Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jackson js32T Rhoads
1
nikke_1
22.12.2010 23:38:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen katellun tälläistä kitaraa itselleni. Eli mitä mieltä olette onko hyvä, pitääkö vireen hyvin yms?
 
http://www.dv247.fi/invt/70685/
 
vvaltsu
22.12.2010 23:48:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo aloittelijalle varmaan käypä peli. Mikit voi olla aika töhöt, mutta nehän voi vaihtaa. Mukava huomata, että ei heti olla ostamassa sitä floikkakeppiä :)
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur
nikke_1
22.12.2010 23:55:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Onhan tuo aloittelijalle varmaan käypä peli. Mikit voi olla aika töhöt, mutta nehän voi vaihtaa. Mukava huomata, että ei heti olla ostamassa sitä floikkakeppiä :)
 
ei niil mikeillä näin alussa varmaan mitään väliä sillai ole. Eka kyllä kattelin floikallista mutta rupesin miettii et ei se kyl oo niin tärkee.. (:
 
vvaltsu
23.12.2010 00:14:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nikke_1: ei niil mikeillä näin alussa varmaan mitään väliä sillai ole. Eka kyllä kattelin floikallista mutta rupesin miettii et ei se kyl oo niin tärkee.. (:
 
Noissa alle 1000e kepeissä on melkein järjestään ns. tinafloikka, josta ei oo muuta kun harmia. Vanhassa kepissä oli LTD:n sellainen, ja sen syystä mulla meni harrastus jäihin puoleksi vuodeksi. Mutta hatunnosto tuosta, yleensä niitä floikkia halutaan väkisinkin, vaikka olisivat kuinka perseestä.
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur
nikke_1
23.12.2010 00:17:31 (muokattu 23.12.2010 00:18:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Noissa alle 1000e kepeissä on melkein järjestään ns. tinafloikka, josta ei oo muuta kun harmia. Vanhassa kepissä oli LTD:n sellainen, ja sen syystä mulla meni harrastus jäihin puoleksi vuodeksi. Mutta hatunnosto tuosta, yleensä niitä floikkia halutaan väkisinkin, vaikka olisivat kuinka perseestä.
 
juu niinhän se kuulemma on. Mulla vähän sama homma et en oikeestaan soittanu vuoteen kitaraa ku mulla on floikka ja toi on muutenki iha hirvee kitara ku eka mun kitara ja se on joku harley benton nii ei se pysy yhtää virees. siks ajattelin ostaa jonkun paremman kitaran koska soittaminen kuitenkin kiinnostaa tosi paljon
 
vvaltsu
23.12.2010 01:35:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nikke_1: juu niinhän se kuulemma on. Mulla vähän sama homma et en oikeestaan soittanu vuoteen kitaraa ku mulla on floikka ja toi on muutenki iha hirvee kitara ku eka mun kitara ja se on joku harley benton nii ei se pysy yhtää virees. siks ajattelin ostaa jonkun paremman kitaran koska soittaminen kuitenkin kiinnostaa tosi paljon
 
Joo. Jos tosissaan alkaa ruveta kepittämään, niin suosittelen vilkaisemaan toria. Saat noilla rahoilla paljon enemmän vastinetta, kun ostaa käytetyn.
 
Tiluttaminen on kuten seksi, joskus siihen menee kiinnostus mutta aika nopeesti se kiinnostus palaa uudelleen. -aalataur
nikke_1
23.12.2010 01:37:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Joo. Jos tosissaan alkaa ruveta kepittämään, niin suosittelen vilkaisemaan toria. Saat noilla rahoilla paljon enemmän vastinetta, kun ostaa käytetyn.
 
eilen torin koko kitara valikoiman selasinkin läpi ja muutama vartenotettava vaihtoehto löytykin. tarvii tässä tarkemmi vielä katella ku joululoma on
 
Muuki
23.12.2010 06:28:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vvaltsu: Noissa alle 1000e kepeissä on melkein järjestään ns. tinafloikka
 
Eipä toimita yleistää, kun tuohon hintaan menee kyllä melko monta OFR:ää, Schalleria, Edgeäkin yms.. Tori ja käytetyt tietenkin sitten vielä erikseen.
 
Eio
Mr. Speed
23.12.2010 09:24:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nikke_1: eilen torin koko kitara valikoiman selasinkin läpi ja muutama vartenotettava vaihtoehto löytykin. tarvii tässä tarkemmi vielä katella ku joululoma on
 
Toria varten muuten.. mikä sulla on budjetin ehdoton yläraja? Alle 300 eurolla ei vielä ihan juhlita, mutta 400 eurolla saa jo oikeasti toimivaa keppiä.
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen. http://www.youtube.com/watch?v=VmZ35VCV978
nikke_1
23.12.2010 18:35:59 (muokattu 23.12.2010 18:36:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Toria varten muuten.. mikä sulla on budjetin ehdoton yläraja? Alle 300 eurolla ei vielä ihan juhlita, mutta 400 eurolla saa jo oikeasti toimivaa keppiä.
 
no tällä hetkellä jonku 350e on aika maximi minkä pystyy pistää.. ja kun porukat ei oikee oo innostu tästä harrastuksesta nii niitä ei varmasti rahaan kitaraa tipu :D
 
Krice
23.12.2010 18:49:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla oli joskus samantyyppinen Jacksonin karvalakkisarjan malli. Huonohko sustain ja mikit, mutta kaula on todella hyvä. Ehkä kuivakkuus johtuu siitä, että V/RR-mallissa ei ole kovin paljon puuta, tai huono kaulaliitos.
 
Jormaz
23.12.2010 19:13:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Krice: Ehkä kuivakkuus johtuu siitä, että V/RR-mallissa ei ole kovin paljon puuta, tai huono kaulaliitos.
 
Tai huonoa puuta jonka päällä on järkyttävä kerros maalia ja lakkaa. Yhden Charvelin strippasin maaleista ja sen pinta oli semmoinen ettei siihen meinannut saada edes tekemällä kolhua. Sen sointi olikin täysin kuollut.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «