Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Schecter kitarat
1
ytrewq321
02.08.2010 03:28:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve! Onko kellään kokemusta noista Schecterin kitaroista? Olen jo pitempään haaveillut Schecter S-1 mallisesta kitarasta. Mistähän noita mahtaisi löytyä suomesta tai toki ulkomailtakin voi tilata jos joku tietää luotettavan sivun. Laitan vielä kuvan loppuun.. http://www.pulseonline.com/Schecter/bigS1STC.jpg
 
Räbbänä
02.08.2010 03:49:23 (muokattu 02.08.2010 03:55:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ytrewq321: Terve! Onko kellään kokemusta noista Schecterin kitaroista? Olen jo pitempään haaveillut Schecter S-1 mallisesta kitarasta. Mistähän noita mahtaisi löytyä suomesta tai toki ulkomailtakin voi tilata jos joku tietää luotettavan sivun. Laitan vielä kuvan loppuun.. http://www.pulseonline.com/Schecter/bigS1STC.jpg
 
Helsingin Soundataan ainakin alkuun kannattanee postitella, kun Schecterin maahantuoja on. Heidän sivuiltaan kyllä saa ladattua pdf-muodossa tuoreimmat hinnastonkin, josta luulisi kepin löytyvän.
 
Edit: Jaa, näyttää sivusto uudistuneen sitten minun viime visiittini ja ei enää pdf-muodossa omaan silmään hinnastoa osunut.
 
"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin."
ReBeat
02.08.2010 04:13:21 (muokattu 02.08.2010 04:14:34)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko se niinku toi vai: http://www.discoland.fi/discokanta_ … l1=8&val2=2&val3=3&val4=8&val5=0&w=
 
No eihän se ole!
 
Grimmu
24.12.2010 01:28:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osaatteko sanoa, onko Schecterien nauhat jotain nikkeliseosta vai stainless steeliä tms? Ei vaan toi nikkeli oikein sovi mulle. Jaskakin piti pistää kaappiin piiloon.
 
Maksujen seurannan vuoksi on tärkeää, että asiamiehen tilitykset kulkevat Matkahuollon kautta.
Estranged
24.12.2010 01:31:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grimmu: Osaatteko sanoa, onko Schecterien nauhat jotain nikkeliseosta vai stainless steeliä tms? Ei vaan toi nikkeli oikein sovi mulle. Jaskakin piti pistää kaappiin piiloon.
 
Eipä hirveämmin ruostumattomasta teräksestä taida olla halvemmissa, eikä oikein kalliimmissakaan, kepeissä.
 
"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | "...Yks nuotti meni skaalasta ohi..." - Painamainen
Grimmu
24.12.2010 02:20:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin, ei siis tarvitse mitään super teräsnauhaa olla. Nikkelipitoisuus vaan kiinnostaa. Eli pystyykö tällainen nikkelivammanen yleensäkään soittamaan Schecterillä vai ei. Näillä omilla kaukoidän ihmeillä pystyn soittamaan. Jenkki-Jaska taas saa aikaan sellaset tulehdukset että jää soittamatta. Kielet on vaihdettu nikkelittömiin.
 
Maksujen seurannan vuoksi on tärkeää, että asiamiehen tilitykset kulkevat Matkahuollon kautta.
Mr. Speed
24.12.2010 11:44:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Räbbänä: Helsingin Soundataan ainakin alkuun kannattanee postitella, kun Schecterin maahantuoja on. Heidän sivuiltaan kyllä saa ladattua pdf-muodossa tuoreimmat hinnastonkin, josta luulisi kepin löytyvän.
 
Edit: Jaa, näyttää sivusto uudistuneen sitten minun viime visiittini ja ei enää pdf-muodossa omaan silmään hinnastoa osunut.

 
Ìhan tälleen for the record, se Soundata keskustasta meni nurin.
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
Räbbänä
24.12.2010 13:25:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Ìhan tälleen for the record, se Soundata keskustasta meni nurin.
 
Katso vähän milloin on viesti lähetetty. =)
 
"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin."
Jereboy
02.12.2011 20:43:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

C-1 Elite vs C-1 Hellraiser
 
Muuta eroo ku mikit?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «