elikkäs onko netissä semmosia sivuja mistä löytyy kerralla koko biisiin tabit? esim. songsterrin tyylistä sivua? |
Ojamieli 21.12.2010 22:00:03 | |
---|
|
dullelysium 21.12.2010 22:17:36 (muokattu 21.12.2010 22:23:16) | |
---|
Riippuu nyt tietenkin vähän haetko suomalaista vai ulkomaalaista, mutta omaan makuun paras nykyään on www.ultimate-guitar.com Sieltä saa myös guitar pro tabuja, jos sellainen sattuu löytymään. EDIT: Ja olinkin myöhässä jo :D EDIT #2: Ennen ultimate-guitariakin parempi vaihtoehto oli www.mxtabs.net mutta amerikassa sittemmin päätettiin, että tablatuurit ovat laittomia ja sivu oli kauan poissa, sekä ei enää yllä ultimate-guitarin tasolle. Rumputabeja tietenkään ei ultimatesta löydy. Sitten ilmeisesti ultimate-guitarin kanssa yhteistyössä oleva (päätellen visuaalisesta ulkoasusta) http://www.911tabs.com/Take a gander the bigger they are the harder they fall |
Mad-Mike 21.12.2010 22:29:48 | |
---|
-Half Step Down- |
the-Antero 22.12.2010 00:13:57 | |
---|
|
Juuso79 22.12.2010 19:25:18 | |
---|
Heh, missä viipyy kommentit: "Kuuntele ite", "ei ennen ollu tabulatuureja, suksilla hiihettiin kouluunkin kesät talvet" yms. Homma hanskassa ja hanskat hukassa... |
Karipiirto 22.12.2010 19:32:33 | |
---|
Juuso79: Heh, missä viipyy kommentit: "Kuuntele ite", "ei ennen ollu tabulatuureja, suksilla hiihettiin kouluunkin kesät talvet" yms. Tai "Kato kirjastosta". :D "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
tomaattiorava 22.12.2010 19:46:00 (muokattu 22.12.2010 19:46:24) | |
---|
|
nikke_1 22.12.2010 23:32:41 | |
---|
Juuso79: Heh, missä viipyy kommentit: "Kuuntele ite", "ei ennen ollu tabulatuureja, suksilla hiihettiin kouluunkin kesät talvet" yms. alottelijan on hankala alkaa kuuntelee vaan korvalta et miten se menee. juu kiitos sivuehdotuksista! ite oon myös tota songsterriä paljon käyttäny |
Jucciz 22.12.2010 23:34:51 | |
---|
nikke_1: alottelijan on hankala alkaa kuuntelee vaan korvalta et miten se menee. Siitä huolimatta jokainen soittaja on joskus ollut aloittelija ja hyvin moni tämän päivän huippusoittaja on huippusoittaja nimenomaan sen takia, että on käyttänyt alusta asti paljon korviaan ja vähän, jos lainkaan, tabulatuureja. Prove me wrong. Itse kannustan joka tapauksessa korvien käyttöön, koska ne ovat tositilanteessa soittajan tärkein työkalu. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
nikke_1 22.12.2010 23:41:17 | |
---|
Jucciz: Siitä huolimatta jokainen soittaja on joskus ollut aloittelija ja hyvin moni tämän päivän huippusoittaja on huippusoittaja nimenomaan sen takia, että on käyttänyt alusta asti paljon korviaan ja vähän, jos lainkaan, tabulatuureja. Prove me wrong. Itse kannustan joka tapauksessa korvien käyttöön, koska ne ovat tositilanteessa soittajan tärkein työkalu. niinhän se kyllä menee. mut ite ajattelin nyt edes jotenkin opetella ensin soittamaan sillai et olis edes jotain hajua miten se menee |
Jucciz 22.12.2010 23:58:57 | |
---|
nikke_1: niinhän se kyllä menee. mut ite ajattelin nyt edes jotenkin opetella ensin soittamaan sillai et olis edes jotain hajua miten se menee Jeps. "Hajulle" vaan pääsee yllättävän helposti yhtä lailla myös korvilla, kunhan ei ota ihan liian vaikeaa treenimateriaalia. Vaan teetpä miten teet, pidä hommassa hauskuus mukana. Jos ei ole kivaa, innostus lopahtaa varmasti. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
nikke_1 23.12.2010 00:02:46 | |
---|
Jucciz: Jeps. "Hajulle" vaan pääsee yllättävän helposti yhtä lailla myös korvilla, kunhan ei ota ihan liian vaikeaa treenimateriaalia. Vaan teetpä miten teet, pidä hommassa hauskuus mukana. Jos ei ole kivaa, innostus lopahtaa varmasti. nii mä huomasin alussa että ku yritti jotai vaikeempaa sit rupes ärsyttää nii kiinnostus vaan meni mut nykyää soittelen tollasta omalle tasolle iha jees musiikkia ettei mitää vaikeeta mut ei helppii nii se on tosi mukava soitella (: ja nyt on huomannu ku soittelin tossa aaskereian aaskereia biisiä et sen alkaa jotenki vähän jo hahmottamaan että miten se biisi vois mennä mut kyl se viä paljo vaatii harjotusta. Mutta eihän mulla oo ku aikaa harjotella |
Jucciz 23.12.2010 00:17:56 | |
---|
Näin just. Pienin askelin ja hymyssä suin. Tsemppiä! Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
nikke_1 23.12.2010 00:19:34 | |
---|
Jucciz: Näin just. Pienin askelin ja hymyssä suin. Tsemppiä! näin olen ajatellut. Juu kiitoksia! |