Bluesmies 22.12.2010 16:56:54 | |
---|
Jop1: Siinä lopussa, kun Randy alkaa laulamaan korkealla äänellä "You're the best AROOUND!" reväytti pahasti. Parhaita jaksoja kyllä helposti, en tosin hirveästi South Parkkia ole seurannut. Randy ei kyllä laula tuossa jaksossa säveltäkään. Kyseinen biisi on Karate Kidistä, mutta ei tuota kyllä Randy laula. |
Bluesmies 22.12.2010 16:58:08 | |
---|
Pluto: Nelosena "I'm sorry, I thought this was America!" Vitosena: "If we're still alive in the morning................... then we'll know we're not dead." |
Jop1 22.12.2010 17:06:45 | |
---|
Bluesmies: Randy ei kyllä laula tuossa jaksossa säveltäkään. Kyseinen biisi on Karate Kidistä, mutta ei tuota kyllä Randy laula. Kyllähän se siinä lopussa alkaa sitä kirkumaan kun viimeinkin piekse sen lihavan baseball-isän. "I'm the best aroound! Masgtfashd" jotain höpisee siinä kun lihava bat-faija ottaa iskuja vastaan. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
juuso a 22.12.2010 17:09:19 | |
---|
"We love you Randy! Make love to me Randy!" One. |
Bluesmies 22.12.2010 17:27:44 | |
---|
Jop1: Kyllähän se siinä lopussa alkaa sitä kirkumaan kun viimeinkin piekse sen lihavan baseball-isän. "I'm the best aroound! Masgtfashd" jotain höpisee siinä kun lihava bat-faija ottaa iskuja vastaan. Itse asiassa näin muuten onkin. Totta, olin väärässä. |
Bluesmies 22.12.2010 17:34:46 | |
---|
JAK: Randy on paras. Jei. Top3 heitot: "I am pretty smart, jei" Mistä jaksosta tää olikaan? |
Jop1 22.12.2010 17:37:29 | |
---|
Bluesmies: Itse asiassa näin muuten onkin. Totta, olin väärässä. Jos teknisiä ollaan, niin voiko sitä lauluksi kutsua? Oli kyllä iham mahtava kohta. Itselläkin alkaa aina jossain jännässä tilanteessa päässä soimaan Rocky-biisi tai You're the best. Pitää alkaa laulamaan tästä lähtien aina jännän paikan tullen. jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.
kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi |
Bluesmies: Mistä jaksosta tää olikaan? Margaritaville, missä porukka kehuskelee lakanoihin kääriytynyttä Randyä ja kaverillahan kusi nousee päähän :D SWOLLEN EYE VIEW
Oma bändi. Jossain Death metallin harmaalla alueella liikutaan. |
masterhat 22.12.2010 22:22:42 | |
---|
tos uudes jaksos on kans monia hyvii randy läppii, yks parhaista on se, kun randy alkaa kattoo poikine kanssa "no-no-chanelia". tuohtuneena stanille: " I watch whatever I want" tjms. vittun mahtava äänenpaino ja soundi, mut on tos kyl paljon muitakin hyvii ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
masterhat 22.12.2010 22:24:36 | |
---|
Pluto: Nelosena "I'm sorry, I thought this was America!" "Calm down sharon, Just CALM DOWN!!" ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
Bluesmies 22.12.2010 22:48:01 | |
---|
"Hey... hey Sharon... hey Sharon!" :D |
Meadow 22.12.2010 22:48:23 | |
---|
Päästäkää ketju jo tuskistaan. |
Gleb91 23.12.2010 00:16:31 | |
---|
Meadow: Päästäkää ketju jo tuskistaan. Mitä helvettiä sä haluat tältä ketjulta kun nyt ei oo edes jaksoja tulossa hetkeen? Turhaa valitusta ja paskaa vaan... musta on just parasta että porukka välillä heittää lempparihetkiään sarjasta. Luokkakohtaukset muutamalla ekalla kaudella on ihan rautaa. Esim. Rainforest jakson alku on mielestäni koko sarjan kohokohtaa, vitsit ei nyt ole mitään maailmaa muuttavia mutta kohtaus etenee sulavasti ja hauskasti. Ilman mitään massiivisia cgi-Cthulhuja. Ekan kauden Damien-jaksossa: "Where are you from?" "7th layer of hell!" "My mother was from Alabama too." |
Meadow 23.12.2010 00:20:57 | |
---|
Gleb91: Mitä helvettiä sä haluat tältä ketjulta kun nyt ei oo edes jaksoja tulossa hetkeen? Turhaa valitusta ja paskaa vaan... musta on just parasta että porukka välillä heittää lempparihetkiään sarjasta. Alat sä mulle?!?!?!?! |
Gleb91 23.12.2010 00:57:15 (muokattu 23.12.2010 12:02:33) | |
---|
----------------------- |
Parasite 23.12.2010 18:07:42 | |
---|
Gleb91: Luokkakohtaukset muutamalla ekalla kaudella on ihan rautaa. Esim. Rainforest jakson alku on mielestäni koko sarjan kohokohtaa, vitsit ei nyt ole mitään maailmaa muuttavia mutta kohtaus etenee sulavasti ja hauskasti. Ilman mitään massiivisia cgi-Cthulhuja. Tämä. Mr. Garrisonin oppitunnit ja varsinkin niiden aiheet olivat joskus kyllä parhautta. Myös niitä loistavia uutispätkiä olen jäänyt kaipaamaan. "Ainakin kotiteollisuudella oli joku biisi joka muistutti vähän jotain toista biisiä heidän tuotannossaan. En nyt muista mikä." -heikkijarvinen |
Jormaz 23.12.2010 18:18:40 | |
---|
Parasite: Tämä. Mr. Garrisonin oppitunnit ja varsinkin niiden aiheet olivat joskus kyllä parhautta. Etenkin jaksossa "Death camp of tolerance" jossa on Mr. Slaven ikimuistoinen ensiesiintyminen. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Peoplez 23.12.2010 23:21:59 | |
---|
Wallmart-jaksossa on melkosta tykitystä Randylta. "It's simple economics son, I don't understand it at all, but god I love it" Mutta anyway siinä jaksossa on myös parhaita Cartman-läppiä, esim Timecop dvd:t kolme kappaletta samaa leffaa hintaan $18 ja Cartman heittää "Go ahead Kyle, go buy ONE copy for $9.98" Oon kattonu tän jakson varmaan sata kertaa. |
itsy 24.12.2010 00:01:35 | |
---|
Peoplez: Oon kattonu tän jakson varmaan sata kertaa. Katsoin juuri ensimmäistä kertaa. Wall Mart-tyyppi erinäisine ilmenemismuotoineen reväytti melkoisesti. Muutenkin hienoja hetkiä, kuten Randyn aloittama laulanta palavan marketin edessä. oivoi |
Jop1 24.12.2010 20:48:21 | |
---|
Itchy: Katsoin juuri ensimmäistä kertaa. Wall Mart-tyyppi erinäisine ilmenemismuotoineen reväytti melkoisesti. Muutenkin hienoja hetkiä, kuten Randyn aloittama laulanta palavan marketin edessä. Tuo tuli kyllä niin puun takaa, että piti katsoa se kohta 3 kertaa peräkkäin kun nauroin niin vallattomasti. "HUMBAAJAA MA LOORD" jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan.