Aihe: harley benton vai squier?
1
noonie
21.03.2004 23:35:56
Eli lähinnä mitä mieltä olette, kumpi kannattaa aloittelijalle hankkia jos näistä pitäis valita: fender squier affinity p-bass vai harley benton hbb 200 bk? oon kuullut huonoa puhetta bentoneista..
Lou
22.03.2004 00:15:15
oon kuullut huonoa puhetta bentoneista..

Ja tulet kuulemaan jatkossakin.

Minä heittäisin oman ääneni Squierille.
On kivaa olla kiva mutta on vielä kivempaa olla supernalle.
Muhwi
22.03.2004 07:28:42
Molemmissa on ongelmana laadun heittely laidasta laitaan. HB:tä pääset tuskin testaamaan ennen ostoa, ja paketissa saattaa sitten tulla melkoista kuraa. Ja kyllä Squier imo on merkkinä laadukkaampi, ainakin vähän. Eli ääneni Squierille menevi.
It wasn't me, it was the Other Guy.
Bassballs
22.03.2004 09:12:43

Eikös Yamahalla ja Ibanezilla ole nuita huokeita soittimia, kuten Yamahan rbx-sarjan halvimmat, jotka sopisivat aloittelijalle aivan mainiosti.
Riippuu vähän että mitä haet, mutta näissä Japsivehkeissä on ainakin hyvin tasainen laatu.
Paska reissu, mutta tulipahan tehdyksi...
isorokko
22.03.2004 10:13:48
Itse aloitin soittoni Squierilla ja olihan se ihan hyvä aloittelijan basso. Kyllä sitä sitten myöhemmin huomaa ettei se mikään HYVÄ ole, mutta eiköhän sillä alkuun pääse, HB:stä ei ole mitään kokemusta.
thrashman
22.03.2004 10:17:17
Jos pidät ulkonäöstä, niin esp-b50 on hintaisekseen todella laadukas basso. Mielestäni paras halpis basso.
"Mojo X saved the day!" -Mayor of Browntown
Aminohappo
22.03.2004 17:07:47
Squier on parempi.
Tryptofaani on aromaattinen aminohappo, jossa on 11 hiiliatomia
basistivol666
22.03.2004 18:02:47
Jos pidät ulkonäöstä, niin esp-b50 on hintaisekseen todella laadukas basso. Mielestäni paras halpis basso.

Allekirjoitan
Pääasia on soittaa vain heviä, samahan se millä sitä soittaa kunhan soittaa. - Aadolf Virtanen/Diablo
Superbeast89
24.03.2004 09:03:22
Minulla tuommoinen squierin affinity presari ja hyvin toimii aloittelija bassoksi.

Benttoneista en itse ole varma, mutta olen kuullut paljon huonoa. En juurikaan mitään hyvää.

Voisit vielä kattoa ibanezin GSR200-sähköbasson, koska luulisin sen olevan tosi hyvä aloittelijalle.
Ei ole aitoa rakkautta... On vain itserakkautta ja rakkautta bassonsoittoon.
noonie
25.03.2004 17:53:00
kiitti kaikille mielipiteistä.tuli sitten hankittua squierin affinity p-basso. luulisin sen kelpaavan mulle ainakin pari ekaa vuotta.
Jonte
26.03.2004 08:30:26
kiitti kaikille mielipiteistä.tuli sitten hankittua squierin affinity p-basso. luulisin sen kelpaavan mulle ainakin pari ekaa vuotta.

Joo, katso ettei säätimien nupit putoa, eikä kaula mene kieroon parissa viikossa, eikä...

Ei tosiaan, hyvä peli, onnittelen. Et ole sanonut, minkä värinen? Jontella on aina muodissa oleva musta.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)