Acid Sam 24.03.2004 10:59:07 | |
---|
Mitä mieltä olette kyseisestä laitteesta? Olisiko kannattava hankinta, kun olen wahia ajatellut ostaa ja tossa saisi vielä fusin mukana. Entäs muita samantyylisiä mitä voisitte suositella? |
goose 24.03.2004 11:35:53 (muokattu 24.03.2004 11:37:07) | |
---|
...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Acid Sam 24.03.2004 13:13:02 | |
---|
Vähän eri malli vissiin toi kitarapajan. Ei budjetti sinänsä ongelma ole, mutta mitä halvempi sen parempi :) Onks kellään kokemuksia noista? Thomannilla tais olla joku 180euroo tai jotain. |
Vähän eri malli vissiin toi kitarapajan. Ei budjetti sinänsä ongelma ole, mutta mitä halvempi sen parempi :) Onks kellään kokemuksia noista? Thomannilla tais olla joku 180euroo tai jotain. Levytukussa Dimebag alennuksessa 199 euroa miinus tinkaaminen. Kävin just itse korjaamassa kotiin yhden. Suosittelen. Paras Dunlop mitä maa päällään kantaa. EDIT: toihan on siis täysin sama poljin kuin 535 mutta oivilla lisämausteilla. ...toivotaan parasta varotaan varasta.. |
Niskamies 24.03.2004 16:44:14 | |
---|
Tai sitten joku morley, ei oo sitä potikkaa rahisemassa. Soita bassoa ja ole uromies! |
Dr. Muff 24.03.2004 17:38:18 | |
---|
Tai sitten joku morley, ei oo sitä potikkaa rahisemassa. Onhan tossa pointtia mutta kyllä potikatkin aika kauan kestää ja pikkurahalla saa uuden. Ei oikein ole morleystä retromeininkeihin. Itse ostaisin ennemmin jonkun hyvän futsin (Roger Mayer) ja hyvän wahin (Vox, Cry Baby 535 yms) kuin keskinkertaisen yhdistelmän. En ole tuota JH1FW:ia kokeillut mutta noi budjettiluokan yhdistelmäpedaalit saa allekkirjoittaneella niskakarvat pystyyn. Irtileikatusta sukkahousun kärkiosasta saat
kätevän kuonokopan erittäin heikkoleukaiselle koiralle. |