pnorman 28.11.2010 17:41:39 | |
---|
Jorkka68: Sheptone Tributet on maailman parhaat mikit mihin tahansa kitaraan ja musiikkityyliin, koska niihin on koottu kaikkein parhaista mikeistä parhaat ominaisuudet eikä yhtään huonoja. Aika hyvä, ha ha, melkein plussan arvoinen kommentti, mutta ehkä aivan himpun verran yliampuva.....Mulla on parissa kepissä nämä ja ovat kyllä erinomaiset mikit. Jos taas hakee vaikka varhaista EVH-soundia, kehotan googlaamaan Attackbuckeria. On juuri niin hyvä kuin kehuvat se olevan. |
Juzo95 28.11.2010 19:03:24 | |
---|
tommi m: Slash versiosta tais tulla vaan 2 johtoa..eli ei pysty puolittamaan. ...korjaan, siis yksi johto. Mitä tuo puolitus meinaa? Mikä ei tapa, sattuu... |
Antti1 28.11.2010 19:06:19 | |
---|
Juzo95: Mitä tuo puolitus meinaa? Vain toinen kela humbuckerista on käytössä puolitettuna. Vastaa hiukan yksikelaisen mikin soundia. PYÖRII! TÄÄ ON KUTSU SULLE! |
Juzo95 28.11.2010 19:35:14 | |
---|
Antti1: Vain toinen kela humbuckerista on käytössä puolitettuna. Vastaa hiukan yksikelaisen mikin soundia. Jaa... En kyllä tollasta ollut tekemässäkään joten ei sillä väliä. Mikä ei tapa, sattuu... |
Juzo95 21.12.2010 19:40:41 | |
---|
Nyt tuli nämä Thomannilta tilattua ja alkaa harras odottelu. Kun tässä on 1 johdin (conductor) ja en tiedä montako nyt on näissä perusmikeissä (ehkä 4). Niin että onko siinä mitään lisä hommaa jos nyt olis 4 ja vaihtaa noihin missä on 1 johdin. Olen kyllä viemässä kitaran liikkeeseen mikkien vaihtoon. Mikä ei tapa, sattuu... |
Miikathebest 22.12.2010 02:27:09 | |
---|
Juzo95: Nyt tuli nämä Thomannilta tilattua ja alkaa harras odottelu. Kun tässä on 1 johdin (conductor) ja en tiedä montako nyt on näissä perusmikeissä (ehkä 4). Niin että onko siinä mitään lisä hommaa jos nyt olis 4 ja vaihtaa noihin missä on 1 johdin. Olen kyllä viemässä kitaran liikkeeseen mikkien vaihtoon. Ei mitään ongelmia. Viet vaan liikkeeseen. Liikaa säröä! |
Miikathebest: Ei mitään ongelmia. Viet vaan liikkeeseen. Okei, kiitos. Nyt vain postia odottamaan. Mikä ei tapa, sattuu... |
Juzo95 31.12.2010 21:21:24 | |
---|
Nyt on mikit tulleet ja sain tänään kitaraan kiinni. Kuulostaa tosi hyvältä, puhtaat ja säröt molemmat uskomattomia. Suosittelen näitä kaikille rokkareille. Jos et tiedä mitä soittaisit, soita mitä tiedät... |