EP 19.12.2010 07:04:00 | |
---|
Nasaalia laulusaundia kuulee useilla esim. amerikkalaisilla tunnetuilla laulajilla. |
vesku.ka 19.12.2010 09:38:52 | |
---|
Tankero: Maria Lund on kyllä surkea mäkättäjä. Mä ainakin tykkään kovasti hänen Ajan sävel - nimisestä levystään. Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko. COVS nro. 9(vieläkään en ole saanut paitaa). |
Tankero 21.12.2010 16:20:45 | |
---|
vesku.ka: Mä ainakin tykkään kovasti hänen Ajan sävel - nimisestä levystään. Tykkääthän nää Topistakin. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
Isotalo 21.12.2010 18:00:30 | |
---|
isojussi: Just eikä melkein näin. Ei olla nasaaliudesta tietoakaan, kun teki taannoin Manseladon Soundissa loistavan Marian roolin. Ei ollut epäilystäkään etteikö vanhempiensa parhaat geenit oo mennet perille. Ei sitä roolia tässä maassa ainakaan kovin moni paremminkaan tee. Jep. Mä oon tehnyt yhden kesän Kaunista Veeraa hänen kanssaan samassa kesäteatterissa. Ei jättänyt kysyttävää. |
Isotalo: Jep. Mä oon tehnyt yhden kesän Kaunista Veeraa hänen kanssaan samassa kesäteatterissa. Ei jättänyt kysyttävää. Aamulla tuli radiosta Marian tulkitsema "Joulurauhaa" vai mikä se "Have yourself a merry litlle christmas" nyt taas Suomeks onkaan. Hieno veto. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
blaekie 22.09.2012 20:26:03 | |
---|
Jahas tämä jatkuu taas. Kyllä bändi on loistava, ja kiva taas kuulla Pitkämö, Kämäräinen, Försti meininkiä. Hienoja sovituksia, ja musaa. Maria on ihqu Ainoa asia mikä ihmetyttää, että mitä tuo Laura Sippola tässä ohjelmassa tekee jälleen ? Myötähäpeän tunne on aika suuri, kun alkaa hän laulamaan, jopa "ei ehkä niin lempparilaulajani puppelipoika Tuisku" pärjäsi kiitettävästi verrattuna häneen. Sen lisäksi että laulutaito on mitä on, etsii hän kameratkin joka välissä, varsinainen linssilude. On jotenkin niin way out of class. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
locoloco 22.09.2012 22:08:09 | |
---|
blaekie: Jahas tämä jatkuu taas. Kyllä bändi on loistava, ja kiva taas kuulla Pitkämö, Kämäräinen, Försti meininkiä. Hienoja sovituksia, ja musaa. Maria on ihqu Ainoa asia mikä ihmetyttää, että mitä tuo Laura Sippola tässä ohjelmassa tekee jälleen ? Myötähäpeän tunne on aika suuri, kun alkaa hän laulamaan, jopa "ei ehkä niin lempparilaulajani puppelipoika Tuisku" pärjäsi kiitettävästi verrattuna häneen. Sen lisäksi että laulutaito on mitä on, etsii hän kameratkin joka välissä, varsinainen linssilude. On jotenkin niin way out of class. puhutaan vissiin samasta jaksosta:). katellut tossa noita uusintoja niin jokaisessa jaksossa on mulle tullut se fiilis että förstin laulettua niin muitten kilpalijoitten on oikeestaan vaikeeta pistää paremmaksi sen jälkeen!!. förstillä on se soundi;), tietenkin kaikki kilpailijat ovat omassa tyylilajissaa hyviä. edit: kirjoitan puhelimesta......;) |
blaekie 22.09.2012 22:29:04 (muokattu 22.09.2012 22:31:42) | |
---|
locoloco: ... katellut tossa noita uusintoja ....;) Oliko tuo uusinta ? My Bad ! En ollut nähnyt aikaisemmin tuota jaksoa ainakaan. Kuitenkin, en muuta mielipidettä. EDIT: Taitaa muutenkin meidän lupamaksu rahat menneen noiden uusintojen esittämiseen viimeaikoina. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon. |
Qsine 22.09.2012 22:53:58 | |
---|
Viimeinkin näin yhden jakson. Ei tälle voi olla vihainen. Oikeat soittimet ja kaikki. Mielestäni mukavaa, riittävän luontevaa, ruotsalaistyyppistä såskadetlåta-mentaliteettia, jossa jenkkifeikkiyteen on vielä olennaisessa määrin matkaa. Ja ne lavasteet ovat aivan upeat. Soittajaksi kouluttaudutaan, muusikoksi synnytään. |
EP 23.09.2012 10:39:00 (muokattu 23.09.2012 10:50:07) | |
---|
Obladiin kohdalla vois sanoa, että todellinen koko perheen ohjelma. Parasta musiikkiaiheista, ellei paras tämän hetkinen tämän tyyppinen ohjelma? Eikä tarvitse edes "nauraa" koko ajan! : ) |
steelysam 24.09.2012 19:35:44 | |
---|
blaekie: Oliko tuo uusinta ? My Bad ! En ollut nähnyt aikaisemmin tuota jaksoa ainakaan. Kuitenkin, en muuta mielipidettä. EDIT: Taitaa muutenkin meidän lupamaksu rahat menneen noiden uusintojen esittämiseen viimeaikoina. Näköjään ajavat uusintoja joo. Sarja on loppunut ja haudattu. Möllisty |
pekkajau 24.09.2012 22:57:05 | |
---|
steelysam: Näköjään ajavat uusintoja joo. Sarja on loppunut ja haudattu. Aika höperö meininki siinä olikin. Mutta lapsellisuus on monessa asiassa hyväksi. |
EP 25.09.2012 05:47:51 | |
---|
steelysam: Näköjään ajavat uusintoja joo. Sarja on loppunut ja haudattu. Toivottavasti ei ole kokonaan haudattu sarja, onhan toi nyt huomattavasti parempaa ja laadukkaampaa kun esim. se "Sing along"! pekkajau: Aika höperö meininki siinä olikin. Mutta lapsellisuus on monessa asiassa hyväksi. Nimenomaan juuri näin ja "höperöö" saa ollakin kunhan ei yritä tehdä katsojista tyhmiä! |