Booombox 28.12.2010 16:37:47 (muokattu 28.12.2010 16:38:52) | |
---|
velipesonen: Moskiitto Markku Aron esittämänä on ehkä ensimmäinen koskaan kuulemani Doors-laulu. Onko muuten Doors biiseistä tehty suomenkielisiä versioita? Itselle ei ainakaan ikinä ole ikinä osunut silmiin tai korviin. Edit. Tiedän vain eläkeläisten humppaan muna tulessa coverin. Sekä Leningrad Cowboyssin LA Womanin, joka kylläkin on englanniksi. |
baron 28.12.2010 19:16:17 | |
---|
Juicefani11: Onko täällä muuten joku, joka osaa soittaa The Doorsin Light My Firen uruilla. Mulla päässeet taidot ruostumaan... Osaan tai en mutta soitin sen M-net miitissä. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Exhausted 28.12.2010 20:19:08 (muokattu 28.12.2010 20:19:18) | |
---|
Mulla taipuu kanssa jotenkin, tosin soolo on pakko improta samankuuloisilla kuvioilla. Ja vasuribassot ei lähe sitten mitenkään |
Andy Six 28.12.2010 20:49:02 | |
---|
baron: Osaan tai en mutta soitin sen M-net miitissä. Olet kosketinsoittaja...? Oon aina luullut kitaristiksi..... |
baron 28.12.2010 23:07:22 (muokattu 28.12.2010 23:09:30) | |
---|
Exhausted: Mulla taipuu kanssa jotenkin, tosin soolo on pakko improta samankuuloisilla kuvioilla. Ja vasuribassot ei lähe sitten mitenkään Mulla on nuotteina transkriptio Manzarekin originaalisoolosta ja aloin opetella sitä mutta päätin että en kuiteskaan kuulosta häneltä ja sitten soitin omasta päästäni ottaen kuitenkin häneltä vaikutteita. Andy Six: Olet kosketinsoittaja...? Oon aina luullut kitaristiksi..... Tä? Mähän oon monien mielestä tunnettu kitaranvihaaja:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Andy Six 28.12.2010 23:18:38 | |
---|
baron:
Tä? Mähän oon monien mielestä tunnettu kitaranvihaaja:-) Nyt vasta näen Dr.John-omakuvasi........=) |
strummer 29.12.2010 06:03:04 | |
---|
Itsekin innostunut bändistä, katsoin tuon The Doors -leffan pari kuukautta sitten. Levyistä omaan vain ekan, Strange Daysin ja L.A Womanin. L.A Woman on kyllä tällä hetkellä top 5 -biisejä (kaikki mukaan laskettuna). Strange Days on myös suosikki, oli kiva yllätys kuulla sitä tuossa Simpsoneiden uudessa joulujaksossa, vaikka vain hetken soikin. |
Zenrooster 30.12.2010 08:40:04 | |
---|
Andy Six: Strange Daysin ääri-angsti on aina vedonnut minuunkin eniten....Morrison Hotelilla Tietalo bluus on rautaa,muuten levy on hieman...Puolivillainen,niin sanoakseni... Mitä, Morrison Hotelhan on ihan loistava. Peace Frog, Indian Summer, Land Ho!, Spy, mahtavia kappaleita. Ja tietty levyn avauskappale. Would you tell me about the fucking golfshoes?!? |
kaljataiteilija 30.12.2010 09:43:43 | |
---|
Zenrooster: Mitä, Morrison Hotelhan on ihan loistava. Peace Frog, Indian Summer, Land Ho!, Spy, mahtavia kappaleita. Ja tietty levyn avauskappale. Samaa mieltä. Morrison Hotel on L.A Woman kanssa parasta Doors antia ja tasaista hyvää laatua. Bändin levytykset parhaimmillaan. Tiedä miten hyvin bändi olisi vielä kehittynyt jos Jimbo olisi jäänyt vielä elävien kirjoihin.... had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Zenrooster: Mitä, Morrison Hotelhan on ihan loistava. Peace Frog, Indian Summer, Land Ho!, Spy, mahtavia kappaleita. Ja tietty levyn avauskappale. Tämä on niitä paljon puhuttuja makuasioita....Peace Frog on mielestäni Doorsin huonoin biisi,todella surkea tekele....LA Woman on paljon paree levy kokonaisuutena.....Mutta näistä on turha väitellä,niin monta mieltä kuin miestäkin.... |
Jokapaikanapina 30.12.2010 18:36:24 | |
---|
Andy Six: Tämä on niitä paljon puhuttuja makuasioita....Peace Frog on mielestäni Doorsin huonoin biisi,todella surkea tekele....LA Woman on paljon paree levy kokonaisuutena.....Mutta näistä on turha väitellä,niin monta mieltä kuin miestäkin.... Vou! Mun mielestä Peace Frog on ihan helekkarin hyvä biisi, yks kaikkien aikojen lemppareitani. TODELLA hyvä gruuve siinä kappaleessa. Tarkempaa juttua myöhemmin, nyt kutsuu ruoka |
hippelihuijaa 30.12.2010 18:39:44 (muokattu 30.12.2010 18:40:51) | |
---|
Andy Six: ...Mutta näistä on turha väitellä,niin monta mieltä kuin miestäkin.... ...ja naisten mielipiteistä ei tietenkään tarvii välittää - vaikka L.A. WOMANkin vedettiin kehiin! |
Andy Six 30.12.2010 19:07:40 (muokattu 30.12.2010 19:08:03) | |
---|
Jokapaikanapina: Vou! Mun mielestä Peace Frog on ihan helekkarin hyvä biisi, yks kaikkien aikojen lemppareitani. TODELLA hyvä gruuve siinä kappaleessa. Tarkempaa juttua myöhemmin, nyt kutsuu ruoka Edelleen....: Mutta näistä on turha väitellä,niin monta mieltä kuin miestäkin.. |
tukse 05.06.2011 12:17:12 | |
---|
Onko tuosta remasteroidusta DVD-julkaisusta mitään uutta infoo? |
Atomic Cafe 05.06.2011 14:17:08 (muokattu 05.06.2011 14:18:04) | |
---|
Jokapaikanapina: Tarkempaa juttua myöhemmin, nyt kutsuu ruoka... Jätkä on ollut syömässä kohta puoli vuotta. |
Xae 05.06.2011 18:16:35 (muokattu 05.06.2011 18:18:28) | |
---|
Juicefani11: Onko täällä muuten joku, joka osaa soittaa The Doorsin Light My Firen uruilla. Mulla päässeet taidot ruostumaan... No varmaan aika montakin, mutta minä olen yksi heistä (uhrilahjoja otetaan vastaan). Ei mutta siis, jos tarkoitetaan että joka tahdin (esim. soolon kitarapätkässä) soittaa täysin identtisesti Manzarekin kanssa niin siinä tapauksessa en. "Boy, you guys sound like a drunken cripple walking up a flight of stairs, man... drunken flight of stairs." |
Anzalone 07.06.2011 17:23:27 | |
---|
kaljataiteilija:Tiedä miten hyvin bändi olisi vielä kehittynyt jos Jimbo olisi jäänyt vielä elävien kirjoihin.... Tuskin olisi kehittynyt mihinkään, vaan olisi hajonnut vuodessa tai parissa. Densmore etenkin kun oli täysin kyllästynyt Morrisonin persoonaan ja arvaamattomuuteen. Jim halusi vain tehdä runoja ja laulaa hidasta bluesia. Densmoren kaltaiselle rumpalille hidas blues on melko jäätävän tylsää soitettavaa, vaikka hän rakastikin sellaista musiikkia. |
Andy Six 07.06.2011 17:34:43 | |
---|
Anzalone: Tuskin olisi kehittynyt mihinkään, vaan olisi hajonnut vuodessa tai parissa. Densmore etenkin kun oli täysin kyllästynyt Morrisonin persoonaan ja arvaamattomuuteen. Jim halusi vain tehdä runoja ja laulaa hidasta bluesia. Densmoren kaltaiselle rumpalille hidas blues on melko jäätävän tylsää soitettavaa, vaikka hän rakastikin sellaista musiikkia. Samaa mieltä tästä...Morrison oli kerran jättänyt yhtyeen...Niin toimiva levy kun L.A. Woman onkin,se olisi voinut hyvin jäädä viimeiseksi Jimin kanssa tehdyksi levyksi,vaikkei mies olisi kuollutkaan.... |
velipesonen 07.06.2011 22:07:39 | |
---|
Toisaalta Riders on the Storm antaa viitteitä uudesta suunnasta joka ei Full Circlellä ja Other Voicesilla toteutunut. Eikä Butts Bandkaan sitä toteuttanut. Ehkä jotain kuuluu An American Prayerilla. Doors olisi voinut viedä melodraamansa laakeisiin, utuisiin maisemiin. Minun täytyi soittaa jazzia, ragia ja kaikkea muuta kirottua räminää, Bolden on syypää kaikkeen.
- Paul Dominguez |
Atomic Cafe 08.06.2011 13:46:58 (muokattu 08.06.2011 13:47:24) | |
---|
velipesonen: Toisaalta Riders on the Storm antaa viitteitä uudesta suunnasta joka ei Full Circlellä ja Other Voicesilla toteutunut. Tuo on kyllä mielenkiintoinen ajatus sillä Riders on the Storm on aina ollut minulle se kaikkein rakkain biisi. Voi hyvinkin olla että Doors olisi lähtenyt noille utuisille ja sumuisille poluille jos asiat eivät olisi menneet kuten menivät. |