Aihe: Mainitse piirteitä jotka heikentevät Rock-uskottavuutta
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16 17 18
Epämuusikko
22.12.2010 23:30:40
Jyrken: - Vakaa uskomus siihen, että bluesin on oltava kaiken rokin alku ja juuri

Ja sitä se onkin. Mutta vaatimus siitä, että kaikessa rockissa pitäisi soida blues on absurdia. Siis sillälailla soida että tyhmäkin tajuaa. Autuaita ovat ne soittajat, jotka pystyvät halutessaan kytkemään blues-sanavarastonsa pois päältä.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Gardiner
23.12.2010 05:58:02

"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Winzki
23.12.2010 07:44:10 (muokattu 23.12.2010 07:49:22)
Rock-uskottavuutta laskee suihkussa käyminen, puhtaat vaatteet, hampaiden pesu yms itsestään huolehtiminen, maidon tai minkätahansa muun alkoholittoman juoman nauttiminen kahvia lukuunottamatta, mistä tahansa oppilaitoksesta valmistuminen yläaste mukaan lukien, omista instrumenteista huolehtiminen (esim. kitarankielten vaihtaminen), kortsujen käyttö, vihannesten syöminen, oma asunto, oma auto, pitkäaikainen elämänkumppani, muiden ihmisten huomioon ottaminen, siivoaminen, aikatauluista kiinnipitäminen, jazzin ja klassisenmusiikin kuuntelu, urheileminen, uutisten seuraaminen ja nykyään varmaan kännykän lataaminen? :D

Milloinkohan joku kirjoittaa aiheesta ensimmäisen rockpoliisi-gradun?
Jyväzkylän yö se omb työttömänts työ...
Jonubets
23.12.2010 10:26:44
Winzki: Rock-uskottavuutta laskee suihkussa käyminen, puhtaat vaatteet, hampaiden pesu yms itsestään huolehtiminen, maidon tai minkätahansa muun alkoholittoman juoman nauttiminen kahvia lukuunottamatta, mistä tahansa oppilaitoksesta valmistuminen yläaste mukaan lukien, omista instrumenteista huolehtiminen (esim. kitarankielten vaihtaminen), kortsujen käyttö, vihannesten syöminen, oma asunto, oma auto, pitkäaikainen elämänkumppani, muiden ihmisten huomioon ottaminen, siivoaminen, aikatauluista kiinnipitäminen, jazzin ja klassisenmusiikin kuuntelu, urheileminen, uutisten seuraaminen ja nykyään varmaan kännykän lataaminen? :D

Milloinkohan joku kirjoittaa aiheesta ensimmäisen rockpoliisi-gradun?

Taidan olla harvinaisen epärock-uskottava ihminen. Sääli :(
Kyllä te espanjalaiset olette taitavia.... Mutta saako joku teistä munan seisomaan pystyssä?
JCM
23.12.2010 12:14:13

nebby: En taida olla ajan tasalla maailman menoista. Tuskin mikään virkanimike sentään vielä tekee yksinomaan vastaavaa hommaa?
:D

On kai noita. Esim. joku Viral-markkinointihenkilö tjsp. Mainostoimistot ja sen sellaiset käyttää ilmeisesti paljonkin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Viral_marketing
BassoSisko
23.12.2010 16:19:31
Kyvyttömyys, ihan missä tahansa asiassa. Rokkari osaa ja hallitsee kaiken.
Pakko harjoitella, jotta olisi hyvä syy miksi en osaa.
ZK
23.12.2010 21:55:39
BassoSisko: Rokkari osaa ja hallitsee kaiken.

Näinhän se o! Turha sitä selittää et näin mä duunaan tätä settii niille ketkä ei pysty moista edes kelaa.. saati toteuttaa. Ja miksi pitäis ku Höylä tarvii aina tuohta?
-Mr.Self-Destruct-
RamoQ
23.12.2010 23:29:56
BassoSisko: Kyvyttömyys, ihan missä tahansa asiassa. Rokkari osaa ja hallitsee kaiken.

Minä kun olen käsittänyt että Rokkari ei osaa kun omat juttunsa...
"Kannattaa välttää huonoja floikkakitaroita, niissä ei oo floikkaa"
BassoSisko
24.12.2010 08:50:01
RamoQ: Minä kun olen käsittänyt että Rokkari ei osaa kun omat juttunsa...

Pointti onkin siinä että rokkari ei koskaa tunnusta sitä, vaan viimeiseen asti näyttelee että hallitsee homman. Ja jos korttitalo romahtaa, niin syy on jonkun muun. Koska rokkari osaa ja hallitsee kaiken.
Kuorsuri
24.12.2010 16:11:32
Bändipaidat.
Ei mulla muuta.
padaa@dadaa!
24.12.2010 16:28:35

BassoSisko: Pointti onkin siinä että rokkari ei koskaa tunnusta sitä, vaan viimeiseen asti näyttelee että hallitsee homman. Ja jos korttitalo romahtaa, niin syy on jonkun muun.

Nimenomaan. Silloin syytetään vaikeaa lapsuutta tai mädäntynyttä systeemiä.
Bee-äf
27.12.2010 09:21:10
Epämuusikko: Ja sitä se onkin. Mutta vaatimus siitä, että kaikessa rockissa pitäisi soida blues on absurdia. Siis sillälailla soida että tyhmäkin tajuaa. Autuaita ovat ne soittajat, jotka pystyvät halutessaan kytkemään blues-sanavarastonsa pois päältä.

Rokki on lähinnä vanhaa baptistigospelia bändillä esitettynä. Blues taas on mustien tapa esittää muinaisia anglosaksisia ja kelttiläisiä kansanlauluja. Siksi siihen sekosivatkin aikoinaan englantilaiset kitaristit.
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today.
GoatHorns
01.01.2011 03:24:17
muusikoiden.net.
Ziggy Bubba
01.01.2011 03:42:24 (muokattu 01.01.2011 19:30:34)

E: Eipä mitn..
Muhevaa ja melodista postmetalsludgejyystöä: Burweed
arse
01.01.2011 17:00:10

Jyrken: Kuuntelisimme vaikka Musea: http://www.youtube.com/watch?v=MdOHxh9-1Yo

Niin just, hyi hitto.
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol!
rintapek
02.01.2011 00:44:53

BassoSisko: Pointti onkin siinä että rokkari ei koskaa tunnusta sitä, vaan viimeiseen asti näyttelee että hallitsee homman. Ja jos korttitalo romahtaa, niin syy on jonkun muun. Koska rokkari osaa ja hallitsee kaiken.

Hetkinen... nyt mulle valkeni... rokkarihan on ihan kuin vaimo.
One kind of music only - the good kind
sahkuifk
02.01.2011 01:01:52
Rokkarilla ei ole isoveljeä eikä rumaa siskoa.
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin
BassoSisko
02.01.2011 16:49:37
rintapek: Hetkinen... nyt mulle valkeni... rokkarihan on ihan kuin vaimo.

Hyvä herra, taidatte olla rokkari.
Andy Six
06.01.2011 12:28:08
Oikeissa töissä käynti....
Well I got no need for no company got my blues guitar that's all I need
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)