weelie 24.03.2004 13:06:48 (muokattu 24.03.2004 16:43:51) | |
---|
Mitä mieltä olette noista uusimmassa Riffissä arvostelluista Matti Nevalaisen tekemistä soittovälineistä? Onko joku päässyt jo kenties kokeilemaan? Itselleni jäi sellainen fiilis luettuani tuon jutun, että pakko päästä testaamaan. Vintagestratolle oli hinta 1350 euroa, mikä olisi jo sellaisenaankin minusta edullinen hinta laatusoittimesta. Ei ole Nevalaisen Fenkut hintansa väärtejä. Ainakaan ne yksilöt mitä kokeilin. Minä tietty olen kitsas rahojeni suhteen, joo, mutta kun noi ei mun mielestäni ollu millään tapaa esim USA standardia parempia. No, en itseasiassa pidä USA standardistakaan. EDIT: tästä on jotain 2 vuotta aikaa, että jos on sen jälkeen tullut muutoksia, lienen väärässä. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' |
Jamminen 24.03.2004 13:58:10 | |
---|
Ilmeisesti te kaikki nyt puhutte noista otsikon sarjan kitaroista, vai kuinka? Kauan noita on ollut markkinoilla? No, ei ole Riffi ensimmäistä kertaa hehkuttanut jotain tuotetta, mutta omituiselta tuntuu, että nuo olisivat jotenkin ruoskia. Erityisesti Nevalaisen itse tekemiä mikkejä kehuttiin todella paljon... Maybe nothing matters anyway... |
MOJO Classic alkaen 2060 euroa VSOP Standard alkaen 2260 euroa Duke Standard alkaen 3360 euroa Mojo Classic oli taannoin 1720e
Groooove is in heart! |
p130 24.03.2004 17:38:12 | |
---|
Ilmeisesti te kaikki nyt puhutte noista otsikon sarjan kitaroista, vai kuinka? Kauan noita on ollut markkinoilla?
Tuo helkkarin huonosti viimeistelty Nevalainen oli vanhempi, ei tätä Riffissä hehkutettua sarjaa. Olisivatkohan Amfisoundin stratot samoista osista kasattuja kuin nuo "uudet" Nevalaisen stratot? Niissähän on ainakin Nevalaisen mikit... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
jutimone 25.03.2004 12:45:18 | |
---|
Olisivatkohan Amfisoundin stratot samoista osista kasattuja kuin nuo "uudet" Nevalaisen stratot? Niissähän on ainakin Nevalaisen mikit... Kyllä amfin pojat tekevät stratot(kin) raakapuusta eivätkä käytä tehdasrunkoja. -Juha |
Veli 27.03.2004 08:18:44 | |
---|
Mä en ole koskaan löytänyt mitään ihmeellistä noista käsintehdyistä suomalaisista. Eräs huonoimpia soittamiani kitaroita oli Seinäjoella testaamani Ruokankaan vsop. Soittaminen tuntui yhtä mielyttävältä kuin olisi lapanen kädessä yrittänyt piirtää, ja sointi oli ihan tukossa. Tosin sähköjen kanssa en kokeillut. Paljon mielummin soittelin viereistä affinity squieria. Kyllä aasialaiset koneet tekevät parempaa jälkeä ;) Jaahas, olikohan kyseessä se sama malli, joka sai meikäläisen pitkään kuvittelemaan että Ruokankaan kitarat eivät ole mun juttu... Kokeilin vsop:tä joku pari vuotta sitten Seinäjoella, taisi olla musiikki Järvenpäässä (?). Kyseessä sattui olemaan yksilö, jonka kaula oli melko paksuksi ja vielä v:n malliseksi viimeistelty. Eihän tuo oikein toiminut omaan käteen ollenkaan kun ei ollut sellaiseen peliin tottunut. En ihmettele, vaikka tuo extreme-yksilö olisi samassa kaupassa vieläkin. Myöhemmin bongasin Ruokankaan tuotteita pääkaupunkiseudulla jotka olivat ihan eri maata kuin tuo yksittäinen kappale ja no... tulihan sitten ostettua tuo Dukekin (ks. oma kuva). Myynnissä: Parker Fly Deluxe |