Funkånaut 21.12.2010 20:23:09 (muokattu 21.12.2010 20:25:27) | |
---|
Sakmongkol: Joo mutta Djangolla oli paska soundi. Ja piti ottaa se Grappelli mukaan vinguttamaan myös. Ei pysty kuuntelemaan. Voi olla, mutta kyl Djangon soundi Ynkän soundin voittaa. Säröllä peitetää vaa virheet jne... E: ja Ynkkä on ollut kaupallista p*skaa ekan demon jälkeen. Maailmassa on seitsemän hyvää syytä elää. Naiset, oluet ja viskit. Lopuilla neljällä ei enää olekaan väliä. |
Antroid 21.12.2010 20:27:57 (muokattu 21.12.2010 20:28:41) | |
---|
|
Crossroad 21.12.2010 22:15:28 | |
---|
Antroid: Kohdassa 1:04-1:05 on virhe, Ritchiekin on vain ihminen. :D Mutta sehän kuului tuon toisen toopen kitarasta :P Ei mutta tosissaan, On Rikun soitossa virheitä kuultu ennenkin, mutta mielestäni Rikun soitossa on se hieno juttu, että se soittaa joka kerta hiukan eri tavalla biisit, kuka haluaisi kuunnella robottia. |
Lennu 21.12.2010 22:29:55 | |
---|
randy rhoads: Mutta sehän kuului tuon toisen toopen kitarasta :P Ei mutta tosissaan, On Rikun soitossa virheitä kuultu ennenkin, mutta mielestäni Rikun soitossa on se hieno juttu, että se soittaa joka kerta hiukan eri tavalla biisit, kuka haluaisi kuunnella robottia. Totta, se ei osaa vetää samallailla aina. "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
Funkånaut 21.12.2010 22:55:44 | |
---|
Lennu: Totta, se ei osaa vetää samallailla aina. Entä jos se osaa, mutta unohtaa aina miten on ennen soittanut? Maailmassa on seitsemän hyvää syytä elää. Naiset, oluet ja viskit. Lopuilla neljällä ei enää olekaan väliä. |
Lennu 21.12.2010 23:55:59 | |
---|
Funkonaut: Entä jos se osaa, mutta unohtaa aina miten on ennen soittanut? Ihmekös tuo, eikös se oo joku vanha narkki? "Kun vuosi 2012 koittaa, maankuori repeää ja kaikki maankuoreen haudatut Mamban levyt pulpahtavat pintaan." -Juho L |
tinde 22.12.2010 10:18:35 | |
---|
ReBeat: Mun mielestä Blackmores Night on melkoista tippadaidaa huumorimusiikkia. Just tollasta "katsokaa kun mä näprään tärkeää melodiaa" :-D hyvin sanottu siellä takavasemmalla... mulle tulee just sama muniinpuhaltelufiilis tosta projektista. Sopii pikkujouluihin ja silakkamarkkinoille. Kun vertaa sitä esimerkiksi ao. herran tekemisiin niin duooda... onhan siinä eroa :-) http://www.youtube.com/watch?v=5ahGOzE0l9U |
Terry Pantheras 22.12.2010 14:18:52 | |
---|
tinde: Sopii pikkujouluihin ja silakkamarkkinoille. :DDD Tämä oli hupaisa heitto, vaikkakaan en halveksi yhtään sitä, että herra tekee omaa juttuaan, eikä esim. huoraa ikivanhojen rallien kustannuksella. Antaa Morsen vetää se posetiivarimarakatin rooli (sorry :). En minä Richietä minään muniin puhaltelijana kuitenkaan pitäisi... |
h.e.k.a 22.12.2010 17:49:06 | |
---|
Terry Pantheras: herra tekee omaa juttuaan, eikä esim. huoraa ikivanhojen rallien kustannuksella. Voisitko tarkemmin määritellä tuon "huoraamisen ikivanhojen rallien kustannuksella"? "isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta... |
McNulty 22.12.2010 18:02:31 | |
---|
Mitä tapahtuisi jos jokainen keskittyisi edes vartiksi omaan tekemiseensä? M.net varmaan tyhjenisi vartiksi ja pikkunilkit joutuis oikeasti tekemäänkin jotain. Kenties tuo on vain harras ja hauras unelma. functioning like the scissors, cut the tall ones! |
nannne 22.12.2010 18:06:03 | |
---|
McNulty: Mitä tapahtuisi jos jokainen keskittyisi edes vartiksi omaan tekemiseensä? M.net varmaan tyhjenisi vartiksi ja pikkunilkit joutuis oikeasti tekemäänkin jotain. Kenties tuo on vain harras ja hauras unelma. Eihän täällä pakko ole olla. On nii kylymä ettei huvita tehä mittee. |
Terry Pantheras 22.12.2010 20:36:44 | |
---|
h.e.k.a: Voisitko tarkemmin määritellä tuon "huoraamisen ikivanhojen rallien kustannuksella"? Ellei asia auennut, niin en nyt lähde määrittelemään tuota sen tarkemmin. :) |
Jucciz 24.12.2010 15:37:30 | |
---|
Ovatko kaikki jutustelun osapuolet joulujäähyllä, vai miksi tämä upea ketju on tyrehtynyt täysin? Vai että Ynkkä maailman paras kitaristi millä tahansa järkevillä kriteereillä mitattuna? Todettakoon, vaikkapa joulun kunniaksi, että Ynkkä on mulle sekä soitannollisesti että etenkin sävellyksellisesti yksi tylsimpiä kuuluisia kitaristeja. Miksikö? Harmoninen molliasteikko ja dimiarpeggiot on osattu jo satoja vuosia sitten pukea niin paljon hienompaan formaattiin, että ihan tippa tulee silmään kun kuuntelee tämän länsinaapurin otelauta-akrobaatin suorituksia. Totta puhuen en kyllä usko, että kukaan muu kuin partaansa naureskeleva trolli olisi jaksanut puolustella Lars Lannerbäckiä yhtä monen sivun ajan. :) En minä mikään varsinainen Blackmore-fanikaan ole, mutta onhan nyt Deep Purplella sentään niin paljon hyviä ja klassikoiksi muodostuneita rokkibiisejä (toisin kuin Lasse-pojalla), että Blackmore ansaitsee tulla mainituksi yhtenä rock-kitaran tärkeimmistä hahmoista. Ynkkä ei minusta ole tuonut pöytään mitään mainitsemisen arvoista: lähinnä länsimaisen taidemusiikin urpoimmat kliseet soitettuna äänekkään Marshallin läpi kitaralla, josta on röydetty otelauta pilalle. Ja että säveltäjä ja biisintekijä olisivat jotenkin eri asia? Onko sitten korrektia käyttää häissä solmiota ja hautajaisissa kravattia? Kesällä housuja, talvella pöksyjä? Nykymetallissa skaaloja ja hyvässä musiikissa asteikkoja? Lopuksi toivotetaan kaupungin kaikille asukkaille riemullista joulujuhlaa. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jonubets 24.12.2010 15:40:48 | |
---|
Ihmettelinkin jo, mihin tää ketju katos.... Ja hyvää joulua juum. Kyllä te espanjalaiset olette taitavia.... Mutta saako joku teistä munan seisomaan pystyssä? |
the-Antero 24.12.2010 15:42:36 | |
---|
Hyvä Jucciz aivan asiaa puhut tuossa, hyvää Joulua itse kullekin, myös sille Malmsteenille ja hänen fanaattisille kannattajajoukoilleen... :D Vaikka se Joulurauha onkin juliostettu niin silti haastan tässä Sakmongolikin perustelemaan oikeasti ja kunnolla sen että miten ihmeessä se mualiman paras kitaristi määritellään... |
Confidentum 24.12.2010 21:35:30 | |
---|
the-Antero: Hyvä aivan asiaa puhut tuossa, hyvää Joulua itse kullekin, myös sille Malmsteenille ja hänen fanaattisille kannattajajoukoilleen... :D Vaikka se Joulurauha onkin juliostettu niin silti haastan tässä Sakmongolikin perustelemaan oikeasti ja kunnolla sen että miten ihmeessä se mualiman paras kitaristi määritellään... Kyse kai on enemmän siitä, kuka määrittelee, ei niinkään siitä miten määritellään. Jos annetaan kuulijoiden päättää, niin se, ketä eniten halutaan kuunnella lienee paras. Jos taas annetaan kitaristien määritellä, niin siitähän ei tule mitään. Pitäisköhän tämä asia antaa basistien määriteltäväksi ja tyytyä heidän objektiiviseen asiantuntijalausuntoonsa. Itse lueskelen miun mielestä parhaan kitaristin eli Alpun kirjaa parhaillaan Kaiuttimesta kuuluu ääniä |
Jucciz: Vai että Ynkkä maailman paras kitaristi millä tahansa järkevillä kriteereillä mitattuna? Yngwiellä on kovin Fender Stratocaster -kokoelma ja se pitää niitä jossain huoneen nurkassa pinottuna kasaan. |
LaMotta 24.12.2010 23:53:43 (muokattu 24.12.2010 23:53:59) | |
---|
La Motta |
Alfauros 25.12.2010 00:00:59 | |
---|
öhh näin kovissa jolupöhnissä, pistä paremmaksi ja ääninäytettä kehiin=? Jucciz: Ovatko kaikki jutustelun osapuolet joulujäähyllä, vai miksi tämä upea ketju on tyrehtynyt täysin? Vai että Ynkkä maailman paras kitaristi millä tahansa järkevillä kriteereillä mitattuna? Todettakoon, vaikkapa joulun kunniaksi, että Ynkkä on mulle sekä soitannollisesti että etenkin sävellyksellisesti yksi tylsimpiä kuuluisia kitaristeja. Miksikö? Harmoninen molliasteikko ja dimiarpeggiot on osattu jo satoja vuosia sitten pukea niin paljon hienompaan formaattiin, että ihan tippa tulee silmään kun kuuntelee tämän länsinaapurin otelauta-akrobaatin suorituksia. Totta puhuen en kyllä usko, että kukaan muu kuin partaansa naureskeleva trolli olisi jaksanut puolustella Lars Lannerbäckiä yhtä monen sivun ajan. :) En minä mikään varsinainen Blackmore-fanikaan ole, mutta onhan nyt Deep Purplella sentään niin paljon hyviä ja klassikoiksi muodostuneita rokkibiisejä (toisin kuin Lasse-pojalla), että Blackmore ansaitsee tulla mainituksi yhtenä rock-kitaran tärkeimmistä hahmoista. Ynkkä ei minusta ole tuonut pöytään mitään mainitsemisen arvoista: lähinnä länsimaisen taidemusiikin urpoimmat kliseet soitettuna äänekkään Marshallin läpi kitaralla, josta on röydetty otelauta pilalle. Ja että säveltäjä ja biisintekijä olisivat jotenkin eri asia? Onko sitten korrektia käyttää häissä solmiota ja hautajaisissa kravattia? Kesällä housuja, talvella pöksyjä? Nykymetallissa skaaloja ja hyvässä musiikissa asteikkoja? Lopuksi toivotetaan kaupungin kaikille asukkaille riemullista joulujuhlaa. |
Jucciz 25.12.2010 00:51:37 (muokattu 25.12.2010 01:50:53) | |
---|
Alfauros: öhh näin kovissa jolupöhnissä, pistä paremmaksi ja ääninäytettä kehiin=? Eli leffa-arvostelijankin pitää ensin itse ohjata parempi leffa ennenkö on oikeutettu arvostelemaan muiden tuotoksia? Vakuuttavaa argumentointia. Vaan kun kysyit, kuka tahansa voi etsiä mun soitantaa haulla vaikka tän foorumin sooloskaboista kitarat: soittaminen -palstalta. Sieltä löytyyy säveltaidetta vaikka millä mitalla, jos aihe oikeasti kiinnostaa. Jos olet laiska, autan vähän. Paremmaksi pistämistä tai ei, tässäpä kaikenlaista räpistelyä uusimmasta vanhimpaan: http://mp3.jucciz.com/other/?C=M;O=D Ei kyse ole muusta kuin siitä, että mää en vaan välitä yhtään Yngwien soitosta tai edes Yngwien tyylisestä soitosta (siis jos vaikka joku muu sattuisi tekemään saman tyylin jutut paremmin). Ennemmin kuuntelen itse asiasssa vaikka itseäni, vaikka luonnollisesti voisin pitää kymmenen tunnin luennon asioista, joissa haluaisin ja voisin olla ihan hirveän paljon parempi kuin nyt. Ynkkä saa soittaa juuri niin hyvin tai niin huonosti kuin ikinä osaa: sillä kaverilla ei vaan taida olla soitossaan mitään semmoista, josta olisin kiinnostunut ammentamaan omaan soittooni - ammennan itse mieluummin jostain niin toisen tyylisestä musiikista ja soitosta. P.S. Jos sä tykkäät valokuvista, mutta vihaat vaikkapa öljyvärimaalauksia, miten sun mielestä öljyvärimaalaaja edes voi "pistää paremmaksi" kuin suosikkivalokuvaajasi? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |