Velko 23.03.2004 15:15:58 | |
---|
se hiton Lemon Tree biisi (tiedätte varmaan) Sehän on kiva kesäbiisi. Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa. |
Ola_90 23.03.2004 17:51:57 | |
---|
Radio City on mun mielestä paras radiokanava. Eli kyllähän ne soittaa siellä ihan HYVÄÄ musiikkia. OMALLA VASTUULLA!1!1!1 |
maelstrom 23.03.2004 18:00:37 | |
---|
Huomasin tuon myös tässä vastikään kun tuli kaverin kanssa puheeksi että City kuuluu maallakin, jos neljänkymmenen kilometrin säteellä on jokin isompi kaupunki. Hokasin notta mitäpä sitä paskaa kuuntelemaan kun voi kuunnella rokkiakin. Siitä lähtien on City soinut siellä missä vaan kuuluu. On ässäarpa syntyä Suomeen.
IMIK #12 |
Tomtom 23.03.2004 18:27:21 (muokattu 23.03.2004 18:27:35) | |
---|
Useampia vuosia Cityä seuranneet ovat varmasti huomanneet soittolistojen hiipimisen kuvioihin viimeisen parin-kolmen vuoden aikana. Nykyään kuulee samat Nickelbackit ja Rasmukset vähintään 3-4 kertaa päivässä. Yleisestiottaen eihän se nyt vielä ihan karmeeta ole meikäläisenkään populistiselle musiikkimaulle, mutta eihän sitä yli 15 min kestä päivässä. Muutamat helmet kyllä piristävät tarjontaa, mutta aika tasapaksua tuuttausta on kyllä, etenkin tämän "maalaisille kanssa"- muutoksen jälkeen. Kuten joku totesi, se on tietty hyvä, että mainstreamrokkia pukkaa myös landella, tosiaan vaikka Novaan verrattuna Frederikin kasetitkin on parempia mutta Cityä suurinpiirtein alkuajoista seuranneena ei tällä ole enää mitään tekemistä alkup. kanavan kanssa. Ja mikäs onkaan vaihtoehto pk- seutulaisille? ....kyllä vaan - 95.2 "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Mark-Ken 23.03.2004 18:30:47 | |
---|
Cityltä tulee kyllä ihmeen hyvää musaa. Audioslavea, Ozzya jne. |
MrQ 23.03.2004 18:57:34 | |
---|
MTV hittien jatkuvaa lisäystä lukuunottamatta sen profiili ei ole muuttunut jumalauta 20 vuidessa mihinkään. Kerran vielä sweet home alabama, niin rikon stereoni. |
Tympee Huttunen 23.03.2004 19:21:07 | |
---|
Take Thatin balladi "Want You Back For Good" (tai joku vastaava).
Back For Good on itseasiassa helkutin hyvä biisi ja poikabändi-saralla ihan mestariteos. City on kyllä perkuleen hyvä kanava. " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
Härski 23.03.2004 20:40:46 | |
---|
Kerran vielä sweet home alabama, niin rikon stereoni. Joo, tai Don Huonojen "Pyhimys", niin teen saman tempun... |
Isodee 23.03.2004 21:26:10 | |
---|
Niin, Radio City soittaa kyllä ihan hyvää musiikkia jos sitä verrataan muihin radiokanaviin tällä hetkellä. Mutta kun yleisesti kaikki asemat ovat täynnä sontaa niin se tekee hyvästäkin huonon. Oikea vertailukohta onkin mielestäni Cityn vertaamiseen aikaisempaan Cityyn, mitä täällä onkin jo tehty ja kas kas, munasta kuoriutuukin läpimätä pienestä soittolistasta kasattu sontaläjä. Ei Yö kuulu Radio Cityyn. Ei helvetti kuulu. Ylellä on sentään vielä joitain toimitettuja musiikin erikoisohjelmia, mutta siihen se sitten jääkin. Huh huh, helpottihan... |
disarm 23.03.2004 21:40:49 | |
---|
"Paluuta eiliseen ei ole" i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me? |
Antti1997 24.03.2004 07:23:07 | |
---|
Ainakin sieltä tulee aika paljon semmosta musaa mistä mä tykkään. Aamulla kun avasin radion tuli Popedan Tahdotko mut tosiaan. Hiano piisi! Tää on niin tätä. |
Mr.Babbit 24.03.2004 09:14:19 | |
---|
cityssä soitetaan kyllä usein ihan tolkutonta junttimusiikkia. mä en jaksa enää ollenkaan kuunnella kaupallisia kanavia, mielummin kuuntelen yleX:ää tai vaikka sävelradioa kuin mainoksia. Tein kanava-analyysia Novasta, puoleen tuntiin mahtui 20 mainosta/kanavatunnusta ja viisi biisiä. Olisi pitänyt kuunnella tunnin, ei kyennyt. |
miän vain 24.03.2004 10:27:53 | |
---|
"Paluuta eiliseen ei ole" Niin ei. Kerran vielä pojat, stairway to alabama - kun vielä nivelet liikkuu. |
Tomtom 24.03.2004 11:01:36 | |
---|
"Paluuta eiliseen ei ole" Ja sit vielä päälle "kaupallisesti kasattu musiikkipaketti sinun makuusi" (tai jotain sinnepäin) Minä totesin mädänneisyyden siinä vaiheessa kun kuulin Anssi Kelan ja Chris Rean "rokkikanavalta" ekaa kertaa peräkkäin. Ei voi kyllä pelkästään mollata, koska Cityn tahdissa on vietetty erittäinkin hyvää aikaa, mutta muutos on ollut tosiaan valitettava. "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Tellervo 24.03.2004 12:12:50 | |
---|
Kaiken kaikkiaan vaikuttaa siltä, etten ole todellakaan ainoa, joka saa primitiivireaktioita samojen biisien loputtomasta toistamisesta. En tiedä yhtäkään ihmistä, joka nauttisi siitä - päinvastoin tiedän lukuisia, jotka ovat olleet vähällä heittää stereonsa ulos ikkunasta, mukaan lukien minä itse. Vaikea on siis ymmärtää, että käytäntö perustuu "sitä saa mitä tilaa" -periaatteeseen, kuten väitetään. Jopa Riitta Väisänen sanoi Levyraadissa ryhtyneensä taisteluun soittolistoja vastaan, vaikkei ole mikään musiikki-ihminen, vaan ihan tavis rivikuuntelija. On käsittämätöntä, että tällainen kidutus vaan jatkuu ja jatkuu. Minä rakastan sinua. Minulta ei kysytä. |
Mä olen itte kuunnellut cityä siitä lähtien, kun sieltä tuli Led Zeppelinin Kashmir. Sitä ei muilla kanavilla soiteta. Rock-musiikki pelasti minut urheilulta. |
Dunga 24.03.2004 12:31:29 | |
---|
Mun radio hajoaa siinä kohtaa kun tulee se v*tun Maroon 5 - lääh lääh biisi. Että pistää ketuttamaan. Ramonesiakin on muuten kanavalla soitettu useasti, joka on hieno asia! Vähän nauratti silloin se Cityn kokoelma CD:n mainostus tyyliin: Tosimusiikkia tosimiehille. Testosteroonit litisee. Kuuntele tätä jos oot tosimies. Kaikki kovimmat hard rock kappaleet mukana. Ole äijä, osta tämä :) "Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 |
Cathi777 24.03.2004 12:39:50 | |
---|
Näin on. Olen huomannut, että suurin osa radiokanavista soittaa vain ja ainoastaan juuri tällä hetkellä "muodissa" olevia kappaleita päivästä toiseen, esimerkkinä YleX josta on täälläkin jo ollut puhetta. Nyt oon muutaman päivän kuunnellu RadioCityä ja sieltähän tulee vanhoja klassikoita ja hieman tuntemattomampiakin biisejä, äsken tuli mm. Yön Likaiset Legendat, jota en muista kuulleeni radiosta muuten kuin konserttitaltioinnissa. Suosittelen kaikille rockin ystäville lämpimästi RadioCityä! Sainpahan taas sanottua asiani.. Mun täytyy kanssa nostaa hattua Radio Citylle, että siellä soitetaan oikeasti suurimmaksi osaksi erittäin laadukasta musaa. En mä mitään muuta radiokanavaa enää edes juurikaan kuuntele. Jotain Ylex:n erikoiohjelmia, mutta muuten pelkästään citya silloin kun joutuu vain radioon tyytymään. Veri on vettä sakeampaa |
mr_b 24.03.2004 14:07:46 | |
---|
En tiedä yhtäkään ihmistä, joka nauttisi siitä - päinvastoin tiedän lukuisia, jotka ovat olleet vähällä heittää stereonsa ulos ikkunasta, mukaan lukien minä itse. Vaikea on siis ymmärtää, että käytäntö perustuu "sitä saa mitä tilaa" -periaatteeseen, kuten väitetään. Se on kieltämättä hiukkasen outoa. Edellisessä duunissa pidimme jonkin aikaa Cityä auki (ennen RH:ta) ja kaikki väsähtivät siihen toistoon aivan totaalisesti. En nyt ihmettele että minä uuvahdin, mutta joukossa oli paljon ihan tavismusiikista diggailevia henkilöitä, jotka ostavat kohtalaisen paljon levyjä (eli siis käsittäkseni teinien lisäksi levy-yhtiöiden suosikkikohderyhmää). Viikon kuluttua ryyde oli aivan totaalinen ("Ei jumalauta, taas tää") ja radio meni ja pysyi kiinni. Siedettävästäkin musiikista tulee ärsyttävää huiman nopeasti. Hmm, menee soittolistakeskusteluksi... Damn right it's better that yours! |
Robert 24.03.2004 15:09:51 | |
---|
Hmm, menee soittolistakeskusteluksi... Niinpä... Se asia ei taida muuttua miksikään, vaikka kuinka itkettäisiin. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |