Muistan tässä pari vuotta sitten kun Diamond-Dave oli Suomessa jollain festareilla ja tuli keikka oikeen telkkaristakin. Mikäs oli vuosi ja mikä festari? Taidettiin Davidia heittää jollain pullollakin silloin, johon hän muistaakseni vastasi kylmästi naureskellen ja takaisin vittuilemalla :) "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
Antero 24.03.2004 16:47:28 | |
---|
Muistan tässä pari vuotta sitten kun Diamond-Dave oli Suomessa jollain festareilla ja tuli keikka oikeen telkkaristakin. Mikäs oli vuosi ja mikä festari? Taidettiin Davidia heittää jollain pullollakin silloin, johon hän muistaakseni vastasi kylmästi naureskellen ja takaisin vittuilemalla :) Rantarock Vaasa. Vuotta en nyt muista. |
corben 24.03.2004 16:51:23 | |
---|
Muistan tässä pari vuotta sitten kun Diamond-Dave oli Suomessa jollain festareilla ja tuli keikka oikeen telkkaristakin. Mikäs oli vuosi ja mikä festari? Taidettiin Davidia heittää jollain pullollakin silloin, johon hän muistaakseni vastasi kylmästi naureskellen ja takaisin vittuilemalla :) Rantarock festarit oli ja vuosi taisi olla 98 tai jotain. Davea heitettiin pullolla ja Dave sanoi jotain tähän tyyliin (I saw who throwed that bottle and after this show...im gonna fuck your girlfriend. Tonight we gonna rock you tonight |
PekkaRii 24.03.2004 17:54:58 | |
---|
Se oli taas niitä hyviä juttuja aivan väärässä paikassa. Mä olisin halunnu nähä Daven, mutta en nyt kyllä sinne asti lähe. "Now that Poison's out of the way, we can go right to the top." - James Hetfield, Metallica, Rip Magazine, November 1991 |
kid ego 24.03.2004 20:08:02 | |
---|
throwed threw pilk. nus. |
Tinmo 24.03.2004 21:11:21 | |
---|
threw pilk. nus. haluatko tupakan? |
kid ego 24.03.2004 22:34:40 | |
---|
haluatko tupakan? En polta. Pidä hyvänäsi. Raibishkele. |
corben 25.03.2004 12:10:31 | |
---|
threw pilk. nus. Kiitos... niinhän se menikin. Tonight we gonna rock you tonight |
Wolffie 26.03.2004 17:54:06 | |
---|
Ja kyllähän niitä pääsee kattomaan joka tapauksessa... Jos ei Suomeen tuu ni ei Tukholmaan niin pitkä matka ole.. :) Ja mehä lähetään skebaholikon kaa vaikka kumiveneellä amerikkaan jos ei ruotsiinkaa tuu :D EVH 4ever !!! |
Skebaholikko 26.03.2004 18:07:05 | |
---|
Ja kyllähän niitä pääsee kattomaan joka tapauksessa... Jos ei Suomeen tuu ni ei Tukholmaan niin pitkä matka ole.. :) Ja mehä lähetään skebaholikon kaa vaikka kumiveneellä amerikkaan jos ei ruotsiinkaa tuu :D FOOOkin Eyh maar! Ja Kid tulee joko polkuveneellä perässä tai styyrpuurin nokkaan pitämään rummulla soututahtia roomalaiscentuurion tapaan! Liity sinäkin TOUKOKUU-klubiin. Ihannoimme sähkölamppuja, joiden kupoliin on survottu pieniä metallirinkuloita, ja jotka on maalailtu pesukarhuiksi. Kaupan päälle 40w hehkulamppu ja sille erinomainen pidike! |
kid ego 26.03.2004 19:10:54 | |
---|
No kyllä mä aina Ruåtsiin tai Dansgaan asti uin, mutta Jenkkilöihin ei meikäläisen palkoilla tai armeijan päivärahoilla mennä, vaikka pistäisinkin osan sivuun syömättä niitä munkkeja. Van fuckin' Hagar on kyllä once-in-a-lifetime-experience ja pakko nähdä!! Voi paskanen vittu jos eivät skandinavigoi ja tule tänne lähiseudulle. Uidaan lammen yli rinta rinnan Skebaholikon ja Wolffien kanssa. Siinä jää laiva jos toinenkin jälkeen, vaikka olisi Obelix soutamassa. Raibishkele. |
Tinmo 26.03.2004 20:25:05 | |
---|
hyvä: menkää te pojat kummiveneellä, niin minä tuun sitten Siljalinellä. |
Wolffie 26.03.2004 20:41:37 | |
---|
Uidaan lammen yli rinta rinnan Skebaholikon ja Wolffien kanssa. Siinä jää laiva jos toinenkin jälkeen, vaikka olisi Obelix soutamassa. No kyllä näin teemme... Nuo kumiveneen avuttomat muovimelat ja meidän tahdonvoimamme on yhtäkuin raakaa voimaa ... se on tosimiesten reissu nyt :) Ja jos vielä Kid saa sen polkuveneen mukaan niin avot EVH 4ever !!! |
Wolffie 26.03.2004 20:44:58 | |
---|
hyvä: menkää te pojat kummiveneellä, niin minä tuun sitten Siljalinellä. Tää järjestely on kato siihen USAn retkeen ku sinne ei Siljalla päästä.. eihä me nyt viel ruotsiin mitään tommosia tarvita :D EVH 4ever !!! |
kid ego 26.03.2004 22:04:57 | |
---|
Gummivenettä ei tähän hätään saada, mutta meillä on landella sellainen pumpattava krokotiili... Raibishkele. |
Olli S. 26.03.2004 22:54:46 | |
---|
Gummivenettä ei tähän hätään saada, mutta meillä on landella sellainen pumpattava krokotiili... Siihen vaan perämoottoria modaamaan... Uusia musiikkinäytteitä! |
kid ego 27.03.2004 16:58:03 | |
---|
Jau!! Forumin FRS: hyllyssä on kymmenisen kappaletta VH:n live-DVD:tä ja yksi Best Of Video Hits -DVD. Nopeat syövät, hitaat eivät. Raibishkele. |
Wolffie 28.03.2004 18:40:58 | |
---|
Forumin FRS: hyllyssä on kymmenisen kappaletta VH:n live-DVD:tä ja yksi Best Of Video Hits -DVD. Hohoo.. satun omistamaan Right Here, Right Now-liven ja Tuon Best of ... Eli kyllä ne hitaatkin syövät :D EVH 4ever !!! |
kid ego 28.03.2004 19:00:28 | |
---|
Hohoo.. satun omistamaan Right Here, Right Now-liven ja Tuon Best of ... Eli kyllä ne hitaatkin syövät :D Hohoo, on mullakin ne!! Ja pitkään on olleetkin. Raibishkele. |
Wolffie 29.03.2004 16:45:46 | |
---|
Hohoo, on mullakin ne!! Ja pitkään on olleetkin. Niin mullakin :D ... Ton yhen liven vois kyl käydä tietty ostamassa.. onko hyvää katottavaa? EVH 4ever !!! |