Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 547 48 49 50 5160 61 62 63 64
Vomitophobia
09.11.2010 20:06:41 (muokattu 09.11.2010 20:07:02)

Vomitophobia: Keijuksi minua on sanottu monta kertaa, tiedä sitten miksi. En mie omasta mielestäni keijulta näytä :D
Totta kai olen myös mm. saatananpalvojalesbo, joka syö sikiöitä aamupalaksi. Tuo on ehkä paras kommentti miun tyylistä. Joku myös sanoi, että näytän Dani Filthiltä, jolla on minihame :D (Aijai, mikä mielikuva, aijaijai.)

sano vielä, että oot mieeesssh.

Kyllä mie oon melko vakuuttunut siitä, että en ole miäshhh. Pahoittelen.

Vomitophobia: Keijuksi minua on sanottu monta kertaa, tiedä sitten miksi. En mie omasta mielestäni keijulta näytä :D

Ehkä kuulit väärin. Jos sanoivatkin, että näytät ihan Keijolta?

Jeps, kuulostaa loogisemmalta.
vintagevibehenkka
15.11.2010 11:10:10
"Mä luulin että sä oot nainen"

"Miks sulla on tyttöjen farkut jalassa"
"My Role Is To Rock"
Commoni
15.11.2010 16:04:49
vintagevibehenkka: "Mä luulin että sä oot nainen"

"Miks sulla on tyttöjen farkut jalassa"

Jotenki samanlaista kamaa. Tyttöjen farkut on kyl jees.
Basisti on lyömäsoitin
Tawsky
20.11.2010 15:59:28
Kerran sano hauska setä minua enkeliksi juna-asemalla.

Hammaslääkärissä sanottiin että näytän Eicca Toppiselta. (Vasta sen jälkeen otin selvää kuka kyseinen tyyppi edes on..)

Bändin laulaja sano kerran reeneissä että näytän vähän Yngwieltä. Siihen sanoin jotain että "En mä nyt ihan niin lihava ole", johon laulaja "Niin, siis vielä".

Noi olivat ainakin omalta pitkätukka-periodiltani, joka on nyt onnellisesti takanapäin.
Ennen parturissakäyntiä ehdin sitä jo vähän facebookissa hehkuttamaan. Suurin osa kommenteista oli positiivista, sitten tuli joku heittään "sä näytät rumalta ja läskiltä joka tapauksessa".
Kun sitten parturista pääsin niin isä sano harripotteriks. Äiti nokitti sanomalla Antti Tuiskuks. Ja minä kun olin jo hetken ollut tyytyväinen radikaaliin muodonmuutokseeni. Laulajallamme oli myös tähän oma kommenttinsa: "Ja minä kun luulin itse näyttäväni härskiltä lyhyellä tukalla."
brachycera
27.11.2010 22:15:01

olin kerran fudispelissä(pelaamassa)
pelin jälkeen mun isälle olitiin sanottu et aika hyvä tytöks toi veskari
Funkånaut
28.11.2010 17:23:15

Parin viime päivän sisällä ulkonäöstäni on vedetty seuraavia päätelmiä: 1. Homo. 2. Natsi. 3. 30-vuotias. (Ikää oikeasti aika selkeästi alle.)

Eniten hämmentää tuo, miten parin päivän sisällä voi toisen mielestä näyttää natsilta ja toisen mielestä homolta, vaikka on samat vaatteet päällä.
"Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa."
JPQ
28.11.2010 17:27:46

Funkonaut: Parin viime päivän sisällä ulkonäöstäni on vedetty seuraavia päätelmiä: 1. Homo. 2. Natsi. 3. 30-vuotias. (Ikää oikeasti aika selkeästi alle.)

Eniten hämmentää tuo, miten parin päivän sisällä voi toisen mielestä näyttää natsilta ja toisen mielestä homolta, vaikka on samat vaatteet päällä.

Mielikuvat on laajoja jokaisessa yhtenäväyyksiäkin esim. onko hipillä ja hevarilla muuta yhteistä kuin pitkätukka.jne eli eri ryhmillä voi olla yhteinen nimittäjä. ja ihmisillä erilaisia mielikuvia noista joistain hyvinkin stereotypian mukaisia mielikuvia löytyy.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
tepeh
30.11.2010 17:19:53
Mullaon kuulemma pelottava paita... Tollanen WASPin paita, jossa Blackie poseeraa pääkallon kanssa ja paidan selkämyksessä juo pääkallosta verta...

Ja eilen kaveri sanoi yhdelle, että sen pitäis kasvattaa tukkaa ja katto sitten mua ja sano, että mulla on hyvän mittaset hiukset.
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
Thet
02.12.2010 11:58:13
Parin kaverin mielestä näytän pulsulta.
"A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson
New Genesis
03.12.2010 22:40:40
notre damen kellonsoittajaan vertas eräs kaveri, ylpistyin siitä koska jos olisin notre damen kellonsoittaja olisin 100x komeampi mitä nyt.
nancelina
06.12.2010 10:55:33
Ok. Oon siis tyttö ja vielä silloin kun mulla oli pitemmät hiukset ja sit pistin niitä päältä pystyyn, niin yks kaveri tokas: "Sä näytät ihan joltain 80-luvun rokkaripojalta!" En nauranu sille sit yhtään.
I don't like defining myself. I just am.
AadolfK
12.12.2010 18:20:29

Katsotaanpas... Kesäisin kun käytän nahkatakkia (ja lierihattua, muutenkin kokomustat vaatteet), nimityksiä on mm. Manne, hevari, pummi, herrasmies, mafiapomo. Villakangastakki + lierihattu = Natsi, 'n kommunisti, sivistynyt, herrasmies, mafiapomo, Agentti Smith (en tiedä miksi), "joku luihu tyyppi", etc.... Karvahatun kanssa porukka katsoo pitkään (tuon tapainen, suunnilleen saman kokoinen http://hosting.dinodirect.com/hosti … fur-hat-leather-men-black-1-big.jpg ) :D
nebby
13.12.2010 02:37:19
Tuli ajettua hoitamaton parta+viikset combo pois saatuani lempinimen Rämemajava. Kyllähän niitä pakollisia Jeesus kommentteja kuuli samoihin aikoihin myös tietty, ne nyt eivät kyllä saaneet edes hymyilemään.
PurpleCandle
14.12.2010 00:48:44 (muokattu 14.12.2010 00:49:01)
Meikäläistä aikaisempina vuosina sanottiin Tuomas Holapaiseksi useemmastakin suusta ja sitten toissa Tuskassa kalja alueelle tarkistettiin jonottavien papereita ja minun kohdalla tuli jotain että kyllähän Tuomas sisään pääsee:) Ei tarvinnu kaivaa Kelakorttia esiin :)
jee jee rok rok
ekikoo
14.12.2010 13:22:51
Pokemon-kouluttaja, Ash Ketchup, mitä lie. Äipän puolelta tulee tollanen että hymyillessä silmät tahtoo mennä vähän ^_^
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Jerrmu
17.12.2010 18:26:42
Varsinaista kommenttia ei oo tullu, mutta kerran eräs miespuolinen yritti iskee, ja lopetti vasta ku tajus etten ollukkaa naishenkilö =D
Brownie
19.12.2010 14:38:35
''Ootsä koskaan saanu pillua?''

Ja se kysyjä oli sellanen n. 4-kymppinen alkoholisti.
tepeh
20.12.2010 16:32:47
PurpleCandle: Meikäläistä aikaisempina vuosina sanottiin Tuomas Holapaiseksi useemmastakin suusta ja sitten toissa Tuskassa kalja alueelle tarkistettiin jonottavien papereita ja minun kohdalla tuli jotain että kyllähän Tuomas sisään pääsee:) Ei tarvinnu kaivaa Kelakorttia esiin :)

Täytyykin ruveta Holopaisen kaksoosolennoksi
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
akisetä
21.12.2010 11:22:20
"David Hasselhoff" :D Toinen juttu oli kun kauppiksen aikoihin eräs tyttö avautui mulle koulussa hyvin yksityiskohtaisesti siitä, miten järkyttävä nenä mulla hänen mielestään on :D Tosin se ei silloin tuntunut kovinkaan mukavalta. Sinänsä kyllä ihan totta, jos joku mun naamataulun pilaa niin se on tämä kertakaikkisen jäätävä sikaklyyvari.
V*ttu se on ihan hyvä, ei tarvii aina valittaa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)