AngieRainbow 23.12.2010 00:50:08 | |
---|
Yhden kitaracompon oon Thomannilta tilannu ja erittäin tyytyväinen olin. Kotiovelle tuotiin ja säästö oli huomattava (noin 80 euroa) verrattuna Tampereen musiikkiliikkeisiin. Nyt vähän jännityksellä odotan, kun olen sieltä yli 2000 euron kitaran tilannut ja sen jo maksanut, mutta keppiä ei kuulu. Arvioitu saapumisaika on kaksi kertaa muuttunut. Ensin piti tulla marraskuussa, sitten 12.12, sitten 22.12, mutta vieläkään ei kuulu mitään. Toisaalta on sanottava, että rahat saisin halutessani takaisin, mutta olen ihan tyytyväinen, jos kitara tässä kohtapuoliin saapuisi... Itseäni Thomannissa kiinostaa halpojen hintojen lisäksi tietysti tuo valikoima. Sieltä kun saa esim. sellaisia kitaroita, joita ei saa Suomesta mistään (Zemaitikset, harvinaiset Gibsonit ja ESP:t jne.). Miinuksena tietty se, että niitä ei pääse kokoilemaan. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Seba 23.12.2010 02:24:31 | |
---|
AngieRainbow: Miinuksena tietty se, että niitä ei pääse kokoilemaan. Ainahan ne voi lähettää takaisin jos ei miellytä. Parastahan se on kokeilla kunnolla kuukausi kuin pari minuuttia kaupassa :) /c c:n |
AngieRainbow 23.12.2010 11:27:22 | |
---|
Seba: Ainahan ne voi lähettää takaisin jos ei miellytä. Parastahan se on kokeilla kunnolla kuukausi kuin pari minuuttia kaupassa :) Totta :) Itse kyllä lähettäisin varmaan aika pian takaisin, jos en olisi tyytyväinen. En ehkä viitsisi soittaa kuukautta ja sit sanoa, että ei tää ollukaan hyvä. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
M4ss3 m/ 23.12.2010 22:00:16 | |
---|
Noniin, pari tuntia sitten lähti elämäni ensimmäinen Thomann-tilaus käsittelyyn. Vähän tyhmä kysymys, mutta kun luottokortilla maksettiin niin tavarathan tulevat paikalliseen postiin niin mites ne tavarat sitten sieltä lunastetaan? ....ieeesssssss |
Borlag 23.12.2010 22:02:42 | |
---|
M4ss3 m/: Noniin, pari tuntia sitten lähti elämäni ensimmäinen Thomann-tilaus käsittelyyn. Vähän tyhmä kysymys, mutta kun luottokortilla maksettiin niin tavarathan tulevat paikalliseen postiin niin mites ne tavarat sitten sieltä lunastetaan? Kyllä ne ihan kotiovelle toimitetaan. Jos eivät pysty, niin tulee lappu mitä vastaan noudetaan postista. |
Juicy 23.12.2010 22:03:20 | |
---|
M4ss3 m/: Noniin, pari tuntia sitten lähti elämäni ensimmäinen Thomann-tilaus käsittelyyn. Vähän tyhmä kysymys, mutta kun luottokortilla maksettiin niin tavarathan tulevat paikalliseen postiin niin mites ne tavarat sitten sieltä lunastetaan? Saapumisilmoitus tulee kotiin, kuittaus siihen ja lappu kourassa postista hakemaan kamat. Tosin kyllä mulla ainakin ovat kotiovelle tuoneet viimeisimmät tilaukset, ainakin kun oon paypalilla maksanut etukäteen. |
L.C.F 25.12.2010 21:23:34 | |
---|
Mulla ei oo mitään moitittavaa! Oikein esimerkkillistä toimintaa ollu mun mielestä! Ja tilauksia on ollu 1 kitara ja 1 kaappi. Plus kaikenlaista "ammattilais"krääsää. :) Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli? |
teukka 25.12.2010 21:43:20 | |
---|
Varmaan kymmenen tilausta takana ja aina kaikki mitä pitää. Yksi vahvistimen takuukorjauskin takana ja sekin meni ihan mallikkaasti. Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa. |
samumaster 26.12.2010 12:17:11 | |
---|
Tilasin Thomannlita Vox Amplug AC30 kuulokevahvistimen. Status on nyt avoin, eli tilaus odottaa maksua. Mutta haluaisin kuitenkin perua/vaihtaa tilauksen, sillä muutin mieltä ja haluaisin sittenkin Vox Amplug Lead:in. Miten tilauksen peruuttaminen/vaihtaminen onnistuu? En löytänyt Thomannin sivuilta apua tässä asiassa. Olen, siis röydän. |
teukka 26.12.2010 13:33:39 | |
---|
Paiskaa mailiin tietoa tai soita? Siellä jos ja kun sulla on omat tunnukset löytyy oma yhteyshenkilö. Siitä on leikki kaukana kun iskä skulaa skebaa. |
Genemppainen 29.12.2010 14:37:27 | |
---|
Moi, olen uusi tällä foorumilla ja muutenkin vasta aloittelemassa muusikon uraani niin aloitetaan tällä viestillä. :) Tilasin tässä eräänä päivänä basson ( http://www.thomann.de/fi/ibanez_gsr200bk.htm ), maksoin sen tilisiirrolla, mutta tilauksen statuksen kohdalla lukee yhä: "Odottaa maksun saapumista Tätä tilausta ei ole lähetetty, koska ennakkomaksu ei ole vielä saapunut." Olen siis jo maksanut tilisiirron, mutta meneekö sen käsittelyssä näin kauan, vai en kai ole tenyt jotakin väärin??? :/ |
Borlag 29.12.2010 14:38:26 | |
---|
Genemppainen: Moi, olen uusi tällä foorumilla ja muutenkin vasta aloittelemassa muusikon uraani niin aloitetaan tällä viestillä. :) Tilasin tässä eräänä päivänä basson ( http://www.thomann.de/fi/ibanez_gsr200bk.htm ), maksoin sen tilisiirrolla, mutta tilauksen statuksen kohdalla lukee yhä: "Odottaa maksun saapumista Tätä tilausta ei ole lähetetty, koska ennakkomaksu ei ole vielä saapunut." Olen siis jo maksanut tilisiirron, mutta meneekö sen käsittelyssä näin kauan, vai en kai ole tenyt jotakin väärin??? :/ Kansainvälisissä tilisiirroissa voi kestää viikkokin, joskus kauemminkin. |
Andy Six 29.12.2010 14:39:42 (muokattu 29.12.2010 14:40:25) | |
---|
Genemppainen: Moi, olen uusi tällä foorumilla ja muutenkin vasta aloittelemassa muusikon uraani niin aloitetaan tällä viestillä. :) Tilasin tässä eräänä päivänä basson ( http://www.thomann.de/fi/ibanez_gsr200bk.htm ), maksoin sen tilisiirrolla, mutta tilauksen statuksen kohdalla lukee yhä: "Odottaa maksun saapumista Tätä tilausta ei ole lähetetty, koska ennakkomaksu ei ole vielä saapunut." Olen siis jo maksanut tilisiirron, mutta meneekö sen käsittelyssä näin kauan, vai en kai ole tenyt jotakin väärin??? :/ Rahojen siirto kestää pari kolme päivää...Jollei rahat 5 arkipäivän jälkeen ole saapunut perille,ota pankkiisi yhteyttä.... |
M4ss3 m/ 29.12.2010 17:10:56 | |
---|
Millä nuo Thomannin tilaukset kuljetetaan, lentokoneella, laivalla vai polkupyörällä? ....ieeesssssss |
M4ss3 m/: Millä nuo Thomannin tilaukset kuljetetaan, lentokoneella, laivalla vai polkupyörällä? Epäilisin, että polkupyörällä. Miksi kysyt? "Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä |
M4ss3 m/ 30.12.2010 02:05:19 | |
---|
Kersu: Epäilisin, että polkupyörällä. Miksi kysyt? Siksi, että tilasin tuolta viime torstaina ja seurantamittari on pysynyt 60 prosentissa melkein kaksi vuorokautta niin ja kun siellä lukee, että tilaus on tulossa nyt kohdemaahan niin kai se sitten tulee sillä polkupyörällä kun niin kauan kestää. ....ieeesssssss |
Seba 30.12.2010 02:47:34 | |
---|
M4ss3 m/: Siksi, että tilasin tuolta viime torstaina ja seurantamittari on pysynyt 60 prosentissa melkein kaksi vuorokautta niin ja kun siellä lukee, että tilaus on tulossa nyt kohdemaahan niin kai se sitten tulee sillä polkupyörällä kun niin kauan kestää. Niin joo kun muualla maailmassahan ei joulua ollutkaan eikä yhtään muita paketteja liikkeellä. Kama tulee yleensä viitisen arkipäivää, ehkä joulu saattaa lievää viivettä tuoda peliin mukaan. Seurantahomma pärähtää eteenpäin kun se skannataan suomen päässä sitten kun juuri se kasa puretaan. Jos nyt seurannat toimii. itsellä on joskus näyttänyt että kama odottaa noutoa saksasta kun paketti on ollut jo kädessä. Myös matkahuollon statuksena on joskus ollut kun paketti oli hukassa että se on toimitettu virkkalan matkahuoltoon. Ongelmana vaan oli että virkkalassa ei ole matkahuoltoa. /c c:n |
JohnnDoe 31.12.2010 00:33:10 | |
---|
Mä tilailin juuri taas Thomannilta vähän valoja sun muuta. Tilaus lähti liikkeelle seuraavana päivänä.. Sit huomasin että olis pitäny tilata muuta, niin laitoin viestin niin sain seuraavan tilauksen ilman toimituskuluja.. Go thomann! Edelleen pelkkää hyvää sanottavaa.. |
M4ss3 m/ 31.12.2010 15:48:10 (muokattu 31.12.2010 15:48:48) | |
---|
No joo. Aamulla oli paketti käynyt oven takana, mutta kun kukaan ei ollut ovikelloa kuullut niin olivat sitten postiin vieneet. Ihan ajallaan tuli, mutta tuo seuranta on ihan perseestä. Edelleenkin näyttää, että olisi vasta matkalla Suomeen kun se nyt jo voisi olla käsissäni. Toivotaan nyt vaan, että kaikki tavarat on lähetetty ja ne ovat oikeita. ....ieeesssssss |
hara60 05.01.2011 12:16:25 | |
---|
Joo kyllä ihmetyttää tuo Thomanin takuu kun ei siiry uudelle omistajalle. Ei se mikään takuu ole pelekkää valetta koko homma. Multa loppu kaupan teko kyseisen liikkesen! Kyllä kannattaa mennä naapuriin tinkimään ennemmin. SUOMI NOUSUUN!!!!!!!!! |