.12.2010 23:40:30 | |
---|
Jimillä on paras. Paul Kossofilla ja Angus Youngilla on myös aika tehokkaan porautuvat sävärit vibrassaan. Metalliosastolla Atheistin Randy Burkey on suosikkini. |
BigPapa 30.12.2010 23:44:42 | |
---|
Juicy: Se on kuules eksaktia tiedettä, jota ei voi oppia muuta kuin mnettiä lukemalla. Johan täällä on jo käyty läpi, miten määritellään paras kitaristi, huonoin kappale, rumin kitara, paras vahvari 500-1000 hintaluokassa, parhaat 6L6-pääteputket, jne. Kaikki löytyy hakua käyttämällä, aamen. Ei kai tässä parhaasta vibratosta ollut puhe, vaan vibratosta yleensä, näin minä tämä käsitin. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |