Olen salaa halunnut, halunnut sen tuoksun taas Silti tuntuu, että se painaa minun päälleni nyt Nyt kun se on puhjennut, minun lihani heikkenee Minä terästän hermoni kiusauksien käsille taas Ja kuulen, tämän kutsunnan Vieläkään et tunnu niin kaukaiselta Ja kuulen, tämän kutsunnan pois Ei salaisia petoksia, niille jotka vuodattaisivat kyyneleinä sen pois Pistän merkille menneisyyden, vaihdan kivun, vaihdan kivun Sanani ottelee tekojeni kanssa, julma rehellisyys Älä unohda näitä valintoja jotka tein Minä(kin) pahoittelen todella huonoa kielitaitoani, mutta koittakaa saada selville :D |
fasces 20.12.2010 23:09:55 | |
---|
All That Remains - The Calling ? I kissed the goat, I liked it. |
Punainen_Kukko 20.12.2010 23:21:14 (muokattu 20.12.2010 23:21:55) | |
---|
fasces: All That Remains - The Calling ? Juuri näillä mennään. EDIT: kappaleen nimihän on This Calling, mutta eipä sen mitään väliä, kuitenkin tunnistit kappaleen |
fasces 23.12.2010 06:59:29 (muokattu 23.12.2010 07:00:54) | |
---|
No mitä on jäljellä kun kaikki on sanottu ja tehty Kuka riistäisi meiltä tulevan valomme Hulluus vapautettu Mutta varjoissa silmät vielä vikittelee Odottaen joka mahdollisuutta vapauttaa meidät Vapauttaa meidät mielenterveydestämme Ansassa taas Sekaisin oleva kita Piiskaten meitä syntisiä Rikkinäisin kulmahampain ja kynsin Kivun sirpaleet palaavat Elämäni on niin arvokas uhrattavaksi Tälle pimentyneelle maailmalle Olet nimetön Jumalani Maan päällä kävelit äärettömyyteen Pirstoen kaikkeni Ansassa taas Sekaisin oleva kita Piiskaten meitä syntisiä Rikkinäisin kulmahampain ja kynsin Tiedät, ettei se ole oikein, tiedät, ettei se ole niin Elämässä täytyy olla muutakin kuin mitä tiedät Riko kahleet ja näe valo uudestaan Ehkä kerjäät, ehkä rukoilet Ehkä elämässä on muutakin kuin mädäntyminen Vaihda sielusi vielä yhteen päivään Viimein, vyöryvä sieluni on vapaa Mutta aina kun keskityt minuun Pelkäät kuolevasi Lähetät väristyksiä selkärankaani Ansassa taas Sekaisin oleva kita Piiskaten meitä syntisiä Rikkinäisin kulmahampain ja kynsin Tiedät, ettei se ole oikein, tiedät, ettei se ole niin Elämässä täytyy olla muutakin kuin mitä tiedät Riko kahleet ja näe valo uudestaan Ehkä kerjäät, ehkä rukoilet Ehkä elämässä on muutakin kuin mädäntyminen Vaihda sielusi vielä yhteen päivään Ihmisyys Heikommalta tuntuminen Sitten tarpeesi hallita Niin paljon on pyydetty hiljaisuudessa Käteni ovat veren tahraamat Maailmasi kuti väkivallasta Kehitys kiirastuli Ansassa taas Sekaisin oleva kita Piiskaten meitä syntisiä Rikkinäisin kulmahampain ja kynsin I kissed the goat, I liked it. |
spinningthingintheceiling 29.12.2010 14:08:43 | |
---|
Tämähän on Suostuttelija - Mielenterveys liattu "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
fasces 29.12.2010 14:19:55 | |
---|
spinningthingintheceiling: Tämähän on Suostuttelija - Mielenterveys liattu Tämähän on hyvin tunnistettu! I kissed the goat, I liked it. |
spinningthingintheceiling 29.12.2010 14:53:58 | |
---|
Vuosien ajatukset lukittuna sisään epävakaa arvostelukyky vakavuuden havainnointi salakavala silmä ilman näköä risteävät johdot vakavuuden havainnointi Me olemme yhdessä, emme ikinä yksin joku toinen kerta laitan käteni sinun päällesi tunne älä häpeää leiju ja kärsi vuoksi yhden kadotetun, päättyvän sielun Yksi syy kaatumiselle on nouseminen hajoa, hajoa yksikin väärä liike kaikki muuttuu ei toista mahdollisuutta "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
El Coyote 09.01.2011 15:22:24 | |
---|
spinningthingintheceiling: Vuosien ajatukset lukittuna sisään epävakaa arvostelukyky vakavuuden havainnointi salakavala silmä ilman näköä risteävät johdot vakavuuden havainnointi Me olemme yhdessä, emme ikinä yksin joku toinen kerta laitan käteni sinun päällesi tunne älä häpeää leiju ja kärsi vuoksi yhden kadotetun, päättyvän sielun Yksi syy kaatumiselle on nouseminen hajoa, hajoa yksikin väärä liike kaikki muuttuu ei toista mahdollisuutta Kylesa - Perception? Paska musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
spinningthingintheceiling 14.01.2011 18:07:36 | |
---|
Kojootti on oikeassa! Sori, että kesti tämä..next please! "Odin ja muut suomalaiset uskonnot. " |
El Coyote 16.01.2011 12:43:52 | |
---|
No niin, tässä leppoisan sunnuntain iloksi oma (helpohko) panokseni skabaan: Sinä murrat luuni Murskaat kalloni kivillä Sinä tanssit haudallani Olen sinun orjasi Revit ulos silmäni Ruokit minua valheilla Kuset minun aivoihini Ajat minut hulluksi Rakastan sua beibi kun oot kuollu ja niin punainen Leikkaat irti käteni Puret irti jalkani Sahaat irti pääni Armoa minä anelen Sä rakastat mua beibi kun oon kuollu Olen niin punainen! Paska musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Pariah 16.01.2011 14:23:27 | |
---|
El Coyote: No niin, tässä leppoisan sunnuntain iloksi oma (helpohko) panokseni skabaan: Sinä murrat luuni Murskaat kalloni kivillä Sinä tanssit haudallani Olen sinun orjasi Revit ulos silmäni Ruokit minua valheilla Kuset minun aivoihini Ajat minut hulluksi Rakastan sua beibi kun oot kuollu ja niin punainen Leikkaat irti käteni Puret irti jalkani Sahaat irti pääni Armoa minä anelen Sä rakastat mua beibi kun oon kuollu Olen niin punainen! Sehän on tietenkin Entombedin Put Me Out, elikkä kai Haudattu - Pistä Minut Pois. Anteeksi noista todella huonoista käännöksistä. Hän on oikeassa kun sanoo valehtelevansa aina. |
El Coyote 16.01.2011 14:34:13 | |
---|
Pariah: Sehän on tietenkin Entombedin Put Me Out, elikkä kai Haudattu - Pistä Minut Pois. Anteeksi noista todella huonoista käännöksistä. Correcto! Ja saat anteeksi vaikka suotta pyyteletkin. Paska musiikki on parhaimmillaankin paskaa. |
Pariah 16.01.2011 14:49:39 (muokattu 21.01.2011 22:12:51) | |
---|
Lienee vuoroni nyt? Eli tämmönen ralli: "Kristus, pyydän sinulta vain yhtä asiaa. Pyydän sinulta vain yhtä asiaa, hävitä tämä tauti(?) Sulje silmäsi, rukoile vitsauksia. Voi Herra, puhdista tämä Maa ja tuo päällemme Tuomionpäivämme. Voi, sulje silmäsi, rukoile vitsauksia. Puhdista tämä Maa ja tuo Tuomionpäivä. Hän aloittaa uuden ruokavalionsa koostuen viinasta ja peniksestä. Aivan kuin Hollywood, terästettynä sairaudella. Aurinko laskee, ja niin hänkin. Aurinko laskee, ja niin hänkin." Karkea suomennos, koittakaa pärjätä sen kanssa. Hän on oikeassa kun sanoo valehtelevansa aina. |
hullu_ukko 16.01.2011 16:07:00 | |
---|
Pariah: Lienee vuoroni nyt? Eli tämmönen ralli: "Kristus, pyydän sinulta vain yhtä asiaa. Pyydän sinulta vain yhtä asiaa, hävitä tämä tauti(?) Sulje silmäsi, rukoile vitsauksia. Voi Herra, puhdista tämä Maa ja tuo päällemme Tuomionpäivämme. Voi, sulje silmäsi, rukoile vitsauksia. Puhdista tämä Maa ja tuo Tuomionpäivä. Hän aloittaa uuden ruokavalionsa koostuen viinasta ja peniksestä. Aivan kuin Hollywood, mutta terästetty sairaudella. Aurinko laskee, ja niin hänkin. Aurinko laskee, ja niin hänkin." Karkea suomennos, koittakaa pärjätä sen kanssa. Bring me the Horizon ja Pray for Plagues M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Pariah 16.01.2011 19:15:48 | |
---|
hullu_ukko: Bring me the Horizon ja Pray for Plagues Correct! Saitko suomennoksista selvää? Hän on oikeassa kun sanoo valehtelevansa aina. |
hullu_ukko 17.01.2011 20:39:51 (muokattu 17.01.2011 20:40:22) | |
---|
Pakkohan siitä nyt on jotain selkoa saada, jos vastaus menee oikein. Uus: The avenger rises from the gutter, with an axe in his hand, and totally shitfaced. Make a mistake, he'll kill you where you stand, You'd better run - or do you wanna die? Assailant from the gutters, he takes no prisoners, spares no lives! Assailant from the gutters! The wet side plants the seeds, of hate towards all mankind. High on booze and diazepam, armed to the teeth, the servant of Satan strikes. Assailant from the gutters, he takes no prisoners, spares no lives! Assailant from the gutters! From his neck hangs a shitty inverted cross, as a sign of an extreme theistic satanist. Now all you can do is pray, and that too is in vain. As the assailant from the gutters comes to take your life! Assailant from the gutters, he takes no prisoners, spares no lives! Assailant from the gutters! M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Ruoste 18.01.2011 21:14:12 | |
---|
rytmihäirijön laitapuolen hyökkäilijä mies kyseessä Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs |
hullu_ukko 18.01.2011 21:18:31 | |
---|
Ruoste: rytmihäirijön laitapuolen hyökkäilijä mies kyseessä Se on oikeeein. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Ruoste 18.01.2011 21:35:07 | |
---|
Kun näen kaiken menneen Anteeksianto oli suurin syntini Siispä otin veitsen sääliini Ihmisille mustassa kaupungissa Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Totuus valitsee oudoimmat sanat Ei valtalauman kielellä Siis ota veitsi ja anna palaa Vitut ihmisistä mustassa kaupungissa! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Olin häpeämätön prinssi ja kylmä Nyt kuningas tammisella valtaistuimella Nämä synkät ajat eivät merkitse mitään Kun olen hylännyt mustan kaupungin Parempi kuolla seisaallaan kuin elää polvillaan Joten älä koskaan kumarra mitään jumalaa Kesyt sudet eivät ole muuta kuin koiria Siispä ota miekka ja anna palaa Ihmisille mustassa kaupungissa Better to die on your feet than to live on your knees
So never bow to any gods
Tame wolves are nothing but dogs |
Pariah 19.01.2011 21:34:56 | |
---|
Ruoste: Kun näen kaiken menneen Anteeksianto oli suurin syntini Siispä otin veitsen sääliini Ihmisille mustassa kaupungissa Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Totuus valitsee oudoimmat sanat Ei valtalauman kielellä Siis ota veitsi ja anna palaa Vitut ihmisistä mustassa kaupungissa! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Tuli! Musta tuli! Olin häpeämätön prinssi ja kylmä Nyt kuningas tammisella valtaistuimella Nämä synkät ajat eivät merkitse mitään Kun olen hylännyt mustan kaupungin Parempi kuolla seisaallaan kuin elää polvillaan Joten älä koskaan kumarra mitään jumalaa Kesyt sudet eivät ole muuta kuin koiria Siispä ota miekka ja anna palaa Ihmisille mustassa kaupungissa Destroyer 666 ja Black City, Black Fire. Hän on oikeassa kun sanoo valehtelevansa aina. |