Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Kitarat: akustinen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mikityksen valinta
1
McLeach
21.12.2010 17:58:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli ajattelin laittaa omaan tosi hyvin palvelleeseen alvareziin mikityksen notta pääsisi keikoilla kokeilemaan. Mitähän olisi hyviä vaihtoehtoja, kokemuksen perusteella noi fishmanin ja b-bandin halvat esivahvistin hässäkät hajoo liian helpolla ja nupit pyörii minne sattuu jo viikon jälkeen. Volumea ja eekuuta ei mielellään tarvii siis olla..
 
Zeeboo
21.12.2010 19:03:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on teräskielisessä kiinni tämä:
 
http://www.kksound.com/purewestern.html
 
Eipä ole pahaa sanaa sanottavana.
 
White men can't Monk
McLeach
22.12.2010 00:07:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zeeboo: Mulla on teräskielisessä kiinni tämä:
 
http://www.kksound.com/purewestern.html
 
Eipä ole pahaa sanaa sanottavana.

 
millasellas kokoonpanolla olet tota käyttänyt? mikki>diboksi>mikseri>ämyrit? tarvitseeko erillistävahvistusta?
 
Zeeboo
22.12.2010 08:43:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän on passiivinen, joten noin periaatteessa tarvitsee jonkun etusen. Olen äänittänyt tällä suoraan pöytään, ja ihan hyvin tuloksin, samoin joskus livenä olen soittanut Rolandin AC-60:een ja toimi ihan täyttä päätä.
 
Hommasin vähän aikaa sitten poljettavan etusen (Yamahan AG-Stomp, ei valmisteta enää) ja tämän kanssa toimii kuin se kuuluisa junan vessa, Äänityksissä & livenä. Mutta yllättävän hyvin toimii "raakanakin".
 
Tuo K&K ei ole mikään kallis peli. Omastani maksoin jotain 120€, asennus olisi ollut 30€ mutta enmalttanut odottaa ja nuuka kun olen, asensin itse. Toimii.
 
White men can't Monk
MoreK
22.12.2010 09:08:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

McLeach, vilkaise seuraavalle sivulle tässä viestiketjussa. Siellä on muutama topic aiheesta. Samoin haku-toiminnolla löytyy asiasta lisää keskustelua.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «