Aihe: Thomann
1 2 3 4 569 70 71 72 7397 98 99 100 101
Kipi
14.12.2010 20:55:20
Ite tehnyt pari tilausta ja kamat tullut aina ehjänä perille ja ihan ajoissa. Hyvin on toiminut siis. Nyt ois taas yksi tilaus sisällä ja laskeskelin, että tällä viikolla pitäisi kotiovelle ropsahtaa.. Itellan kautta toi tulee. Tiiättekö miten muuten toimii itellalla, jos ei oo kotona vastaanottamassa pakettia, niin jättääkö ne lappua jolla saa hakea postista vai soitteleeko ja sovitaan aikaa millon on ite maisemissa? Kun en oo kotosalla aamupäivisin nyt loppuviikosta.. tietäis et tarviiko kytätä puhelinta.. :)
Ei jazz musiikki ole kuollut, se vain haisee omituiselta
Juicy
14.12.2010 20:58:49

Kipi: Ite tehnyt pari tilausta ja kamat tullut aina ehjänä perille ja ihan ajoissa. Hyvin on toiminut siis. Nyt ois taas yksi tilaus sisällä ja laskeskelin, että tällä viikolla pitäisi kotiovelle ropsahtaa.. Itellan kautta toi tulee. Tiiättekö miten muuten toimii itellalla, jos ei oo kotona vastaanottamassa pakettia, niin jättääkö ne lappua jolla saa hakea postista vai soitteleeko ja sovitaan aikaa millon on ite maisemissa? Kun en oo kotosalla aamupäivisin nyt loppuviikosta.. tietäis et tarviiko kytätä puhelinta.. :)

Meilläpäin jättävät ainakin noutokuitin postilaatikkoon, yhdessä kellonajan kanssa milloin on yritetty toimittaa kotiovelle.
Ostakaa Mesa. | Fureimumeipurutoppu is attractive beautiful!
Kipi
14.12.2010 21:00:52
Juicy: Meilläpäin jättävät ainakin noutokuitin postilaatikkoon, yhdessä kellonajan kanssa milloin on yritetty toimittaa kotiovelle.

Ok. Näin epäilinkin asian olevan.
Ei jazz musiikki ole kuollut, se vain haisee omituiselta
Teijo K.
14.12.2010 21:10:45

Mulla on yhdessä bassossa väärin päin toimivat virityskoneet, kun Thoomanni ei useista yrityksistä huolimatta saanut ikinä toimitettua oikeita. Pari kertaa palauttelin kun ne lähetti kitaran virityskoneita, bassoon olin tilannut.

Toisaalta pari tilausta on tullut parissa viikossa ihan oikein toimitettuina ja ehjät laitteet toimituksessa.
Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk.
Rämppy
15.12.2010 09:09:29
Mulla ei ole tähän mennessä pahaa sanottavaa T-kaupassa asioinnista. Ei halvin mahdollinen nettikauppa, mutta hyvä palvelu (mm. viesteihin vastataan nopeasti, puhelinpalvelu pelaa, nettisivuilla tuotteiden varastotilanne näkyvillä), laaja valikoima ja toimitusten täsmällisyys + nopeus miellyttävät mua. Palautuksetkin ovat toimineet mallikkaasti.
En sitten malttanut olla sanomatta.
Atsu
15.12.2010 21:01:44 (muokattu 15.12.2010 21:04:06)
Tuli huomattua nyt tämänkin paskalafkan politiikka.

Ostin joku yli vuosi sitten Thomannilta ostetun Bugeran käytettynä. Vahvistimeen tuli kuitenkin vikaa, joten lähetin takuuhuoltoon Thomannille. Mukaan laitoin heidän ohjeidensa mukaan toki lapun, jossa ilmoitin, että vahvistin on ehdottomasti lähettävä takaisin minun osoitteeseen, eikä entiselle omistajalle.

Meni pari/kolme kuukautta ja kyselin missä vahvistin viipyy. Vahvistin olikin lähetetty takaisin entisen omistajan osoitteeseen. Soitin entiselle omistajalle ja hän oli muuttanut pois asunnosta eikä tiennyt kuka siellä nykyään asuu. Numerotiedustelustakaan ei löytynyt nykyisen asukkaan puh. numeroa. Kyselin sitten Thomannin asiakaspalvelusta, että kuka tästä on vastuussa. UPS kun oli tosiaan luovuttanut paketin aivan väärälle henkilölle ja Thomann lähettänyt paketin väärään osoitteeseen. Asiakaspalvelun mukaan yrityksen johto oli sitä mieltä, että uutta eivät voi lähettää vaan saan 15% haistapaska-alennuksen, jos tilaan uuden. Eipä tarjottu ketään kokeilemaan noutoakaan ko. osoitteesta.

Päätin sitten hakea itse, koko illan tohon sai menemään kun matkaa oli kuitenkin jonkun verran ja osoite oli jossain lähiölabyrintissä. Joku mimmi sen oli ottanut vastaan ja ihmetellyt mikä hitto se on. Oli onneksi reilusti säilyttänyt, jos vaikka joku tulis hakemaan.

Jatkossa menee mun tilaukset aivan muualle.

Edit: ja olipa tosiaan nupin pohjaankin ilmestynyt pitkät naarmut. Tiedä sitten missä vaiheessa käsittelyä.
LaMotta
15.12.2010 22:26:11

Teijo K.: Mulla on yhdessä bassossa väärin päin toimivat virityskoneet, kun Thoomanni ei useista yrityksistä huolimatta saanut ikinä toimitettua oikeita. Pari kertaa palauttelin kun ne lähetti kitaran virityskoneita, bassoon olin tilannut.

Kierrä kielet toisin päin tapin ympäri.
La Motta
Teijo K.
15.12.2010 23:23:22

LaMotta: Kierrä kielet toisin päin tapin ympäri.

Menevät huonoon kulmaan satulalta. Ei toimi. Täytyy vaan muistaa että tossa toimii väärinpäin noi. Pitäis kyllä muutenkin vaihtaa kevyempiin ne. En kyllä varmaan tilaa Thoomannilta enää virikoneita.
Mitä itse juhlasalin vuokraan tulee, jos käytetään kaupungin pianinoa tanssimusiikkiin (flyygeliä älköön siihen sallittako käyttää) lisäksi 5 mk.
Quru
16.12.2010 08:42:54
Kyllä te kaikki kiroajatkin vielä sieltä tilaatte kamaa kun halvalla saa, köyhällä ei ole varaa maksaa palvelusta.
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Teijo K.
16.12.2010 09:30:29

Quru: Kyllä te kaikki kiroajatkin vielä sieltä tilaatte kamaa kun halvalla saa, köyhällä ei ole varaa maksaa palvelusta.

Vielä vähemmän on varaa maksaa sellaisesta tavarasta mille ei ole käyttöä. Olen minä sieltä muuta tilannut toki, mutta en virikoneita enää.
varakeef
16.12.2010 10:23:22
Teijo K.: Vielä vähemmän on varaa maksaa sellaisesta tavarasta mille ei ole käyttöä.

Minulle kävi juuri niin mukavasti, että ihan kenenkään pakottamatta tilasin väärän kokoisen basarin kalvon. Lähettivät uuden veloituksetta, eikä vanhaa tarvinnut edes palauttaa.

Todennnäköisesti kyse ei ollut höveliydestä, vaan siitä, että ison, vähäarvoisen tavaran palauttamisesta koituisi firmalle enemmän vaivaa ja kustannuksia, mutta silti menettely oli kovin joustavaa.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Fat Masterson
16.12.2010 13:13:54
Kerran olen tilannut ja paketti tuli kotiovelle kahdeksassa päivässä. Kaikki oli täsmälleen sellaista kuin olin tilannut.
Rämppy
16.12.2010 14:56:28
Teijo K.: Vielä vähemmän on varaa maksaa sellaisesta tavarasta mille ei ole käyttöä. Olen minä sieltä muuta tilannut toki, mutta en virikoneita enää.
Eikös ne olis voinut palauttaa ja purkaa kaupan, jos sopivia virikoneita ei löydy.
Teijo K.
16.12.2010 15:19:02

Rämppy: Eikös ne olis voinut palauttaa ja purkaa kaupan, jos sopivia virikoneita ei löydy.

No voishan sitä kaikenlaista, mutta fakta on että kolmeen-neljään kertaan palauttelu ja postissa käyminen ja ajan käyttö pakkaamisiin ynnä muuhun kustantaa seki jotain. Jossain vaiheessa ei enää jaksa säätää tommosen homman kanssa lisää. Jälkiviisastelu asiassa on ihan turhaa.
Rämppy
16.12.2010 23:12:50
Teijo K.: Jälkiviisastelu asiassa on ihan turhaa.
Äläs nyt kiukuttele. Tässähän jaetaan muille oppia sun kommelluksista. Vinkkinä ainakin, että Thomannin kaikki pakkaukset kannattaa säilyttää ainakin sen ajan, kun palautus on mahdollista ilman perusteluja. Nimittäin pakkausten puuttumisesta rokotetaan vaihto/palautusoperaatiossa joitain euroja. Mulla palautukset ovat viallisen tai väärin toimitetun tuotteen osalta hoituneet niin, että joko UPS hakee tavaran multa tai mä vien tavaran UPS:n palvelupisteeseen. Lähetyskuluja ei ole peritty. Ennen palautusta on soitettava tai meilattava T-kaupan asiakaspalveluun. Sieltä saa ohjeet.
Teijo K.
16.12.2010 23:34:41

Rämppy: Äläs nyt kiukuttele. Tässähän jaetaan muille oppia sun kommelluksista.

Kyllä se thoomanni siinä kommelsi, en minä. En kyllä huomaa kiukuttelevani. Sanon asiasta.
Seba
18.12.2010 13:03:12

Rämppy: Äläs nyt kiukuttele. Tässähän jaetaan muille oppia sun kommelluksista. Vinkkinä ainakin, että Thomannin kaikki pakkaukset kannattaa säilyttää ainakin sen ajan, kun palautus on mahdollista ilman perusteluja. Nimittäin pakkausten puuttumisesta rokotetaan vaihto/palautusoperaatiossa joitain euroja. Mulla palautukset ovat viallisen tai väärin toimitetun tuotteen osalta hoituneet niin, että joko UPS hakee tavaran multa tai mä vien tavaran UPS:n palvelupisteeseen. Lähetyskuluja ei ole peritty. Ennen palautusta on soitettava tai meilattava T-kaupan asiakaspalveluun. Sieltä saa ohjeet.

missä se kiukutteluosuus oli?
/c c:n
Alfauros
18.12.2010 18:27:47
Tuleeko siitä mitään ongelmia rahanpalautusta koskien jos on maksanut Thomannille visa electronilla ihan normaali luottokorttityyliin verified by visa palvelun kautta?
Mistö
21.12.2010 08:35:29
DHL:n status näytti että eilen oli klo 14. koitettu toimittaa, mutta kun en ollut kotona niin tietenkään sitä ei onnistuneesti oltu tehty. Mitään lappua ei kuitenkaan ole jätetty, ei puheluita, ei mitään... Kun täällä Lahdessa ei ole DHL:n toimipistettä, niin pistääkö DHL paketin vaan suoraan paikalliseen postiin vai mikä on menettely?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)